AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Alltid når jeg begynner å få interesse av en så skal det skje noe som gjør at det ikke blir som jeg hadde håpet på. Problemet nå er at jeg er så betatt av en fyr jeg nå treffer mer og mer, vi er så inderlig like på ting . Han vet ikke at jeg liker han, men vi er på tilstelninger sammen, jobbmøter og diverse. Det største problemet er at jeg kjenner hans eks, vi er ikke venninner men kjenner hverandre og har en fin tone. Hun har mange ganger snakket ned om han og hvordan han var i forholdet, rettere sagt - hun åpner seg for meg. Hun har ny type etter deres brudd for 5år siden. Nå som meg og hennes eks møtes litt så innbiller jeg meg at hun er sur for dette. Mer stille og hører ikke fra henne som før. Gjør jeg noe galt her egentlig? Vi holder ikke på, men vi treffes. Hun har oppdaget dette. Jeg er redd det nå skjærer seg mellom henne og kjæresten og at hun vil ha tilbake eksen. Som jeg nå er interessert i... Hva gjør jeg om det blir tilfelle? Jeg får vondt av tanken.... 😮💨 Anonymkode: b0081...25b
NiceOrNothing Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid når jeg begynner å få interesse av en så skal det skje noe som gjør at det ikke blir som jeg hadde håpet på. Problemet nå er at jeg er så betatt av en fyr jeg nå treffer mer og mer, vi er så inderlig like på ting . Han vet ikke at jeg liker han, men vi er på tilstelninger sammen, jobbmøter og diverse. Det største problemet er at jeg kjenner hans eks, vi er ikke venninner men kjenner hverandre og har en fin tone. Hun har mange ganger snakket ned om han og hvordan han var i forholdet, rettere sagt - hun åpner seg for meg. Hun har ny type etter deres brudd for 5år siden. Nå som meg og hennes eks møtes litt så innbiller jeg meg at hun er sur for dette. Mer stille og hører ikke fra henne som før. Gjør jeg noe galt her egentlig? Vi holder ikke på, men vi treffes. Hun har oppdaget dette. Jeg er redd det nå skjærer seg mellom henne og kjæresten og at hun vil ha tilbake eksen. Som jeg nå er interessert i... Hva gjør jeg om det blir tilfelle? Jeg får vondt av tanken.... 😮💨 Anonymkode: b0081...25b Du kan ikke gjøre en dritt , annet en å håpe han velger deg. Høres litt paranoid ut å tenke at en eks fra fem år tilbake i tid «tar» han fra deg. Det er jo uansett et valg han må ta , å er du så usikker allerede , er det kanskje ikke liv laga. 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Hva du gjør? Du gjør intet. En mann, ts, er et menneske. Han er enten interessert i deg, eller så er han det ikke. Han velger enten deg, eller så velger han en annen person som er interessert. Ok, la oss si han aller helst vil ha tilbake exen, da. La oss anta at premisset ditt «han vil ta tilbake exen om hun tilbyr det som en mulighet» er riktig. Og at exen ikke tilbyr. Og at han velger å etablere et forhold til deg fordi du - duger. Er det bra nok for deg? Spoiler: det bør ikke være bra nok for deg. Anonymkode: bc241...3ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 NiceOrNothing skrev (4 minutter siden): Du kan ikke gjøre en dritt , annet en å håpe han velger deg. Høres litt paranoid ut å tenke at en eks fra fem år tilbake i tid «tar» han fra deg. Det er jo uansett et valg han må ta , å er du så usikker allerede , er det kanskje ikke liv laga. Det er litt fordi det var hun som forlot han.. Han nevnte til og med dette i en setting, prater litt om hun til tider. Jeg er redd han ikke har kommet over henne og at hun har litt overtaket på han fordi hun vet han er svak for henne. Var så rart han nevnte hvor sårt det var for han den gang til meg. Da kan han vel umulig ha følelser for meg?? Anonymkode: b0081...25b
NiceOrNothing Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er litt fordi det var hun som forlot han.. Han nevnte til og med dette i en setting, prater litt om hun til tider. Jeg er redd han ikke har kommet over henne og at hun har litt overtaket på han fordi hun vet han er svak for henne. Var så rart han nevnte hvor sårt det var for han den gang til meg. Da kan han vel umulig ha følelser for meg?? Anonymkode: b0081...25b Umulig å svare på, men hvis det har vært slutt i 5 år, hadde jeg ikke bekymra meg☺️ 2
Maya39 Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Vis at du er intresert, be han ut, hjem på middag hva som helst. Det har vært slutt i 5 år, og hun har ny type. Veldig smålig om hun nå skulle ville ha han tilbake, ene og alene fordi hun har oppdaget at du viset interesse for han. Skal hun dumpe han igjen da etter en liten tid, fordi hun fant ut at hun ikke ville ha han lenger ennå engang. Det synes jeg er smålig, men har vært borti sånne kvinner desverre. Men om han ikke er ferdig med henne, kan det være vanskelig og ha et forhold også, men det finner du ut av om er tilfelle. Jeg var i mange år ikke helt over x, men jeg gikk da ikke etter noe andre eller inn i noe forhold 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Maya39 skrev (16 minutter siden): Vis at du er intresert, be han ut, hjem på middag hva som helst. Det har vært slutt i 5 år, og hun har ny type. Veldig smålig om hun nå skulle ville ha han tilbake, ene og alene fordi hun har oppdaget at du viset interesse for han. Skal hun dumpe han igjen da etter en liten tid, fordi hun fant ut at hun ikke ville ha han lenger ennå engang. Det synes jeg er smålig, men har vært borti sånne kvinner desverre. Men om han ikke er ferdig med henne, kan det være vanskelig og ha et forhold også, men det finner du ut av om er tilfelle. Jeg var i mange år ikke helt over x, men jeg gikk da ikke etter noe andre eller inn i noe forhold Nettopp det.. Ikke sikkert hun gjør noe av det, men er redd han savner henne siden han nevnte dette på rett etter et jobbmøte vi var på. (Vi har møter med hverandre ift jobben) så treffes vi også litt privat. Han bare nevnte hvor vondt det var den gang, men betyr det st han fortsatt sliter med dette? Var det for å få meg til å trekke meg unna han? Tankene mine blir store.. Uansett så åpner hsn seg veldig for meg. Noe som muligens er positivt ? Anonymkode: b0081...25b
Maya39 Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp det.. Ikke sikkert hun gjør noe av det, men er redd han savner henne siden han nevnte dette på rett etter et jobbmøte vi var på. (Vi har møter med hverandre ift jobben) så treffes vi også litt privat. Han bare nevnte hvor vondt det var den gang, men betyr det st han fortsatt sliter med dette? Var det for å få meg til å trekke meg unna han? Tankene mine blir store.. Uansett så åpner hsn seg veldig for meg. Noe som muligens er positivt ? Anonymkode: b0081...25b Nei tenkte ikke du skulle trekke deg unna han, var mere om han ikke er helt ferdig så vil jeg tro han ikke starter noe. Jeg tenker nok han har delt noe personlig som skjedde med deg, vondt var det nok men det betyr ikke at han vil ha henne tilbake. Kan være et pluss at han åpner seg for deg. Liker du han såpass godt, så synes jeg du i det minste skal prøve og se hva som skjer. Men be han på et eller annet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 Maya39 skrev (30 minutter siden): Nei tenkte ikke du skulle trekke deg unna han, var mere om han ikke er helt ferdig så vil jeg tro han ikke starter noe. Jeg tenker nok han har delt noe personlig som skjedde med deg, vondt var det nok men det betyr ikke at han vil ha henne tilbake. Kan være et pluss at han åpner seg for deg. Liker du han såpass godt, så synes jeg du i det minste skal prøve og se hva som skjer. Men be han på et eller annet. Tusen takk for svar. Jeg er i ei evig tenkeboble nå.. Han burde jo igrunnen ha kommet seg videre. Hun har funnet ny og det er lite håp for han om han fortsatt savner henne. Grunnen til at jeg liker han ekstra godt er fordi vi er i så lik situasjon, jeg ble også plutselig forlatt av han jeg var gift med i 13år. Nesten på samme tidspunkt endte det med meg også. Han spurte helt på slutten hvor lenge siden bruddet var mellom meg og han, så aner ikke om det var en ting han har tenkt på. Positivt, kanskje? Jeg håper jo han er interessert i meg, men jeg vet ikke. Sitter med dårlig samvittighet for at jeg liker han... Anonymkode: b0081...25b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Maya39 skrev (9 timer siden): Nei tenkte ikke du skulle trekke deg unna han, var mere om han ikke er helt ferdig så vil jeg tro han ikke starter noe. Jeg tenker nok han har delt noe personlig som skjedde med deg, vondt var det nok men det betyr ikke at han vil ha henne tilbake. Kan være et pluss at han åpner seg for deg. Liker du han såpass godt, så synes jeg du i det minste skal prøve og se hva som skjer. Men be han på et eller annet. Det virker jo som hun har det fint med han, men kjipt om han savner henne. Jeg tenker så på han at jeg har såå dårlig samvittighet. Anonymkode: b0081...25b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 NiceOrNothing skrev (19 timer siden): Du kan ikke gjøre en dritt , annet en å håpe han velger deg. Høres litt paranoid ut å tenke at en eks fra fem år tilbake i tid «tar» han fra deg. Det er jo uansett et valg han må ta , å er du så usikker allerede , er det kanskje ikke liv laga. Har litt på følelsen han liker meg. Tør jeg spørre han om snap på mld? 🙈 Anonymkode: b0081...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå