Gå til innhold

Han vil ikke endre seg, men prøver å ta kontakt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Jeg har vært tydelig med han om en ting, og dette er grunnen til at jeg ikke vil date han mer. Han er ikke villig til å endre seg, å ble «sur» på meg samme dagen jeg sa ifra. Han har sendt meg snap hver dag, sender meg slike «generelle» snap der jeg skal tro at han sender til alle, men som jeg skjønner at han sender spesifikt til meg. Er dette hans håp om at jeg skal godta hans valg å glemme hva jeg har sagt? For jeg kommer ikke til å endre mitt valg. Hva tror dere?

Anonymkode: e5d97...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker jo sikker i din sak, bare fortsett slik?

Anonymkode: 66575...54d

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Høres ut som eksen min.

Har ikke sett ham på over et år, men han sender fremdeles meldinger i ny og ne. 

Vil åpenbart tilbake, men å endre på ting eller snakke om hva som gikk galt, det er ikke aktuelt ...

Anonymkode: d5b78...884

• Liker 1
Skrevet

Menn forteller gjerne seg i mellom at det hjelper å mase… 

hvorfor har du han enda på snap? 

Anonymkode: 53e8e...dcb

• Nyttig 3
Skrevet

Kan du ikke bare blokkere ham?

Anonymkode: 702f3...e90

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du ikke bare blokkere ham?

Anonymkode: 702f3...e90

Jeg er snart 30 år, det å blokke er fjortis, å vi har alltid hatt god kjemi. Jeg sa ifra om emnet på en fin måte, han var uenig. 

Skrevet

Han vil ha forhold på sine premisser og prøver å mase seg inn igjen. 

Skrevet

Så flott at dere har fin kjemi. Men nå ønsker du at han ikke kontakter deg mer. Da må han enten slutte å kontakte deg, eller så må du slutte å ta i mot kontakten hans (blokkere). Siden du ikke kan endre andre mennesker, og han ikke ønsker å respektere ditt valg, så har du kun ett valg; blokkere han og gå videre i livet ditt uten å gruble på hvorfor han driver og kontakter deg, og uten å gruble over om han har varme følelser for deg. Og slutte å gruble på om han plutselig en dag helt av seg selv forandrer seg og blir den kjæresten du håpte på at han skulle være.

Anonymkode: 5417b...c69

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er snart 30 år, det å blokke er fjortis, å vi har alltid hatt god kjemi. Jeg sa ifra om emnet på en fin måte, han var uenig. 

Du trenger ikke å blokke. Sletting er like bra. 
Han var uenig og fortsetter å mase på deg. På den måten viser han null respekt for deg og din mening. Det er fjortis det

Anonymkode: 53e8e...dcb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du må sette grenser for deg selv OG kreve at andre respekterer dem.

Han synes å ikke respektere dine grenser.

Så hva tror du? Og hvordan tenker du håndtere dette videre?

Å blokkere er ikke nødvendigvis "fjortis", det er en veldig fin måte å sette grenser for seg selv når andre nekter å respektere dine grenser.

Om du ønsker å ha fortsatt kontakt og omgang med ham, selv om han er uenig med deg om det du har som dine grenser, da er jo det et valg du tar. Men da bør du også være voksen nok til å kommunisere om det han nå holder på med på en ordentlig måte, ikke få fremmede på nett, som ikke kjenner ham, til å skulle fortelle deg hva han mener... for det er ganske... vel... fjortis, er det ikke? ;)

Du ønsker videre kontakt med ham, da må du sette nye grenser for relasjonen dere nå innleder. Ditt ansvar. Forstår du ikke hva han holder på med - spør ham!

Anonymkode: f16fa...324

• Liker 1
Skrevet

Åpne snappen, men ikke svar. Da ser han klart og tydelig at du ikke er interessert. Du får dekket nysgjerrigheten din og han mister motet. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...