askjiir Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Sex med modell pene menn? Bare gøy med veninnene? What? Dere er så vanskelige å lese 🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Kjekke menn med stor kjepp, helst mørkhudet, ingenting slår en fin SSK. Anonymkode: 2af8f...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Kvalitetstid med venninner først og fremst, men skulle det dukke opp en mann som virker interessant, så er jo det kjekt å bli litt kjent. Ikke for potensielt ONS, men for en potensiell ny relasjon. Anonymkode: c2708...f73 9 1
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kvalitetstid med venninner først og fremst, men skulle det dukke opp en mann som virker interessant, så er jo det kjekt å bli litt kjent. Ikke for potensielt ONS, men for en potensiell ny relasjon. Anonymkode: c2708...f73 Hvorfor ikke ONS?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Jeg er på utkikk etter å danse og kose meg. Hva annet skulle jeg være på utkikk etter? Anonymkode: 037fc...00a 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (4 minutter siden): Hvorfor ikke ONS? Jeg har ingen glede av ons. Jeg tenner først når jeg kjenner mannen godt nok til at det har oppstått en emosjonell kontakt, en dypere nærhet. Anonymkode: c2708...f73 4 1 1
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er på utkikk etter å danse og kose meg. Hva annet skulle jeg være på utkikk etter? Anonymkode: 037fc...00a Menn kanskje?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Jeg er der for å ha det gøy med venninne mine. Har jeg en flørt gående med noen så melder vi og ringes litt og vi møtes i løpet av kvelden. Da har jeg fokus på å ha det gøy å danse med venninner, samtidig som jeg gleder meg til å treffe han. Går aldri på byen for å se etter en mann. Jeg har ikke ons, og jeg jakter ikke på den måten. Nå har jeg fått meg en nydelig kjæreste som har fortalt at han synes det er gøyere å gå på fest når han er i et forhold, for da er han mer tilstede siden han slipper presset eller fokuset på å finne seg en hook up for kvelden. Da har det gjerne vært å finne seg ei for sex, og da noen han vet hvem er på et vis. Enten møttes via kjente på et tidligere tidspunkt eller fra vennegjengen i gamledager etc. Han har selv syntes det var litt slitsomt med dette fokuset, samtidig som at han ville ha sex og nærhet av og til siden han var singel. Jeg fikk meg en liten ahaopplevelse. For jeg vet om mer enn én gang i livet jeg har mistolket den type oppmerksomhet som noe mer enn kun sexinteresse. Samme med venninner. Jeg har faktisk tenkt at hvis fyren bare ville ha sex så hadde han vel valgt en ukjent dame,penere enn meg, som han slapp å møte på igjen eller ha en relasjon til, enn meg som han kjenner. Men det var faktisk omvendt med han jeg er sammen med. For ordens skyld så ble jeg ikke med han hjem fra byen 😅 Anonymkode: 17434...1fb
SlemUlv Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 Om venner først klarer å dra meg med ut på byen, så er jeg der for å være med dem. Kose meg, kanskje synge litt karaoke og være med de jeg er med. Har aldri gått på byen for å finne meg sexpartner. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Gøy med venninner og kompiser. Anonymkode: 2d7e7...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 Jeg liker å danse, så jeg er oftest ite etter å få slå meg løs på dansegulvet sammen med venner. Å få gå inn musikk-bobla og bevege kroppen til gir en lykkefølelse. Anonymkode: 35a9e...925 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #12 Skrevet 8. september 2023 For å drikke alkohol og skravle med andre som drikker. Anonymkode: 715eb...5e2 1
Phoenix Heart Skrevet 8. september 2023 #13 Skrevet 8. september 2023 Bare å ha det gøy og kose meg med venninner. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (15 timer siden): Menn kanskje? Det er nok svært få kvinner som går ut for å jakte etter menn. Anonymkode: 9338a...646 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #15 Skrevet 8. september 2023 Alle er ulike, du kan ikke fastslå hva alle kvinner vil ha fordi de er på dansegulvet. Å hva de ønsker er i endring også utifra humør osv. Kan tenke ikveld blir det mann, komme dit å tenke herlighet jeg er lei av verden, bye bitch jeg skal hjem og spise potetgull og se Shrek. Anonymkode: 308f8...090
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #16 Skrevet 8. september 2023 Gøy med venninner, men dersom min fremtidige ektemann dukker opp så tar jeg gjerne kontakt med han en dag etterpå Anonymkode: 25ab2...bf1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #17 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (15 timer siden): Menn kanskje? Det er ofte lettere å bli kjent med menn ett sted uten høy musikk og dempet belysning. Anonymkode: 25ab2...bf1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #18 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (16 timer siden): Sex med modell pene menn? Bare gøy med veninnene? What? Dere er så vanskelige å lese 🤷♂️ Huh? Hva tror du da? Når man går på byen for å danse og feste, så ser man etter en mulighet til å danse og feste. Dårlig fyllesex med en random fra byen er kanskje det siste jeg har i tankene. Anonymkode: 86b75...16c 1 2
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #19 Skrevet 8. september 2023 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker said: Huh? Hva tror du da? Når man går på byen for å danse og feste, så ser man etter en mulighet til å danse og feste. Dårlig fyllesex med en random fra byen er kanskje det siste jeg har i tankene. Anonymkode: 86b75...16c Takk for opplysningen. For yngre menn er ofte fokuset å finne seg et ligg for kvelden Endret 8. september 2023 av askjiir
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #20 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (36 minutter siden): Takk for opplysningen. For yngre menn er ofte fokuset å finne seg et ligg for kvelden Da anbefaler jeg andre arenaer en jenter som er ute med venninner for å danse/ha det gøy😊. For det første er sjansen liten for å treffe en av disse som faktisk er interessert i ONS med en random fyr. For det andre er sexen i så fall sjeldent bra😂 Anonymkode: 86b75...16c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå