Gå til innhold

Barn som våknet og var livredd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på tre år sovnet på dagtid, våknet og virket mer og mer panisk. Løp rundt i stua som om noen car etter han. Jeg tok han i armene for å trøste, han ville ned igjen og fortsatte å løpe. Tok lang tid før han roet seg. Virket som han hadde drømt noe fælt og fortsatt far i drømmen en god stund etter at han våknet. Ble heldigvis seg selv igjen etterhvert. Men en stund lurte jeg på om vi burde dra på legevakta. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 7249a...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn var også sånn. Det er veldig ekkelt, men helt ufarlig😊 Det er en form for nattskrekk. Mitt barn kunne plutselig komme løpende og si "de kommer, de kommer" og være livredd, men husket ikke noe av det dagen etter. Det var noen sånne episoder i et par år, også gikk det over😉

Anonymkode: 1ffde...ec6

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mitt barn var også sånn. Det er veldig ekkelt, men helt ufarlig😊 Det er en form for nattskrekk. Mitt barn kunne plutselig komme løpende og si "de kommer, de kommer" og være livredd, men husket ikke noe av det dagen etter. Det var noen sånne episoder i et par år, også gikk det over😉

Anonymkode: 1ffde...ec6

Det har skjedd bare en gang med barnet mitt, håper det ikke betyr at det kommer til å skje flere ganger framover.

Anonymkode: 7249a...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...