KnekkeBørre Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) - Jobben forsvant under Covid-hysteriet. -Pengene strekker ikke til grunnet økte kostnader. -Bilen streiket grunnet dårlig vedlikehold. -Dama dro fordi jeg ikke strakk til. -Spørsmålet er ikke "om" du får kreft, men "når". Livet er generelt vrient, men det endrer ikke det faktum at - særlig når jeg drikker øl, så synger jeg høyt og ler godt av alle tragedier. Egentlig er alt bare; YEAH, Baby!! Endret 7. september 2023 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 Du må kutte ned på øl om du har dårlig råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Du må kutte ned på øl om du har dårlig råd Uten øl blir det mindre søl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. september 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (På 9.9.2023 den 8.46): Du må kutte ned på øl om du har dårlig råd Det der er intet annet enn elitisk propaganda fra "The Man" som prøver å holde oss nede. Gi meg ett eneste eksempel på et annet livsmiddel hvor det er pant på emballasjen. Øl er åpenbart den eneste veien ut av "The Matrix" og mot friheten! (Med ett par rastepauser innom glattcella selvfølgelig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2023 #5 Del Skrevet 13. september 2023 KnekkeBørre skrev (På 7.9.2023 den 19.59): - Jobben forsvant under Covid-hysteriet. -Pengene strekker ikke til grunnet økte kostnader. -Bilen streiket grunnet dårlig vedlikehold. -Dama dro fordi jeg ikke strakk til. -Spørsmålet er ikke "om" du får kreft, men "når". Livet er generelt vrient, men det endrer ikke det faktum at - særlig når jeg drikker øl, så synger jeg høyt og ler godt av alle tragedier. Egentlig er alt bare; YEAH, Baby!! Kjenner meg litt igjen, hadde en krevende, stressende, lavtlønnet og fæl jobb med ond ledelse i 10 år og da ble det mye øl og random sex, men nå er jeg blitt en relativt sivilisert middelaldrende mann 😇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 13. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Kjenner meg litt igjen, hadde en krevende, stressende, lavtlønnet og fæl jobb med ond ledelse i 10 år og da ble det mye øl og random sex, men nå er jeg blitt en relativt sivilisert middelaldrende mann 😇 Det er godt å høre at det går bedre min ukjente venn 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det er godt å høre at det går bedre min ukjente venn 🫡 Brother from another mother. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Vil du ha det fett så ring Boba Fett. Endret 13. september 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. september 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Brother from another mother. Ikke avvis muligheten for slektskap sånn uten videre. 70 tallet var en vill epoke 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september 2023 #10 Del Skrevet 13. september 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ikke avvis muligheten for slektskap sånn uten videre. 70 tallet var en vill epoke 😄 Hippie orgie tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. september 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Vil du ha det fett så ring Boba Fett. Hele fyren er totalt click baitete. Er jo ikke ett gram partyfaktor ved Boba. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. september 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hippie orgie tid? Aye. Orgier gjør slektsforskning særs vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. september 2023 #13 Del Skrevet 14. september 2023 Entern skrev (17 timer siden): Kjenner meg litt igjen, hadde en krevende, stressende, lavtlønnet og fæl jobb med ond ledelse i 10 år og da ble det mye øl og random sex, men nå er jeg blitt en relativt sivilisert middelaldrende mann 😇 Jeg har også hatt det fælt, fikk ikke øl og sex engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #14 Del Skrevet 14. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg har også hatt det fælt, fikk ikke øl og sex engang Samme her, men fikk brus og kjeks da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #15 Del Skrevet 14. september 2023 KnekkeBørre skrev (17 timer siden): Aye. Orgier gjør slektsforskning særs vanskelig.. Og sæds vanskelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #16 Del Skrevet 14. september 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Jeg har også hatt det fælt, fikk ikke øl og sex engang Bedre å ha det fælt med øl og sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #17 Del Skrevet 14. september 2023 Entern skrev (43 minutter siden): Bedre å ha det fælt med øl og sex Skrytepave 🤓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #18 Del Skrevet 14. september 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Skrytepave 🤓 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2023 #19 Del Skrevet 14. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Skrytepave 🤓 Ja nå begynner han snart å snakke om fransk bagett😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #20 Del Skrevet 14. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja nå begynner han snart å snakke om fransk bagett😳 Nybakt pariserloff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå