AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Det er jo et skatteparadis for store og små, og jeg har SÅ lyst å oppleve det. Dsv så ser det ut som jeg må vinne i Lotto først, er jo svindyrt å dra dit 😮 Ser bare for meg at det er trygt der og chill stemning, tror jeg ville trivdes. Men hvor bør man bo, og hva kan man finne på? jeg er veldig glad i dyr som øgler og sånt, ser ut som det er masse av det der. Og båtturer. Anonymkode: 5a19c...60b
Peterpan91 Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Ser kjempefint ut! Nå ble jeg også nysgjerrig. Ingen som har vært der?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Det er et ekstremt velorganisert samfunn! Anonymkode: 2668b...322 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Jeg har vært der. Var ikke så voldsomt mye å oppleve der. Hadde heller dratt til en av de andre (mer tilrettelagt for turister) øyene i nærheten, og tatt en dag eller to på CI. Anonymkode: 2cf79...9e0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Var på Cayman i forbindelse med et cruise. For all del fint, men jeg ville heller satset på Bonaire. Ikke så turistifisert og veldig avslappet atmosfære. Så hvis det er chill stemning du er ute etter, og ikke masse amerikanske turister overalt, så ville jeg undersøkt Bonaire. Et meget godt sted for de som liker dykking også. Anonymkode: 99dd3...894
Bigote Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 On 9/7/2023 at 12:58 PM, AnonymBruker said: Det er jo et skatteparadis for store og små, og jeg har SÅ lyst å oppleve det. Dsv så ser det ut som jeg må vinne i Lotto først, er jo svindyrt å dra dit 😮 Ser bare for meg at det er trygt der og chill stemning, tror jeg ville trivdes. Men hvor bør man bo, og hva kan man finne på? jeg er veldig glad i dyr som øgler og sånt, ser ut som det er masse av det der. Og båtturer. Anonymkode: 5a19c...60b Bodde med en kar som hadde vært der i et par måneder. Litt dyrere enn andre steder,mye pengeturisme, men ellers trygt og fint. Øy-livet er alltid noe for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå