AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Ting tok en uventet vending så jeg skal for første gang overnatte på et hostel på et 6-mannsrom. Blir kun for en natt denne gangen. Hva bør jeg vite? Noe ekstra jeg bør ha med meg? Kom med alt av tips og erfaringer. Anonymkode: e4e28...1f6
Bigote Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 On 9/7/2023 at 1:37 PM, AnonymBruker said: Ting tok en uventet vending så jeg skal for første gang overnatte på et hostel på et 6-mannsrom. Blir kun for en natt denne gangen. Hva bør jeg vite? Noe ekstra jeg bør ha med meg? Kom med alt av tips og erfaringer. Anonymkode: e4e28...1f6 Kommer an på hostellet. Selv hoselstandarder varierer veldig. Jeg pleier å spørre om nederste seng siden det er mer praktisk. Hengelås er alltid kjekt selv om jeg slurver litt med å låse inn sakene mine til tider. Ellers kommer man langt med å vise hensyn og generell god folkeskikk. Om du ikke tåler snorking så anbefaler jeg øreplugger
Tvist Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Har hatt forskjellige erfaringer, men aldri noe ubehagelig. Kan være koselig og sosialt. En gang overnattet jeg som jente på et rom for begge kjønn. Var 6 menn og jeg, mennene tror jeg var fra Midtøsten, antagelig jobbsøkere (i en stor europeisk by). Var ikke veldig sosialt den gangen, men alle oppførte seg eksemplarisk.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Hvorfor vil noen bo på sovesal på hostel? Anonymkode: 5bb6d...b21 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 2.44): Hvorfor vil noen bo på sovesal på hostel? Anonymkode: 5bb6d...b21 Fordi det er det de har råd til. Eller de har råd til noe bedre, men vil spare penger. Da jeg dro på interrail som ung og reiste en måned, var det viktig å finne billige steder å bo. Sov på mange sovesaler på ungdomsherberger rundt om. Anonymkode: d31cd...e53 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 On 9/7/2023 at 8:37 PM, AnonymBruker said: Ting tok en uventet vending så jeg skal for første gang overnatte på et hostel på et 6-mannsrom. Blir kun for en natt denne gangen. Hva bør jeg vite? Noe ekstra jeg bør ha med meg? Kom med alt av tips og erfaringer. Anonymkode: e4e28...1f6 Jeg bodde mye på det da jeg var ung og bodde på det nå i helga. Øreplugger er et must nesten uansett, det er alltid masse lyder, knirking, folk som kommer inn på natta, glidelåser, snorking. Ellers bør du bare prøve å være stille når andre sover, så om du må opp tidlig, prøv å gjøre alt klart kvelden før. Det er også lurt å ha en smartklokke med vibrerende alarm så du slipper å ha alarm på mobilen som vekker alle. Aldri bruk snooze på alarmen. On 9/10/2023 at 1:44 AM, AnonymBruker said: Hvorfor vil noen bo på sovesal på hostel? Anonymkode: 5bb6d...b21 Fordi man vil reise mye og ikke har uendelig budsjett. Jeg skjønner at folk i full jobb som kun har mulighet til å dra på ferie i noen uker i sommerferien vil bo på fint hotell når de først skal reise, men mange av oss reiser mange ganger i året, og mange av oss reiser alene. Det er dyrt å bo alene på hotell hvis man gjør det mye. Er svært ulik standard på dem. En god del har kapsel-stilen, der senga er helt dekket av gardiner eller en form for dør. Eller så har du de der det bare er masse senger rett ved siden av hverandre. Det hadde jeg aldri klart nå lenger, men et par netter i en kapsel går fint. Anonymkode: 6b5a2...f22
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 Tisseflaske hvis du er mann. Så slipper du å vekke alle andre om natta hvis du føler trangen. Ørepropper. Anonymkode: c69d6...1d2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tisseflaske hvis du er mann. Så slipper du å vekke alle andre om natta hvis du føler trangen. Ørepropper. Anonymkode: c69d6...1d2 Dette må da lukte vondt?? Anonymkode: 6b5a2...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå