Gå til innhold

Nesten ingen single damer på 40+ som søker ny kjæreste her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men hender det du savner nærhet og sex? Selv blir jeg i perioder desperat etter hudkontakt, kyssing og sex som singel dame. 

Anonymkode: 66f29...23f

Dette er faktisk noe av det jeg overhode ikke savner som singel. 

Hudkontakt/intimitet og sex er noe jeg utelukkende tenker på når jeg er i et forhold. Som singel, kan jeg lett gå resten av livet uten at akkurat disse tingene er noe savn. 
For meg, er sex og intimitet 100% linket til forhold.

Anonymkode: cdd17...faf

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tror mange menn (fler enn som vil innrømme det) blir litt overkjørt av kjerringer som blir sexfiksert i høy alder. Selv om man snakker om potensen til mennene så endrer damene seg også. Både fysisk og mentalt. Noen blir tørrere og vanskeligere å tilfredsstille og er ikke den 30-åringen som er både myk, våt og varm på akkurat de riktige stedene. Her er det duket for mye dysfunsjonelt og begge føler seg bedre tilfredsstilt av yngre fra motsatt kjønn... Kanskje det er biologisk sett løsningen??  Eller må man slutte å klamre seg desperat til lengselen etter tapt ungdom..? 

Greit, jeg er ikke samlivsterapeut, men for begge kjønn er det en dårlig løsning å sette seg på kravsiden og mene det er partneren som ikke tilfredsstiller. It takes two to tango... Always.. 

Anonymkode: 497b3...c1f

Vi alle endrer oss hele tiden og hvordan hver og en er, ønsker etc varierer enormt. Derfor mener jeg det ikke har noe hensikt og snakke om at menn har ditt og kvinner har datt. Hvis en kvinne eller mann er seksuellt aktive og har høy seksuell lyst tenker jeg at hver og en av de må få velge det som de føler er best for dem :) 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kunne tenkt meg en kjæreste ja. Men skal være særboer! 

• Liker 2
Skrevet
Blåtrå skrev (5 timer siden):

Veldig mange ønsker det nå i forhold til før og det tror jeg er sunt.  Tror også det kanskje kan bli flere single som er klare for en kjæreste når de forstår at en kjæreste ikke er det samme som en livspartner og at det å være kjærester fint kan være friere og uten de store forpliktelsene som man tidligere tenkte at et kjæresteforhold førte med seg. 

• Nyttig 2
Skrevet

Kunne tenkt meg ny kjæreste ja, en fin fyr helst...

• Nyttig 1
Skrevet
Blåtrå skrev (På 9.9.2023 den 11.38):

Samme her. Ønsker en kjæreste (med egne barn) som verdsetter tiden vår sammen, kvalitetssex og felles interesser. 
Jeg er over 40.

Anonymkode: 764ed...2ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg fant mannen min rett før jeg fylte 40, jeg var ikke ferdig med menn. Men hadde lært hva jeg ikke ønsket i et nytt forhold, og jeg trivdes også som singel, til jeg fant han det var verdt og bli sammen med. 

Anonymkode: c8422...249

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg fant mannen min rett før jeg fylte 40, jeg var ikke ferdig med menn. Men hadde lært hva jeg ikke ønsket i et nytt forhold, og jeg trivdes også som singel, til jeg fant han det var verdt og bli sammen med. 

Anonymkode: c8422...249

Hvor møtte du han? Og gratulerer :) 

Skrevet (endret)

Altså,  det er jo i seg selv en vrien gruppe å kunne iaktta med det blott øye , og sånn sett vanskelig å kunne studere nærmere og forstå seg på ... Dette skyldes nok i stor grad den naturlige kamuflasjen "kvinner 40+" gjerne går for, og/eller naturlig har opparbeidet seg med tides lange løp. Det gjelder mao. å være skikkelig årvåken om en skal få øye på dem uten haukeblikk, spesialkunnskap eller å oppsøke kjente "tråkk". Dette er nok også mye av årsaken til at akkurat denne gruppen er så myteomspunnet. Ikke bare på KG, men ellers også. 

Beste er nok å prøve å observere disse på steder de føler seg hjemme ; som f.eks. "bingoen" eller kompott-reolen på nærbutikken, el. Om man har lyst til "å gå den ekstra milen" - så melder man seg på "Port&Sherry"- smakstreff i kombinasjon med noe slags dansekurs. Da er nok sjansene for observasjon nesten garantert,  og man er også ett skritt nærmere å komme så nært innpå dem at man kan prøve å kommunisere. Det å stille spørsmål rundt deres alder, og spesielt kombinert med ønske om partner burde man dog være litt forsiktig med. De er ofte veldig vare for slikt.:opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (20 minutter siden):

Altså,  det er jo i seg selv en vrien gruppe å kunne iaktta med det blott øye , og sånn sett vanskelig å kunne studere nærmere og forstå seg på ... Dette skyldes nok i stor grad den naturlige kamuflasjen "kvinner 40+" gjerne går for, og/eller naturlig har opparbeidet seg med tides lange løp. Det gjelder mao. å være skikkelig årvåken om en skal få øye på dem uten haukeblikk, spesialkunnskap eller å oppsøke kjente "tråkk". Dette er nok også mye av årsaken til at akkurat denne gruppen er så myteomspunnet. Ikke bare på KG, men ellers også. 

Beste er nok å prøve å observere disse på steder de føler seg hjemme ; som f.eks. "bingoen" eller kompott-reolen på nærbutikken, el. Om man har lyst til "å gå den ekstra milen" - så melder man seg på "Port&Sherry"- smakstreff i kombinasjon med noe slags dansekurs. Da er nok sjansene for observasjon nesten garantert,  og man er også ett skritt nærmere å komme så nært innpå dem at man kan prøve å kommunisere. Det å stille spørsmål rundt deres alder, og spesielt kombinert med ønske om partner burde man dog være litt forsiktig med. De er ofte veldig vare for slikt.:opplyser:

Spot on! Eller ikke...

Anonymkode: af025...ff1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...