Gå til innhold

Så melding samboer hadde sendt til arbeidskollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakgrunnshistorie: jeg flyttet ut for snart 1 år siden pga dårlig oppførsel mot meg over tid. Mens det var slutt var han på tinder og prøvde å date. Så valgte jeg i mars å prøve igjen med ham da han lovte gull og grønne skoger. Nå har jeg flyttet inn igjen uten å ta med meg sakene mine inn i huset.

i går satt vi på sofaen og han sendte meldinger med en på jobben. Så så jeg han hadde skrevet ‘nei 🙂 jeg tør ikke 🙂’ som et svar på en melding i august. Så jeg sporte hva det er han ikke tør, så når han scrollet opp så jeg spørsmålet fra arbeidskollegaen: har du logget deg på tinder igjen?

Han sier svaret hans var en kødd. Men jeg skjønner jo at dette må være noe de har snakket om på jobb. Og det riktige svaret ville vært at han har kjæreste og har ingenting på tinder å gjøre. Men han tør altså ikke… fordi han er redd for å bli tatt. Han synes jeg overreager og skal være sint for å ‘skremme’ meg til å la den meldinga gå. Jeg har så lyst til å bare drite i hele opplegget med ham, for jeg er så lei av den der typen oppførsel. Fyren er 46 år og forandrer seg aldri. Samtidig så er jeg så vandt til det at hva gjør vel en ting til liksom. Det er når han oppfører seg sånn at jeg har lyst til å synke ned på hans nivå og utnytte ham Og forholdet på noe slags vis. Jeg har ikke lyst til å være den ‘bedre’ personen lengre som ikke gjør noe kynisk eller slemt, det har jeg vært i 9 år nå og jeg vinner ingenting på å være den snille.

Anonymkode: a98aa...557

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor flyttet du inn da om det var dårlig oppførsel over tid?

• Liker 4
Skrevet

Dette høres ikke ut som det er liv laga. Du trenger mer fra han enn han kan gi deg for å bygge opp tillit igjen. 

Anonymkode: ecfe3...7b4

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke godta mer pga at det ikke er så bra uansett. Du skal IKKE godta å være i et forhold hvor ikke begge jobber for at dere skal ha det bra.

Anonymkode: abc8f...162

Skrevet

Du lager unnskyldninger for deg selv, snakker om å synke ned på hans nivå , når realiteten er at du ikke klarer å bryte med ham.

Anonymkode: d3511...abd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så etter ni år sammen er han den han alltid har vært og du lurer på hva du skal gjøre?

Svaret er: Velge deg selv så klart.. 

• Liker 5
Skrevet

Vil du være i et forhold der den eneste grunnen til at han ikke åpenlyst sjekker opp andre, er at han ikke tør?

Man skal liksom ha lyst til å være i et forhold med den man er sammen med. 

Skrevet

Hvilke svar forventer du å få her? 

Anonymkode: 7b77f...1d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvilke svar forventer du å få her? 

Anonymkode: 7b77f...1d9

Nei, si det… var vel mest for å legge det her å se det skrevet ned hvor idiot man er

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke for å være slem nå men det kan jo være det at han ikke tør logge seg på fordi han er redd for hva som møter ham på Tinder. At det å ikke ture har rett og slett null nix med deg å gjøre og det at han ikke har noe grunn til å lete etter noen der..

For som du sa så testa han tinder, du har nok ikke noe kontroll på hva hvem han møtte der.

Anonymkode: e70a2...e27

Skrevet

Hva faen? Det er jo helt riktig svar. Han tør ikke. For det er ikke verdt det å bli fersket. Hva er galt med det?

Anonymkode: 3dd20...0af

Skrevet

Han er 46 år og vil på Tinder selv om han har samboer! Han vil ha i pose og sekk. En som han har hjemme, og sex med andre. 

Anonymkode: 56819...8b1

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, si det… var vel mest for å legge det her å se det skrevet ned hvor idiot man er

du er da ikke "idiot" i allefall ikke før du velger han og usikkerhet over deg og trygghet... og det valget må du ta nå.. 

Endret av Carrot
Skrevet

Hvis han har så lyst til å lete videre for å se om han kan få sjans på noen bedre enn deg, så tenker jeg at det må han få lov til. Hvorfor være i et forhold han ikke synes er godt nok til å slå seg til ro med. Og vipps så innser du at du endelig kan finne deg en mann du fortjener!

Anonymkode: abc8f...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...