Gå til innhold

Himmelske orgasmer eller mindre menssmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg hadde en fødsel for tretten år siden der barnet ble dratt ut med tang da h*n satt fast i bekkenet. Tøff fødsel og bruken av tang skadet både meg og barnet. Barnet ble heldigvis bra igjen mens hos meg ble en del muskelfibre i underlivet ødelagt, noe som er årsaken til at livmoren min med årene jevnt og trutt har seget nedover.

For en liten stund siden oppdaget jeg at livmoren har flyttet seg såpass langt ned at livmortappen er omtrent rett innenfor skjedeinngangen. Jeg har egentlig ingen store problemer med det i det daglige (type vannlatingsproblemer osv) MEN, jeg har fått noen helt forferdelige mens smerter de to-tre første dagene av menstruajonen og jeg mistenker at det har en sammenheng med dette. På den andre siden har jeg fått noen helt himmelske orgasmer som jeg også mistenker stammer fra dette.

Så er spørsmålet, er orgasmene verdt de tre dagene i helvete når mensen kommer? For akkurat når det står på tenker jeg helvete heller, jeg blir jo helt invalid tre dager i mnd. Når mensen er over derimot er jeg langt mer kjepphøy 😄 Hva hadde du gjort i min situasjon? 

Anonymkode: bd1db...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Operert. Har ikke nedfall, men sexlivet og orgasmene har likevel blitt helt fantastisk de siste årene, sammenlignet med tidligere. Er i slutten av trettiårene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...