Gå til innhold

Er det verdt det å satse på en trainee stilling med disse forventnigene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt det å satse på en trainee stilling når man er ferdig utdannet med mastergrad og har relevante arbeidserfaring og har forventning om å starte med 700 000 i lønn? 

Anonymkode: 66335...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det måtte ha vært en latterlig god lønn for at jeg skulle akseptert å ha trainee på CVen etter så mange år på skolebenken.

Anonymkode: 4f900...e00

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det måtte ha vært en latterlig god lønn for at jeg skulle akseptert å ha trainee på CVen etter så mange år på skolebenken.

Anonymkode: 4f900...e00

Hvorfor?

Anonymkode: 66335...359

Skrevet

Jeg var trainee i ett år etter mastergrad. Lønna var ikke super da, litt lavere enn jeg ville fått som startlønn om jeg bare ble vanlig ansatt, men jeg syntes det var en veldig fin start på arbeidslivet. Jeg hadde lite relevant arbeidserfaring, så for meg var det litt en myk start før man skulle gjøre "vanlige" arbeidsoppgaver, vi lærte mye om bedriften og om andre ting enn kun det fagfeltet jeg skulle jobbe med videre og ikke minst var det veldig sosialt og morsomt. Masse opplegg, turer, fester og fikk god kontakt med de andre i traineekullet. Fordi det var flere år med traineeopplegg i bedriften var det veldig godt arbeidsmiljø med mange yngre (altså 25-30) også i flere år etter traineeåret. Det var litt arbeid utenom arbeidstid med traineeoppgave men ikke mye.

Vil tro det kommer mye an på traineeopplegget da om man får noe ut av det eller ikke :) 

Anonymkode: d7747...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...