flusa Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Har du funnet noen gode dupes(alternativer) til hudpleie,sminke parfyme som du vil dele med deg? Finner mye inspirasjon i velvære produkter,og finner innimellom gode alternativer til dyrere produkter som kan være like gode🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8. september 2023 #2 Del Skrevet 8. september 2023 ELF Halo Glow liquid filter! Den er en dupe til Charlotte Tilbury sin Airbrush flawless. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 Har av og til funnet alternativer/dupes på denne siden: https://www.temptalia.com/makeup-dupe-list/ (pluss alternativer til utgåtte farger/produkter) Fra egen erfaring: Essies "Forever yummy" (en knapp nyanse lysere) og "Maki me sushi" (knapt mørkere) er gode og ikke minst lommebok-vennligere alternativer til Chanels "Pirate" Og så kom jeg ikke på flere ... 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 Chanel rouge noir neglelakk (tidligere vamp) - Essie Wicked Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. september 2023 #5 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) Essie sin Thigh high er en dupe for Chanel 595 Rouge Moiré (denne var en limited edition). Endret 8. september 2023 av mereo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Del Skrevet 8. september 2023 Dupe, ass. Anonymkode: 4a46f...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 8. september 2023 #7 Del Skrevet 8. september 2023 Harlekin skrev (8 timer siden): ELF Halo Glow liquid filter! Den er en dupe til Charlotte Tilbury sin Airbrush flawless. Hvor kjøper du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 8. september 2023 #8 Del Skrevet 8. september 2023 mereo skrev (3 timer siden): Essie sin Thigh high er en dupe for Chanel 595 Rouge Moiré (denne var en limited edition). Wow den var jo kjempefin! Skikkelig julefarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8. september 2023 #9 Del Skrevet 8. september 2023 laperla skrev (3 timer siden): Hvor kjøper du denne? Jeg har kjøpt (ubrukt) via Tise/Finn, men også fra BeautyBay. Dessverre litt styr å få tak i den i Norge 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 9. september 2023 #10 Del Skrevet 9. september 2023 Kullsyrevann skrev (8 timer siden): Wow den var jo kjempefin! Skikkelig julefarge. Jepp, den var en limited edition til jul for en del (muligens mange 😂) år siden. Den fargen er min go to om jeg skal ha «røde» negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. september 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 9. september 2023 Denne er lik til Armani My Way. Helt nydelig. Den dufter godt leeeenge også. Syns nesten den er bittelitt friskere, my way er litt 'tyngre',på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Del Skrevet 9. september 2023 Ikke helt dupe, for de er ikke lik. Likevel et så godt alternativ at den må nevnes. For de som liker Alien parfymen av Mügler, bare at den blir for mye/for kraftig, gå innom vita og snus på Cashmere Comquat fra Korres. Den ligner bare at den er mer brukervennlig for å si det sånn. Anonymkode: fb652...9e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 9. september 2023 #13 Del Skrevet 9. september 2023 Harlekin skrev (20 timer siden): Jeg har kjøpt (ubrukt) via Tise/Finn, men også fra BeautyBay. Dessverre litt styr å få tak i den i Norge 😕 Det var dumt. Finnes det andre dupes dere kjenner til som kan være mer tilgjengelig i Norge? Har prøvd å få tak den fra Catrice, Soft filter. Den er utsolgt eller foreløpig ikke på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. september 2023 #14 Del Skrevet 11. september 2023 Harlekin skrev (På 8.9.2023 den 23.26): Jeg har kjøpt (ubrukt) via Tise/Finn, men også fra BeautyBay. Dessverre litt styr å få tak i den i Norge 😕 Ser ut som den kan bestilles fra Asos: https://www.asos.com/elf/elf-halo-glow-liquid-filter/prd/203883417?affid=28241&_cclid=Google_EAIaIQobChMIkq_hqamigQMVfpRoCR326QufEAQYASABEgKKmfD_BwE&channelref=product+search&mk=abc&ppcadref=20523547576||&gclid=EAIaIQobChMIkq_hqamigQMVfpRoCR326QufEAQYASABEgKKmfD_BwE&gclsrc=aw.ds 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #15 Del Skrevet 12. september 2023 W7 (kjøpes på normal) har flere paletter som er dupes av Urban Decay! Jeg har både Naked 1 og dupe-versjonen fra W7, og de er nøyaktig like gode. Silkemyke matte skygger som er en drøm å påføre! Anonymkode: 8cb24...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå