AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Opplevde dere at det startet med brun utflod? Eller kom det blødning med engang. Jeg er i uke 6+4 og opplevde bittelitt brunlig utflod på papiret. Har en skikkelig dårlig magefølelse. Anonymkode: ee412...c6d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Hos meg startet det med mens mengde, og gikk over i en større blødning iløpet av noen timer. Anonymkode: 903df...058
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hos meg startet det med mens mengde, og gikk over i en større blødning iløpet av noen timer. Anonymkode: 903df...058 Takk for svar😊 Det er sikkert ulikt fra person til person, men setter pris på at du deler dine erfaringer, takk! Anonymkode: ee412...c6d
Rosa Sløyfe Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 det er forskjell fra folk til folk
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Hadde brun spotting alt før positiv test og en sterk følelse av at jeg kom til å abortere. Stemte det. Anonymkode: 9dcb7...e06
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Jeg hadde småblødninger i ca en uke, først brunt, etterhvert også rødt, før det tok seg opp med kraftig blødning og smerter/kramper. Var i uke 12. I to påfølgende svangerskap som gikk bra hadde jeg også småblødninger til og fra i hele første trimester, uten at det var noe galt 🤷♀️ Brunt betyr bare at det er gammelt blod, og det er veldig vanlig å blø litt tidlig i graviditeten. Anonymkode: 4217d...2fe
Surpotta Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 For min del så endte det i abort den gangen jeg hadde brun utflod i ukesvis fra tidlig i svangerskapet til uke 10. Frisk blod kom først da spontanaborten var i gang. Det svangerskapet alt gikk fint så blødde jeg helt friskt blod i uke 5, var ganske knust og sikker på at det var en spontabort. Alt var fint. Hadde spottinger med brunt blod av og til frem til og med uke 14 kanskje. Så roet det seg. Hadde frisk blødning i uke 22. Med blødninger så vet man bare ikke, det kan være helt normalt eller starten på en spontanabort/ MA . Det eneste som hjalp for min del i siste svangerskap var å gå til ultralyd for å få bekreftet at alt var greit. Dette gjorde jeg ofte. I første svangerskap var jeg kun på jordmortime, og oppsøkte ikke gynekolog før spontaborten var et faktum.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Jeg hadde SA i uke 6+5. Hadde brun utflod i ca en uke, før jeg fikk kraftig blødning samt smerter. Hadde på følelsen av at det var noe galt da den brune utfloden startet.. Anonymkode: 1fbe8...105
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 For meg startet det som en vanlig menstruasjon, dvs 1-2 dager med brun spotting før det kom friskt blod. Det gikk etter hvert over til å bli en mye kraftigere blødning enn en vanlig menstruasjon, med mer smerter. Har også opplevd brun spotting under graviditet som ikke endte i SA. Det kan gå begge veier. Anonymkode: 04bbe...627
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Opplevde dere at det startet med brun utflod? Eller kom det blødning med engang. Jeg er i uke 6+4 og opplevde bittelitt brunlig utflod på papiret. Har en skikkelig dårlig magefølelse. Anonymkode: ee412...c6d Startet med mageknip første gangen, så lett rød blødning. Først to dager senere kom de sterke blødningene. Andre gangen var lik. Tredje gangen var bare brun/svart klumpene blod i 4 døgn, en uke opphold og det samme igjen. Hadde lite smerter da. Anonymkode: 1aef4...cee
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 jeg har hatt 9 ma/sa - fire ganger merket jeg ikke noe før UL viste at det ikke var hjertelyd osv, varierende fra uke 8 til uke 13, de andre gangene startet det med murring, som om jeg skulle få mens som raskt gikk over til smerter med blødning og tydelige kramper på utdriving. Anonymkode: f3711...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå