AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Må innrømme at jeg tenker ofte sånn. Og nei, utseende er ikke alt, men f.eks en mann på min jobb sitter og fiser, lukter ikke veldig godt og er en ganske stor mann. Hyggelig for all del, men jeg klarer bare ikke forstå at ei dame ønsker å frivillig ha noe sånt mellom beina. Dette gjelder damer og, er en nabo her som er sur og jævlig, hører hun skriker og kjefter på mannen sin. Mens han virker veldig hyggelig, og jeg ser han stadig vekk fikse ting for henne. En tidligere sjef av meg som var helt psycho, har konstant kjæreste. Jeg forstår det ikke, for han er et totalt jævlig menneske. Hvordan klarer sånne folk å få seg kjæreste? Altså kombinasjonen dårlig hygiene / ræva personlighet / slemme mennesker. Jeg forstår det bare ikke. Her på KG står det jo at hvis man ikke får seg kjæreste så er det pga man har ræva personlighet. Men hva med alle ræva mennesker som har klart å få seg noe da, til tross for shitty personlighet? Hva er greia? Er det bare å bli mest mulig jævlig, så ordner det seg? Virker jo sånn. Bare å slutte å dusje og mobbe folk, så kommer mannfolka løpende liksom. Anonymkode: 3bd40...9a6 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Folk ser på eksen min og tenker det. Og så vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare at vi var sammen og hadde masse sex. Kanskje det er noe feil med meg og Anonymkode: 8bf54...c03
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Jeg tror det er ganske mange mennesker som ikke gidder å være hyggelige uten å få noe igjen for det. Dvs. de er hyggelige mot "sine", men det er det. Så de vil oppføre seg på en helt annen måte overfor meg og deg enn overfor "sin" gjeng. Så er det vel noen mennesker som ikke forlater en usympatisk partner fordi de enten ikke har overskudd eller tør, eller kanskje de har blitt så vant til de negative egenskapene at de rett og slett ikke ser dem lenger. Økonomi og barn kan selvsagt også være en viktig faktor. Anonymkode: 9faf5...fc6 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Jeg er jo klar over at mange folk kan fremstå annerledes for andre, f.eks han sjefen min som var helt grusom kan sikkert klare å skru på sjarmen når han møter ei dame han liker. Men vil ikke dette gjennomskues etterhvert? Og menn med dårlig hygiene som sitter og fiser offentlig, hvilken type dame faller for sånne? Helt ærlig. Jeg mener absolutt at personlighet er viktig men en som sitter og FISER offentlig og ler av det, altså det kan ikke være normalt eller? Og han har til og med barn 😮 Lurer sånn på hvordan samboeren hans er. Anonymkode: 3bd40...9a6 2 1
Bombasi Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Skal være så ærlig å si at jeg har tenkt tanken med en totalpakke av ulike grunner noen ganger, ja. Både menn og kvinner. Så konklusjonen min er at kjærlighet er veldig avansert og kan være så mangt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Ja, det tror jeg alle tenker. Men folk flest har flere sider. Og så har folk ulike ting de tolererer eller tom liker. Husker jeg var i et bryllup en gang og støtte på ei høylytt dame som i mine øyne ikke hadde pyntet seg overhodet, ja, knapt vasket seg. Hun hilste ikke på noen, virket frekk og rufsete. Siden de fleste var der i par og ingen0 4h. Youtu.be u ækjente henne, var jeg spent på hvem hun var der med. Inn døra kom en mannlig kopi av henne, kanskje litt verre kledd og med null filter. Det var visst en barndomsvenn av brudgommen og han har vært med dama i nesten 20 år og var visst lykkelige ilag 😄 Anonymkode: a1200...109 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Jeg har tenkt dette mange ganger, men tenker også at par matcher hverandre antagelig. Om en mann oppfører seg grisete, så gjør antagelig dama det samme. Hvis ikke, så tenker hun ikke at han er grisete 🤷 Det er sikkert det samme andre veien også. Jeg har hørt noen menn si at de skulle ønske at dama var tøff nok til å fise foran dem oftere f.eks. Anonymkode: b1257...ce6 1
Gjest Middelmådig Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 I grunn ikke, enten så har folk vært sammen så lenge at man nesten sjønner at de ikke alltid har vært sånn. Møtt noen i 20-årene, som kan bli en slusk i 40-årene. Eller så er de samme ulla. Det finnes jo alle mulige folk så de fleste kan finne seg noen som har lik standard. er jo en bra ting at selv sure Olga og stinke-Geir har kjæreste. De er jo mennesker som vil bli elsket, de også 😃
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Ikke særlig ofte, men av og til har jeg lurt. Jeg antar egentlig at folk kan være ganske så annerledes enn det jeg oppfatter dem som og alle mennesker har jo dårlige sider. Så er det jo slik at ting jeg ikke liker kan andre sette pris på. Folk kan jo også oppføre seg ulikt på jobb og hjemme for eksempel. Andre er nok sammen av andre grunner, men parforhold er en ganske kompleks greie. Det er ikke så svart-hvitt som på kg der kun perfekte mennesker får seg en partner. Anonymkode: db902...540 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Absolutt. Men kjærlighetens veier er uransakelige. Tror det er svært mange faktorer som spiller inn. Er mye rart av både kvinner og menn som har kjæreste. Er jo bare å se seg rundt i nabolaget for det er på kiwi du ser hverdags paret de jeg føler mange på kg hadde trengt å se. Ikke insta eller et forum Men Ola Jonny som er med Berit Louise osv Virkeligheten Anonymkode: 9d159...0cc 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Jeg er en slik en! Stygg som faen, så de som ser meg med min kjekke mann tror sikkert han har problemer med synet. Anonymkode: dd014...8d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 Er ganske ofte jeg ser damer med barnevogn eller småbarn hvor jeg tenker at hvem i pokker har frivillig ligget med dette mennesket? Hvordan har vedkommende klart å engang få ereksjon? Anonymkode: aee2d...cad 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 Jeg og en kompis har ei felles venninne, hun har lyst på han og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Han vil ha kjæreste, men vil ikke legge arbeid i et forhold. Han vil gjøre som han vil. Han vil ikke måtte ta hensyn til en kjæreste. Men han vil fortsatt ha kjæreste. Hun kjenner han og vet hvordan han er, men hun er likevel interessert i han og jeg skjønner ikke hvorfor. Hun vil ha et seriøst forhold, men han vil ha kjæreste når det passer for han. Han er en kjempegod kompis, men han er ikke en person jeg ville si at noen burde bli sammen med. Han har hatt mange damer opp igjennom åra, de fleste ganske fine, og jeg skjønner ikke hvordan han klarer å tiltrekke seg damer. Anonymkode: a60da...bed
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #15 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er ganske ofte jeg ser damer med barnevogn eller småbarn hvor jeg tenker at hvem i pokker har frivillig ligget med dette mennesket? Hvordan har vedkommende klart å engang få ereksjon? Anonymkode: aee2d...cad Hehe ..... Ja, sånn har jeg tenkt også. Så har jeg tenkt motsatt .... Åssen i helv... har du klart å skreve, å tatt i mot pikken til det ufyslige "vesenet" der... Må ha vært bakfra, mens du har lukket øynene og fantasert om noen andre. Så det går begge veier, men det merkelige er at barna som oftest er veldig skjønne. Anonymkode: 57576...fa5 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #16 Skrevet 8. september 2023 Folk viser "smørsiden" til de de liker, og viser baksiden til oss andre. Anonymkode: 1749d...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #17 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe ..... Ja, sånn har jeg tenkt også. Så har jeg tenkt motsatt .... Åssen i helv... har du klart å skreve, å tatt i mot pikken til det ufyslige "vesenet" der... Må ha vært bakfra, mens du har lukket øynene og fantasert om noen andre. Så det går begge veier, men det merkelige er at barna som oftest er veldig skjønne. Anonymkode: 57576...fa5 Disse monstrene dere beskriver var sikkert også søte da de en gang var små Anonymkode: 2e0fd...6ec 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 Nja, det er jo mange jeg ikke ville ligget med, men smaken er som baken, og det er jo bra. Eller krake finner make vil noen si. Kanskje kona sitter hjemme og fiser like mye. Anonymkode: b769e...79e 2 1
FrankDrebin Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 Ja, det er et par som dukker opp i kassa innimellom. Damen er veldig blid, hyggelig og pratsom, mens mannen virker potte sur, hilser knapt, og stiller seg i enden for å pakke. Hva hun ser i den ''solstrålen'' er over min fatteevne. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 Eksen min var sånn 😅 Og folk klarte jo ikke å holde kjeft om det heller, jeg fikk stadig vekk høre ting som "du kan få hvem som helst så velger du han?!?" Ja tenke seg til, penger, status og utseende er faktisk ikke alt Anonymkode: e766a...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå