AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Altså, hun bor ikke inne hos meg, men hun kommer innom hver dag for å få mat. Hvis det er tomt i skåla, så banker hun på vinduet. Hun er altså så søt og smart! Jeg kan sitte på balkongen også sitter hun på bordet ved siden av. Et nydelig dyr som jeg har blitt glad i. Tror ikke det hadde vært så lett å ha som husdyr, men dæven så skjønne skapninger ❤️ Anonymkode: f5287...2f1 1 5
Myrmica Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Jeg "hadde" et ekorn for noen år siden. Havnet i hagen under uheldige omstendigheter, tynn og ikke helt i form. Antagelig påkjørt av en bil. Vi gav den litt mat og fulgte med på den, det endte med at den ble en semipermanent gjest i stua, fløy inn og ut verandadøra, sov på toppen av gardinstanga og hoppet ned på frokostbordet og forsynte seg freidig av müsli eller brødskive. En ordentlig kul liten krabat 😁. Vi måtte tåle litt ekornbæsj i gardinene, men det var en liten pris å betale. 1 1
Hurrahei Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Så fint for ekornet! Få lov å være fri, men samtidig ha et trygt sted å hente ekstra mat! jeg ville sporenstreks hengt opp en ekornmater og et ekornhus på balkongen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå