AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Hei 😊 Trenger noen innspill. Har hatt en elsker jeg har vært m noen ganger, men det gir meg ingen god følelse, da jeg opplever det hele som nokså kaldt og mekanisk, samt og føler meg egentlig bare litt brukt. Bestemte meg derfor for å si dette til han,for så å si at jeg ønsket å avslutte. Han svarer da at han ikke føler noen kjemi eller passion med meg,og det er grunnen. Ble likevel litt lei meg,da jeg føler det er meg det er noe galt med. Hva er grunnen til at man har dette med noen,men ikke alle? Hva handler denne kjemien om? Er ihvertfall veldig glad jeg kom til konklusjonen om å avslutte, når dette er det han tenker. Anonymkode: 69936...a8c
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Det er ikke noe en kan bestemme eller styre. Må ikke nødvendigvis være noe galt med noen av dere. Av og til får man bare ikke følelser på den måten. Jeg merket det godt da jeg startet med dating appene. Chattet med 3 fyrer der kjemien klikket. Den ene døde det ut med fordi avstanden var for stor og jeg så ikke poenget og avsluttet. Den andre ble bestekompis. Den tredje ble kjæreste. Det smalt på andre date. Innimellom det møtte jeg noen andre og det var skikkelig fine og ålreite menn, men det var null kjemi fra min side. Han jeg er sammen med vekket noe i meg og jeg kan egentlig ikke forklare hvorfor det føltes så sterkt med han. Det betyr ikke at det var noe galt med de andre jeg møtte. Kjekke, suksefulle og hyggelige menn med ting på stell, men følelsene kom ikke uten at det på noen måte var noe som helst galt med dem.
Frkego Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Det er ikke noe galt med hverken deg eller ham. Det er bare at dere da ikke er helt kompatible med hverandre. Kjemi og lidenskap går utenfor om man finner en person seksuelt tiltrekkende. Noen har denne kjemien og begjæret for hverandre, andre ikke. 1
vekten79 Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Takk for svar For det jeg tenker er at han ikke finner meg seksuelt tiltrekkende ,men det har nok kanskje ikke noe med det å gjøre
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 vekten79 skrev (3 minutter siden): Takk for svar For det jeg tenker er at han ikke finner meg seksuelt tiltrekkende ,men det har nok kanskje ikke noe med det å gjøre Men det høres jo ut som om du heller ikke kjenner på noe kjemi og lidenskap? Begge må jo føle dette dersom det skal ha noen hensikt. Det er ikke noe galt med noen av dere, dere er bare ikke en god match seksuelt. Anonymkode: 49fbf...e53 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er grunnen til at man har dette med noen,men ikke alle? For menns del handler det mest om tilfeldige preferanser og hvilken innsats hun gjør for å vekke begjær i han. Noen kvinner har en medfødt egenskap, de vekker lyst uansett, andre kan noen triks som skaper en fin stemning. Anonymkode: ee39a...b1e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Men… det er du som avslutter? Og det gjør du fordi du føler noe mangler. Han føler også at noe mangler, så der er dere enige. Og det er helt perfekt! Dere går fornøyd videre på jakt etter drømmepartneren uten vonde følelser. Og uten at den ene har hekt på den andre på måter som minner om stalking. Anonymkode: 0dd33...c84 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men… det er du som avslutter? Og det gjør du fordi du føler noe mangler. Han føler også at noe mangler, så der er dere enige. Og det er helt perfekt! Dere går fornøyd videre på jakt etter drømmepartneren uten vonde følelser. Og uten at den ene har hekt på den andre på måter som minner om stalking. Anonymkode: 0dd33...c84 Det er irrasjonellt, men siden hun avslutter, så har hun vel ønsket om å føle den psykologiske boosten det gir henne, å faktisk være den som gjør det slutt. Når han bare er likegyldig til det, så var det jo ikke det hun vil høre. Ts; slutt å dvele ved dette. Gå raskt videre. Anonymkode: 2b65a...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 Jeg er dame da, så kan bare snakke fra mitt perspektiv. De gangene jeg er i litt kaos inni meg, får jeg mye tanker som ødelegger for å gi tid til å se om det er kjemi. I noen perioder har jeg vært så sårbar og redd for avvisning mm at det baller seg til... da kan jeg, i eget kav, kjapt tenke at kjemien mangler. I de tilfellene hvor jeg faktisk har gått til sengs med en- og kommer til den konklusjonen så ser jeg i ettertid at det ikke handlet om han eller kjemi- det handlet om meg og hvor jeg var.... Helt ærlig så tror jeg kjemien kunne kommet om jeg var mer på plass i meg selv, roet ned og ga det tid. Dette kan være ulikt for damer og menn..... Men noen menn kan, feks i fylla, miste potensen og bli stresset av det (skam?) og kjapt haste videre fordi det "ikke er kjemi" mens det egentlig er noe psykologisk, som utrygghet som ligger bak. Anonymkode: 03fe2...69f 1
vekten79 Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Det har du nok mye rett i. Jeg kommer selv nesten rett ut av kjærlighetssorg, og er vel igrunn livredd for å få følelser for noen igjen. Så mitt utgangspunkt er vel at jeg kanskje ikke håper det skal være en kjemi. Når det gjelder hva han tenker ,vet jeg ihvertfall at han har hatt kun ett forhold, og ingen barn.så sikkert ikke en som går lett inn i ting han heller. Han ønsker vi skal ha ett vennskap, noe jeg sa ja til,så det er der vi er nå. Tusen takk for svar ❤ 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 vekten79 skrev (4 minutter siden): Det har du nok mye rett i. Jeg kommer selv nesten rett ut av kjærlighetssorg, og er vel igrunn livredd for å få følelser for noen igjen. Så mitt utgangspunkt er vel at jeg kanskje ikke håper det skal være en kjemi. Når det gjelder hva han tenker ,vet jeg ihvertfall at han har hatt kun ett forhold, og ingen barn.så sikkert ikke en som går lett inn i ting han heller. Han ønsker vi skal ha ett vennskap, noe jeg sa ja til,så det er der vi er nå. Tusen takk for svar ❤ Akkurat det jeg mente (jeg som skrev over...) Det er gjerne i disse settingene det blir for skummelt- både for deg og han. Vennskap kan være fint da- en god start? Jeg er iallefall en annen person når jeg har ro i meg selv (rydda i gamle sår mm) enn når jeg er i kaos. Da blir jeg needy og masete og ikke en god utgave av meg selv. Nå vet jeg ikke hvor gammel han er, men om han er voksen så vi jeg tro som du sier at han er avmålt og trenger tid.... Vennskap er fin start.... hvem vet ? Anonymkode: 03fe2...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå