askjiir Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 Fått det bekreftet nå. Jeg kommenterte på en gammel tråd der mange hadde affærer på gang. Som vanlig kom en av de gamle kg ringrevene og klagde på at jeg gjenåpnet en gammel tråd, men... det viste seg etter litt at hun var en av damene som hadde hatt en affære i den tråden. Ikke rart hun klagde så innmari. Dette er grunnen til at ringrevene på kg ikke vil at vi skal kommentere på gamle tråder: De ønsker å begrave sin suspekte fortid!👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 7. september 2023 Og det skal være "i disse trådene"!! Faen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Del Skrevet 7. september 2023 Hvorfor tror du alle KG-brukere er siamesiske tvillinger til den ene brukeren som svarte i den ene tråden? Anonymkode: 04e6f...a71 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tror du alle KG-brukere er siamesiske tvillinger til den ene brukeren som svarte i den ene tråden? Anonymkode: 04e6f...a71 Trenden er klar. Det er kun de med skjeletter i skapet som bryr seg om gjenåpning av gamle tråder, hvorfor skulle de ellers bry seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Del Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (3 minutter siden): Trenden er klar. Det er kun de med skjeletter i skapet som bryr seg om gjenåpning av gamle tråder, hvorfor skulle de ellers bry seg. Én bruker i én tråd skaper ingen trend... slik én svale heller ikke gjør sommer... Anonymkode: 04e6f...a71 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Én bruker i én tråd skaper ingen trend... slik én svale heller ikke gjør sommer... Anonymkode: 04e6f...a71 Har opplevd det flere ganger det er alltid de mest tabu belagte temaene. Ingen bryr seg hvis jeg kommenterer på en gammel tråd om gulv vask Endret 7. september 2023 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Del Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (18 minutter siden): Fått det bekreftet nå. Jeg kommenterte på en gammel tråd der mange hadde affærer på gang. Som vanlig kom en av de gamle kg ringrevene og klagde på at jeg gjenåpnet en gammel tråd, men... det viste seg etter litt at hun var en av damene som hadde hatt en affære i den tråden. Ikke rart hun klagde så innmari. Dette er grunnen til at ringrevene på kg ikke vil at vi skal kommentere på gamle tråder: De ønsker å begrave sin suspekte fortid!👍 askjiir skrev (17 minutter siden): Og det skal være "i disse trådene"!! Faen heller Du vet at selv om én person gjør en ting, betyr det ikke at alle gjør det. Anonymkode: d560d...513 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 7. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Du vet at selv om én person gjør en ting, betyr det ikke at alle gjør det. Anonymkode: d560d...513 Som sagt det er et standard svar på gamle tabu tråder, ikke tråder om vær og vind 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 7. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet at selv om én person gjør en ting, betyr det ikke at alle gjør det. Anonymkode: d560d...513 Hva skulle grunnen ellers være ifølge deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Del Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (1 time siden): Hva skulle grunnen ellers være ifølge deg? Selv om jeg aldri har deltatt i en tråd, så hender det selvfølgelig at jeg blir litt irritert hvis jeg legger merke til at en eldgammel tråd nylig har blitt "bumpet" her. Det er sjeldent at det egentlig kommer noen "ny informasjon" i sånne tråder, og tråd-starter er kanskje ikke aktiv her inne lenger uansett. Så hva er egentlig "poenget" med å skrive ett eller annet dill og dall liksom?? Anonymkode: bc1a3...0be 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Del Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (1 time siden): Hva skulle grunnen ellers være ifølge deg? Trolling, det finnes mange stakkarslige der ute som får glede av reaksjonene til andre brukere når de drar opp de eldste trådene på forumet. Anonymkode: 794b2...2c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 7. september 2023 #12 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg synes at det virker unødvendig å opprette stadig nye tråder om nøyaktig samme tema. Bruker vi søkefunksjonene, så finner vi ofte den info vi er ute etter, og kan godt gjenbruke den. Jeg gjør det ikke, da det er flere som ikke liker det når tråden er flere år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #13 Del Skrevet 7. september 2023 Jaja, man må jo bare "next level" være glad i seg selv og akseptere seg som man er eller var. Anonymkode: 780ab...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 7. september 2023 28 minutter siden, Adobyen said: Jeg synes at det virker unødvendig å opprette stadig nye tråder om nøyaktig samme tema. Bruker vi søkefunksjonene, så finner vi ofte den info vi er ute etter, og kan godt gjenbruke den. Jeg gjør det ikke, da det er flere som ikke liker det når tråden er flere år gammel. Ja men det er jo DEM som skriver i den tråden jeg vil ta, ikke noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #15 Del Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (27 minutter siden): Ja men det er jo DEM som skriver i den tråden jeg vil ta, ikke noen andre Hva er poenget med å "ta" en random gjeng med anonyme på et forum? Anonymkode: be74b...586 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 7. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er poenget med å "ta" en random gjeng med anonyme på et forum? Anonymkode: be74b...586 Hvis noen skriver "jeg liker å drepe katter" så har jeg rett til å si fuck you til vedkommende uten å bli angrepet for å gjenåpne en gammel tråd. Av og til leser vedkommende svaret også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 7. september 2023 #17 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) askjiir skrev (31 minutter siden): Hvis noen skriver "jeg liker å drepe katter" så har jeg rett til å si fuck you til vedkommende uten å bli angrepet for å gjenåpne en gammel tråd. Av og til leser vedkommende svaret også Brukerangrep er ikke tillatt. Da må du heller opprette en ny tråd og skrive hva du mener om dreping av katter. Stakkars puser 😿 Endret 7. september 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 7. september 2023 18 minutter siden, Adobyen said: Brukerangrep er ikke tillatt. Da må du heller opprette en ny tråd og skrive hva du mener om dreping av katter. Stakkars puser 😿 Okei jeg kan skrive skam deg uten å bli angrepet for å gjenåpne en gammel tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 7. september 2023 #19 Del Skrevet 7. september 2023 3 hours ago, askjiir said: Trenden er klar. Det er kun de med skjeletter i skapet som bryr seg om gjenåpning av gamle tråder, hvorfor skulle de ellers bry seg. Fordi det er irriterende å se en tråd poppe opp og så svarer man ts og legger etterpå merke til at den er 8 år gammel... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. september 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) 2 minutter siden, Kipling said: Fordi det er irriterende å se en tråd poppe opp og så svarer man ts og legger etterpå merke til at den er 8 år gammel... Hvis ts svarer er det ikke noe problem. Den tråden jeg skrev på var 3 år gammel og jeg fikk svar fra hun som skrev kommentaren bare noen minutter senere Endret 7. september 2023 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå