Gå til innhold

Nesten ingen single damer på 40+ som søker ny kjæreste her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser i tråder, så er det flere damer i denne alderen som ønsker å være singel og føler seg ferdig med menn. Er det nesten ingen damer på 40+ som søker nytt forhold etter siste brudd? Er det mest kvinner i 30-årene som vil ha ny kjæreste/ samboer?  

Anonymkode: 66f29...23f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når jeg leser i tråder, så er det flere damer i denne alderen som ønsker å være singel og føler seg ferdig med menn. Er det nesten ingen damer på 40+ som søker nytt forhold etter siste brudd? Er det mest kvinner i 30-årene som vil ha ny kjæreste/ samboer?  

Jeg vil ha kjæreste men har gitt opp å lete for alt er fokusert på sex og orgasme i hvertfall på kg og da er det jo fint lite interessant med menn. Uansett hvilken plattform man er på er all kontakt med menn… 98% vil kun ha uforpliktende sex ( så ikke bare damer som ikke vil ha forhold). opptatte menn, menn med sære fetisjer osv.

De mannfolka som er interessert i forhold har ikke jeg følt meg tiltrukket av. Så det må bli singleliv enn å være med noen en ikke føler noe tiltrekning til. 
Jeg er langt over 40

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden):

Jeg vil ha kjæreste men har gitt opp å lete for alt er fokusert på sex og orgasme i hvertfall på kg og da er det jo fint lite interessant med menn. Uansett hvilken plattform man er på er all kontakt med menn… 98% vil kun ha uforpliktende sex ( så ikke bare damer som ikke vil ha forhold). opptatte menn, menn med sære fetisjer osv.

De mannfolka som er interessert i forhold har ikke jeg følt meg tiltrukket av. Så det må bli singleliv enn å være med noen en ikke føler noe tiltrekning til. 
Jeg er langt over 40

Du kan da ikke lete etter mannfolk på KG 🤯 Meld deg inn i turistlag, sjakklubb, velferdsforening, klatrekurs, lesesirkel, bli med venner og kollegaer ut på byen osv.

Anonymkode: 81488...7f6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan da ikke lete etter mannfolk på KG 🤯 Meld deg inn i turistlag, sjakklubb, velferdsforening, klatrekurs, lesesirkel, bli med venner og kollegaer ut på byen osv.

Anonymkode: 81488...7f6

Jeg mente ikke å lete etter menn på kg men diskusjoner fra menn angående damer på det seksuelle område gjør jo at de fins sikkert på andre sjekkearenaer og. 

Jeg er med på ikke så mye men det jeg er med på er det ingen som jeg syns virker interessant og ikke har de vist meg sånn interesse heller men har fått meg nye kompiser og trives med det.

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 3
Skrevet

Damer i og etter overgangsalderen er jo ikke interessert i menn eller sex stort sett. Så har du i tillegg kategorien "overvektig dame i 50-årene som søker høye og kjekke menn i 30-årene", som i realiteten ikke er på markedet heller

Anonymkode: 58ad0...916

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer i og etter overgangsalderen er jo ikke interessert i menn eller sex stort sett. Så har du i tillegg kategorien "overvektig dame i 50-årene som søker høye og kjekke menn i 30-årene", som i realiteten ikke er på markedet heller

Anonymkode: 58ad0...916

Hvor har du det fra? I selskapet jeg jobber er det i hovedsak kvinner 50 pluss som tar kontakt. De ønsker kjæreste stort sett men noen ganger også en å bli gammel med. Bra sex er en av de viktigste kriteriene deres. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinner 40 + er oftest ferdig med barn. Man nærmer seg overgangs alder som betyr at man nærmer seg den alderen der man ikke kan få familie mer og går over i en ny periode i livet.  Jo eldre jeg er blitt jo mer og mer har jeg mistet interessen og evnen til å forelske meg. Har ikke sexlyst heller.

Anonymkode: 0895c...d9d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nettinettet skrev (11 minutter siden):

Hvor har du det fra? I selskapet jeg jobber er det i hovedsak kvinner 50 pluss som tar kontakt. De ønsker kjæreste stort sett men noen ganger også en å bli gammel med. Bra sex er en av de viktigste kriteriene deres. 

Bra sex 1-2 ganger i året er ikke det samme som sexlyst. Når kvinner ikke lenger har noen egg igjen hva har de da for formål med sexen? Da er det ikke noe behov for noe der mer. Derfor foretrekker menn yngre kvinner.

Anonymkode: d69da...d39

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg søkte etter bruddet ettere ny partner, men fant ikke noen som passet. Mye dritt skjedde på den veien som har endt med at jeg har kommet til konklusjonen at jeg har det langt bedre uten en mann.

Jeg elsker sex og er egentlig umettelig. Men klarer meg helt utmerket uten også. Fikser meg selv. Det er også en orgasmegaranti.

Anonymkode: dd0e1...f95

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest ElderMillenial
Skrevet

Føler meg ikke i nærheten ferdig med menn selv om jeg liker godt å bo alene.

Jeg skulle gjerne hatt en en kjæreste jeg.. savner å ha noen å gjøre ting med, noen å sitte i armkroken til og alt sammen egentlig. Kunne bare ikke tenkt meg samboerskap med det første.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg søkte etter bruddet ettere ny partner, men fant ikke noen som passet. Mye dritt skjedde på den veien som har endt med at jeg har kommet til konklusjonen at jeg har det langt bedre uten en mann.

Jeg elsker sex og er egentlig umettelig. Men klarer meg helt utmerket uten også. Fikser meg selv. Det er også en orgasmegaranti.

Og ja, jeg er over 40 år.

Skrevet

Forhold er helt uaktuelt, men er ikke dermed sagt at jeg er ferdig med menn. Trenger ikke samboer/forhold for å nyte de godene en mann kan tilby (kanskje heller tvert imot).

Anonymkode: 1dce3...45d

• Nyttig 2
Skrevet

De fleste av oss er absolutt ikke ferdig med menn. Bare i en periode hvor vi er skikkelig lei og trenger å fokusere på bare oss selv, våre behov og/eller finne ut hva vi trenger/har lyst på. Noen av oss har blitt trygge på dette og andre ikke. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn som leser dette gå inn for å bli kjent med oss kvinner når vi er unge i 20 og 30 årene. Da er vi mest mottakelige for interesse. Det begynner å bli litt sent å vise interesse når man er 45+. Ja biologien spiller en rolle og har mange lagt bak seg ønsket om mann eller barn. Har hatt flere menn som har viset interesse nå som jeg er eldre og ikke lengre har ønske om dating. Men hvor var dere da jeg var yngre ? Tafatte unge menn som ikke torde ta initiative for å bli bedre kjent og bli venner...som tolket alt som en avvisning bare fordi jeg var stille og sjenert. Med alderen har jeg fått mer kunnskap og selvtillit så det er vel det som tiltrekker mest.

Anonymkode: 0895c...d9d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bra sex 1-2 ganger i året er ikke det samme som sexlyst. Når kvinner ikke lenger har noen egg igjen hva har de da for formål med sexen? Da er det ikke noe behov for noe der mer. Derfor foretrekker menn yngre kvinner.

God sex gir mange helsefordeler. Immunforsvar, hjertehelse, stress, blodtrykk, søvn, mental helse,...

Mitt problem i de få forholdene jeg har hatt - har vært at den lekne og morsomme sexen forholdet startet med endte med at aldri passet lenger. De ville gjerne ha sex, men rett på sak for selv å bli ferdig. Det å ikke ha selvstendig verdi i et seksuelt samliv er alt annet enn helsebringende. 

Jeg utelukker ikke helt å finne en ny livspartner, men det er et krav at begges liv totalt sett skal bli bedre. Det er ikke så lett å finne noen som passer der.

Anonymkode: e0d77...541

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fordi....alle disse mennene ønsker å produsere barn? Don't think so, bare nok en "biologisk" unnskyldning for å aldersshame kvinner.

Anonymkode: 92915...3da

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi....alle disse mennene ønsker å produsere barn? Don't think so, bare nok en "biologisk" unnskyldning for å aldersshame kvinner.

Anonymkode: 92915...3da

Menn kan ikke produsere barn, men produserer en viktig bestandsdel hele livet. Derfor har menn sexlyst hele livet. Ikke noe å skamme seg over å bli eldre, men da har jo kvinner ikke sexlyst mer. Menn derimot har sexlyst hele livet. Derfor foretrekker menn yngre kvinner.

• Nyttig 1
Skrevet

I alderen 40 + har mange bygget seg et ordentlig godt liv med karriere, grei økonomi, store barn og venner. Jeg ville ha en mann, men siden livet var så godt fra før, ville jeg ha en som beriket et allerede godt liv, dvs en velholdt, jevnaldrende og kulturinteressert fyr.  

Hadde ikke giddet å inngå for mange kompromisser, for livet var godt fra før.

Fant heldigvis en mann som passa inn.

Anonymkode: 66823...c29

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn kan ikke produsere barn, men produserer en viktig bestandsdel hele livet. Derfor har menn sexlyst hele livet. Ikke noe å skamme seg over å bli eldre, men da har jo kvinner ikke sexlyst mer. Menn derimot har sexlyst hele livet. Derfor foretrekker menn yngre kvinner.

Menns sæd blir også gamle og seige og ødelagte så det ikke blir barn av det. Defekte sædceller kan ikke lage barn de heller

Anonymkode: 00f78...a65

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er ikke et sjekkenettsted

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...