AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Dem sier at jeg er kjekk, har ei dame som jeg holder på med nå som synes jeg er ekstremt pent (hennes ord). Men når jeg ser på meg selv, så ser jeg ikke kjekk ut.. Ser helt jævligt ut. Har veldig dårlig selvtilitt.. PÅ noen bilder kan jeg se ganske bra ut, men noen ikke.. Hva kan jeg gjøre for å føle meg bedre om meg selv Jeg er en mann Anonymkode: 7f3f5...e45
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Hvis du er student finnes det studenthelsetjeneste du kan snakke med (eller helsestasjon for ungdom om du er tenåring). Det finnes nok også andre kommunale lavterskeltilbud om du er eldre enn det, så du kan google din kommune og psykisk helsehjelp? Hvis ikke du finner noe der kan det være lurt å snakke med fastlegen din og kanskje du får deg en henvisning. Det er nok en god idé å finne ut av årsaken til at du føler det sånn om deg selv, og få verktøy du kan bruke for å få det bedre Anonymkode: 8ae1a...b82
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann Tenkte jeg skulle anbefale psykolog, men så så jeg at du er mann... Nei, samfunnet sier at vi menn ikke skal ta tak i problemene våre, vi må bare manne oss opp og "deal with it", ellers er man jo ikke en EKTE mann. Anonymkode: 17475...60f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte jeg skulle anbefale psykolog, men så så jeg at du er mann... Nei, samfunnet sier at vi menn ikke skal ta tak i problemene våre, vi må bare manne oss opp og "deal with it", ellers er man jo ikke en EKTE mann. Anonymkode: 17475...60f Idiot Anonymkode: 9171d...398 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Jobbe med og ikke snakke ned deg selv så mye og jobbe med tankemønster er en god start! Går det ut over livskvaliteten eller livsgnisten snakker du med lege så du kan få psykolog😊 Anonymkode: 9171d...398
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har veldig dårlig selvtilitt.. PÅ noen bilder kan jeg se ganske bra ut, men noen ikke.. Hva kan jeg gjøre for å føle meg bedre om meg selv Anonymkode: 7f3f5...e45 Kanskje du bør spørre deg selv hvorfor det er så viktig for deg at du ser bra ut på alle bilder av deg? Hvordan man ser ut på bilder handler mye om vinkel, lys og skygge. Så selv de mest attraktive i verden kan ser dårlig ut på bilder. Anonymkode: d4216...794
KnekkeBørre Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Du refererer til deg selv som Mann, men mye tyder på at du er en gutt. Om denne dama di faktisk eksisterer og tiltaler deg som kjekk, skal du ta det til deg og roe det helt ned. Den eneste bekymringen du bør ha er om du noensinne skulle av det kvinnelige kjønn bli kalt "søt". Da er over. Hoggorm-babyer er søte....
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Idiot Anonymkode: 9171d...398 Det er nok du som er idioten her siden du åpenbart ikke skjønte posten min. Anonymkode: 17475...60f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 8 hours ago, KnekkeBørre said: Du refererer til deg selv som Mann, men mye tyder på at du er en gutt. Om denne dama di faktisk eksisterer og tiltaler deg som kjekk, skal du ta det til deg og roe det helt ned. Den eneste bekymringen du bør ha er om du noensinne skulle av det kvinnelige kjønn bli kalt "søt". Da er over. Hoggorm-babyer er søte.... Er over 30 år, så er godt voksen. Anonymkode: 7f3f5...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå