Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. tidligere i år gikk jeg og min samboer fra hverandre. Men vi har fortsatt bodd sammen til nå, da vi begge hadde håp om at det muligens ordnet seg med tiden.

min eks har brutt meg langt ned i lang tid, å da han ønska å gå fra meg, fant jeg en annen ett par uker etterpå som jeg hadde sex med en gang, for trøstens skyld. Fant ut 4 mnd senere at jeg var blitt gravid, selvom jeg gikk på p-piller. 
Jeg fortalte dette til min eks med en gang, og er nå blitt den store stygge ulven. Han sier jeg har utnøtta han, og løyet til han i all tid.

han kom akkurat hjem fra en reise, der det viser seg at han har truffet noen andre som han prater med ++
Han har da også løyet til meg en mnd, og fortsatt utnyttet meg i sengen, da jeg sa at hadde han noen andre, så ønska jeg ikke å ha noe med han å gjøre. 
han viste ikke i denne perioden at jeg var gravid, noe jeg heller ikke visste selv.

nå sliter jeg fælt med vonde tanker hele tiden.

har vært sammen med samme mann i over 10 år, og har barn sammen.

vet ikke hvordan jeg skal komme over han, da jeg har fryktelig med følelser for han enda, og ekstremt sjalu da han prater med den nye hele tiden, og også sender div bilder til hverandre.. 

hvordan skal man reagere i en slik situasjon..

føler meg som dritt og fortapt da jeg føler jeg selv har ødelagt familien og forholdet..

Føler jeg ønsker at dette skulle ordne seg, og vi lever lykkelig videre … 

Anonymkode: 048bd...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...