Makeupgeek Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Elsker høsten, men trenger litt inspirasjon. Hvordan pyntes det hos deg på denne tiden av året?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Innredet til høsten? Hjemme hos meg er det selvfølgelig samme innredning som resten av året. Anonymkode: 09858...fe0 20 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Innredet til høsten? Hjemme hos meg er det selvfølgelig samme innredning som resten av året. Anonymkode: 09858...fe0 👆🏻 Anonymkode: 7014b...526 2 1
Motelvibes Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Masse lys, duftlys, telys og kronelys. Lanterner og lamper. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Eneste forskjellen er at jeg har flere tente lys og flere tepper i sofaen. Gode tykke tepper i ull. Og så merker jeg at jeg har behov for mer farger nå, så da tas litt mer fargerike puter frem. Men jeg kjøper ikke nytt bare for å innrede til en ny sesong. Anonymkode: f2799...b6c 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Jeg kjøpte et nytt stearinlys. That's it. Vi levet i en tid der vi må tenke litt på miljøet og ikke kjøpe nye ting hele tiden. Anonymkode: fad73...de1 2 2 2
Makeupgeek Skrevet 7. september 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2023 Takk for alle tips! Jeg er heller ikke en som kjøper mye dilldall (liker det minimalistisk), men har nylig flyttet og prøver å handle litt gjenstander som jeg kan bruke år etter år😊 1
Knirke Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 Jeg pynter ikke til hverken jul, påske eller andre høytider, men har begynt å pynte til høsten... Strikker "gresskar" av restegarn i oransjetoner, grønt, brunt og hvitt, og setter frem kubbelys som matcher. Synes det gir en lun stemning. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjøpte et nytt stearinlys. That's it. Vi levet i en tid der vi må tenke litt på miljøet og ikke kjøpe nye ting hele tiden. Anonymkode: fad73...de1 Kuddos til deg👍 Er så enig med den siste setningen din👍 Anonymkode: 5f347...2bc 3
Lorieen Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 Skjønner ikke spørsmålet. Jeg har samme gardiner og øvrig innredning året rundt, med unntak av jul. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #12 Skrevet 8. september 2023 KJøper servietter i høstfarger, kjøper kubbelys i høstfarger og henger opp litt lyslenker. Pynter med bær og kvister med høstfarger osv. Anonymkode: 0b1cf...ab0
cattleya Skrevet 8. september 2023 #13 Skrevet 8. september 2023 (endret) Pynter med det rælet som barna drar med hjem fra barnehagen, neida, joda🙂🙃 Endret 9. september 2023 av cattleya 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 Trenger jeg nye lys og servietter på denne tiden av året, så kjøper jeg gjerne de i litt mørkere farger. Utover det endrer jeg ikke noe til høst, eller øvrige sesonger. Unntaket er jul da. Har ikke mye julepynt heller, men har julestjerner og juletre Anonymkode: b65ae...4d3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #15 Skrevet 8. september 2023 Drar fram ullpledd og tenner mer stearinlys er den eneste endringen jeg gjør når høsten kommer. Men nå er det jo fremdeles sommer i sør, så her er varmepumpen på kjøling. Anonymkode: a23ab...6c1
tirben Skrevet 8. september 2023 #16 Skrevet 8. september 2023 Jeg varierer med forskjellige putetrekk etter årstidene. Har fortsatt sommerfuglene framme, (lin i pasteller), og har sommergardinene, også lin, framme. På høsten bytter jeg til velurgardiner og velurputetrekk. Putetrekkene er da i jordfarger. Har ikke hatt "høstfølelsen" enda, siden vi har hatt noen og tjue grader i det siste.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #17 Skrevet 8. september 2023 Vi skifter sofaputetrekkene til en mer brun/oransje farge. Også blir pleddene tatt opp. Vi kjøper inn eller har fra før duftlys og te-lys. Utenom det er det likt som de andre årstidene. Anonymkode: 964af...d96
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #18 Skrevet 8. september 2023 Høsten er en fin tid for naturmaterialer. Jeg legger fram ulltepper og saueskinn, og pynter med ting fra skogen. Lerkekvister og furukongler er favoritter. Setter også frem ting av tre, og velger tekstiler i varme toner. Jeg kjøper ikke nye ting til hver sesong, men bytter litt på hva jeg har stående fremme. Jeg prøver også å finne ting i naturen, og de tingene jeg kjøper er stort sett bare fra bruktbutikk. Anonymkode: 6987b...085 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #19 Skrevet 8. september 2023 Kjøpte puter/putetrekk til sofaen i september i fjor, som jeg tar fram igjen i år. Jeg liker farger, så har ei mørkegrønn, ei oransje og ei grålig. De flyter godt sammen, men gir også litt variasjon og spill. Akkurat som naturen på høsten. Ellers bytter jeg ut kronelys i pastell med rustrød/plomme/gyldengul. ja, en eller annen høstlig farge. Har også funnet fram telysestakene fra i fjor. Pledd er digg, så det har vi fremme hele året gitt. I forbindelse med middagsgjester i morgen kommer jeg til å kjøpe noen høstlige servietter. Så ja, interiøret er i hovedsak likt hele året, men forbruksvarer som lys og servietter kjøpes nytt når jeg går høsten i møte. Har lyst på et stort og deilig duftlys, også kommer jeg til å bytte sommerplantene på balkongen med lyng. Det føles ikke så veldig høstlig her ennå, vi har vært heldige i Trøndelag i det siste. Men til uka matcher nok været mer med kalenderen. Jeg er også glad i strå og tørkede blomster, som feks brudeslør. Kan være et tips. Og ellers å plukke fra naturen. Kongler, grener, blader, mose... (Vi flyttet inn i ny leilighet i fjor, det er forresten derfor alt er fra da.) Anonymkode: 08d9f...ced
skreppamedleppa Skrevet 10. september 2023 #20 Skrevet 10. september 2023 (endret) Jeg liker å variere litt med årstidene. Mye fint høstpynt😊 F.eks lys i fine høstnyanser, kongler, eikenøtter, kastanjenøttet, en fin og fargerik høstbukett med alt fra blåbærlyng, høstlyng, en grein med furukongler etc. Pledd, gresskar, pyntesopp, lyslenker etc... Jeg trenger litt dill dall for min egen trivsel rett og slett Endret 10. september 2023 av skreppamedleppa 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå