AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Klarer ikke å beskrive det som noe annet enn en strålende følelse, er som strømninger som går gjennom huden. Opplevde dette i dag i ansiktet og det var så rart fordi jeg aldri har følt noe lignende før (i alle fall ikke der), samt at jeg ikke klarte å bevege på munnen min. Eller, det var som om ansiktet var frosset og stivt. Etterpå ble det ganske numment. Strålingen varte i ca 30 min, så av og på i totalt 1t. Noen som har opplevd dette før? Var bare veldig ubehagelig. Anonymkode: 1ff55...35b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Legevakta/legen??? Anonymkode: 0c2cc...364
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Hmm, tenkte litt på migreneaura. Jeg synes ikke beskrivelsen din passer helt til sånn jeg opplever det, men tror det kan variere. Det går i alle fall som regel over i løpet av 30-60 minutter. Jeg synes at du bør snakke med legen om det, hvis det er migreneaura så skal du undersøkes av lege første gangen. Har du noen hos deg nå? Anonymkode: 5eb0d...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå