AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 Er i Italia nå, og tenkte å ringe til en som ikke har lagret nr mitt. Kommer det opp på tlf til den jeg ringer at jeg er i Italia? Den jeg skal ringe til bor i Norge og jeg er selv fra Norge og bor i Norge. Er på ferie Anonymkode: f7174...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Del Skrevet 7. september 2023 Ringer du fra en norsk operatør vil ditt mobilnummer vises uten landskode foran. Ringer du fra en utenlandsk operatør (norsk nummer i utlandet), så vil mobilnummeret vises med landskode foran telefonnummeret. Om den du ringer til er klar over det, eller tenker over det, er en annen sak. Om den du ringer til har nummeret ditt lagret så vil det vises som normalt. Anonymkode: 1d646...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ringer du fra en norsk operatør vil ditt mobilnummer vises uten landskode foran. Ringer du fra en utenlandsk operatør (norsk nummer i utlandet), så vil mobilnummeret vises med landskode foran telefonnummeret. Om den du ringer til er klar over det, eller tenker over det, er en annen sak. Om den du ringer til har nummeret ditt lagret så vil det vises som normalt. Anonymkode: 1d646...dc4 Mener du da hvis jeg ringer fra et norskt nummer i utlandet, så vil den norske landskoden vises eller utenlandsk landskode? Anonymkode: f7174...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 7. september 2023 #4 Del Skrevet 7. september 2023 Norske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå