AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 Tør dere å bli gravide igjen? Jeg fikk et barn i 21 hvor jeg ikke hadde symptomer. Født til termin. Jeg hadde forhøyet leververdier som ble oppdaget på en rutinekontroll etter fødsel. De gikk tilbake av seg selv etter 6 mnd. Tidligere i år fikk jeg mitt andre barn. Hun kom i uke 37+6. Jeg hadde en vanvittig kløe og tok flere blodprøver som viste 0. Etter en stund gikk det bort mens det plutselig kom igjen, denne gangen i hendene og under bena. Dagen før jeg fødte tok jeg blodprøver igjen. Prøvene viste gallesyrenivåer på 46. Jeg fikk diagnosen ICP. Jeg fikk beskjed om at ved et nytt svangerskap så er det 90% sjanse for å få det igjen, Men når jeg leser om ICP så ser jeg veldig mye risiko med det. Alt fra fosterdød, prematur, kranieblødning osv. Jeg har veldig lyst på et barn til, men jeg vet ikke om jeg tørr når det er så mye risiko forbundet med det. Er det noen der ute som har blitt gravide på nytt eller diagnosen? Anonymkode: faddb...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå