AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Har en vennnine jeg har kjent bokstavelig talt fra vi var små, ja vi var hverandres første kyss, lekte doktor og når vi ble eldre hadde hun sex før meg men tok hun jomfrudommen min noen år senere. Det var under litt spesielle omstendigheter i russe tiden. Hun syntes synd på meg pga en hendelse. Etter det var det aldri noe som helst imellom oss og vi har holdt godt på vennskapet gjennom tykt og tynt. Kjærester har kommet og gått mens vennskapet vårt har bestått tiden. Kjæresten jeg hadde nå syntes først vennskapet vårt var flott fordi hun likte at jeg kunne være venner med kvinner uten noe seksuelt motiv. Så ble hun nylig informert av en vennine at venninen min på et tidspunkt gjennom universitet solgte sex, mens nå driver hun bare OF og har snudd helt på synes sitt anngående vennskapet vårt. Hun mener jeg burde avslutte vennskapet og jeg føler uansett hva jeg gjør så foråder jeg den andre. Velger jeg vennine vil kjæresten tro at i hemmelighet er jeg forelsket i henne og kanskje vært utro. Mens velger jeg kjæresten mister jeg noen som jeg virkelig er glad i som har sett noen av mine mørkeste stunder og fortsatt valgt å støtte meg igjennom det. Samtidig som jeg blir ikke yngre, og hadde faktisk gått rundt å tenkt på om jeg skulle fridd til kjæresten. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hva venninen min gjør til side jobb har noe med vennskapet vårt å gjøre? Hun vet og er ok med at vi hadde sex en gang når vi var russ, hun til og med sa at hun syntes det var en søt historie og ønsket hennes første gang hadde vært med noen som brydde seg på den måten. Hun har møtt andre venniner, to ekser ingen som noen gang har trodd det har vært noe mer i mellom oss. Så hva har hun å være sjalu over? Anonymkode: 70457...49d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Hun er selvsagt sjalu over at venninne di som har forførelse som jobb, har ligget med deg. Hun tror at denne dama får deg om hun vil. Derfor vil hun at du skal velge. Anonymkode: be7ca...13f 15
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Hva er det som gjør at du ønsker ei tidligere prostituert og som nå er på Onlyfans som venninne? Anonymkode: 76bd0...db3 14
AprilLudgate Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Det ble vel for mange elementer da 🤷♀️ 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Hva er OF? Hilsen gamla. Anonymkode: d74f5...0e0 2
Gjest Danielx Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er OF? Hilsen gamla. Anonymkode: d74f5...0e0 Dette er OnlyFans: Nettside hvor brukere deler bilder og videoer Fans abonnerer på profilsider mot et gitt månedsbeløp Man kan også betale ekstra eller «tipse» for enkeltinnlegg Nettsiden har 18 års aldersgrense, og tillater nakenbilder Har ikke egne apper, og besøkes via nettleseren
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Jeg tenker at en god venn fra barndommen av, er viktigere enn en kjæreste. Selvsagt kommer det jo an på litt div, men jeg syns det er feil av en kjæreste å forlange at man skal kutte ut en venn, på bakgrunn av hva denne vennen har gjort tidligere. Anonymkode: 8ecd8...e53 18 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva er det som gjør at du ønsker ei tidligere prostituert og som nå er på Onlyfans som venninne? Anonymkode: 76bd0...db3 Fordi hun er en av de beste vennene som finnes som jeg har kjente henne hele livet og i motsetning til deg er jeg ikke så fordomsfull eller så arrogant at jeg tror at jeg vet hva som er best for hva hun som voksen kvinne gjorde før og nå gjør med sin egen kropp. Jeg var kanskje ikke fan av når hun holdt på fysisk, jeg var redd for at hun kom til å møte på en gærning og aldri se henne igjen så både for at jeg skulle slappe litt av, og for å gi henne et lite sikkerhets nett sendte hun melding etter hun var ferdig på jobb. Var egentlig glad når hun byttet til digitalt. Anonymkode: 70457...49d 10 4 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 Hvor lenge har du vært sammen med denne kjæresten? Mener hun at hvis du velger venninnen din , så er det slutt mellom dere?🙄 Anonymkode: 7660c...b9b 1
Somarfugelen Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Forstår både deg og kjæresten din godt. Venninen høres ikke akkuratt ut som det mest stabile mennesket, og i og med deres felles historikk og hennes seksuelle... spontanitet, er det ikke vanskelig å se at kjæresten din kan oppfatte henne som en trussell ovenfor deres samliv. Dette er nok en stor kilde til stress og angst hos kjæresten din. Er også naturlig at du er tett knyttet til veninnen gitt deres historikk. Dette har neppe en slutt hvor alle blir fornøyde. Om du velger venninnen over kjæresten kommer det til å bli et problem i kommende forhold og. Enten kan du gifte deg med denne barndomsveninnen, som nok ikke er en dårlig idé, eller så må du ut av respekt for partneren din, skape større avstand mellom dere. Beklager men et sånt menneske er en farlig variabel for et lykkelig samliv med noen andre. 16 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Somarfugelen skrev (5 minutter siden): Forstår både deg og kjæresten din godt. Venninen høres ikke akkuratt ut som det mest stabile mennesket, og i og med deres felles historikk og hennes seksuelle... spontanitet, er det ikke vanskelig å se at kjæresten din kan oppfatte henne som en trussell ovenfor deres samliv. Dette er nok en stor kilde til stress og angst hos kjæresten din. Er også naturlig at du er tett knyttet til veninnen gitt deres historikk. Dette har neppe en slutt hvor alle blir fornøyde. Om du velger venninnen over kjæresten kommer det til å bli et problem i kommende forhold og. Enten kan du gifte deg med denne barndomsveninnen, som nok ikke er en dårlig idé, eller så må du ut av respekt for partneren din, skape større avstand mellom dere. Beklager men et sånt menneske er en farlig variabel for et lykkelig samliv med noen andre. Slik jeg forstår det, så handler det ikke om ts og venninnens seksuelle utforskning i barndommen og ungdommen, men at venninnen har solgt sex i studietiden og nå et på of. Når kjæresten var helt ok med denne venninnen før hun fikk vite det, så er det litt rart at hun skal skifte mening pga hva venninnen har gjort tidligere. Og det hun har gjort, har jo ikke noe med kjæresten/ts å gjøre. Anonymkode: 8ecd8...e53 4
Somarfugelen Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slik jeg forstår det, så handler det ikke om ts og venninnens seksuelle utforskning i barndommen og ungdommen, men at venninnen har solgt sex i studietiden og nå et på of. Når kjæresten var helt ok med denne venninnen før hun fikk vite det, så er det litt rart at hun skal skifte mening pga hva venninnen har gjort tidligere. Og det hun har gjort, har jo ikke noe med kjæresten/ts å gjøre. Anonymkode: 8ecd8...e53 Atferden i voksen alder tyder på... dette kommer til å trå på et par tær, lav seksualmoral. Og impulskontroll. Det er god grunn til at noen som bedriver slikt også har et litt mangelfullt forhold til monogami og ekteskapens hellighet. Hun er seksuelt utilregnelig. Det er ikke hennes feil, men det er stadig galt å utsette en seriøs partner for en konstant kilde til usikkerhet og sjalusi, det kan gå negativt ut over kjæresten psykisk. 8 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker at en god venn fra barndommen av, er viktigere enn en kjæreste. Selvsagt kommer det jo an på litt div, men jeg syns det er feil av en kjæreste å forlange at man skal kutte ut en venn, på bakgrunn av hva denne vennen har gjort tidligere. Anonymkode: 8ecd8...e53 Enig med denne. Man kutter ikke ut barndomsvenner for noen. Jeg hadde heller prøvd å få disse jentene til å bli kjent med hverandre, kanskje de hadde likt hverandre? Hele OF-greia kan man jo synes hva man vil om, men ingen andre har noe med det til syvende og sist. Anonymkode: 05727...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #14 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig med denne. Man kutter ikke ut barndomsvenner for noen. Jeg hadde heller prøvd å få disse jentene til å bli kjent med hverandre, kanskje de hadde likt hverandre? Hele OF-greia kan man jo synes hva man vil om, men ingen andre har noe med det til syvende og sist. Anonymkode: 05727...3cb Altså, få dama til å bli kjent med tidligere ligg? Hvorfor? Vedder på at TS abonnerer på henne på OF. Anonymkode: 89499...249 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #15 Skrevet 7. september 2023 Somarfugelen skrev (52 minutter siden): Atferden i voksen alder tyder på... dette kommer til å trå på et par tær, lav seksualmoral. Og impulskontroll. Det er god grunn til at noen som bedriver slikt også har et litt mangelfullt forhold til monogami og ekteskapens hellighet. Hun er seksuelt utilregnelig. Det er ikke hennes feil, men det er stadig galt å utsette en seriøs partner for en konstant kilde til usikkerhet og sjalusi, det kan gå negativt ut over kjæresten psykisk. Jeg tenker motsatt. Jeg tror kjæresten har sjalu tendenser - denne gangen er det mot venninnen , neste gang er det mot noe annet. Det kommer alltid til å være ett eller annet. Jeg har også noen venner med «lav seksualmoral» for å si det slik, påvirker ikke meg på noen måter - og er hverfall ikke partners sak 😅 Anonymkode: 05727...3cb 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #16 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, få dama til å bli kjent med tidligere ligg? Hvorfor? Vedder på at TS abonnerer på henne på OF. Anonymkode: 89499...249 Nei, få dama til å bli kjent med en barndomsvenninne - det er først og fremst det hun er. Anonymkode: 05727...3cb 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #17 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi hun er en av de beste vennene som finnes som jeg har kjente henne hele livet og i motsetning til deg er jeg ikke så fordomsfull eller så arrogant at jeg tror at jeg vet hva som er best for hva hun som voksen kvinne gjorde før og nå gjør med sin egen kropp. Jeg var kanskje ikke fan av når hun holdt på fysisk, jeg var redd for at hun kom til å møte på en gærning og aldri se henne igjen så både for at jeg skulle slappe litt av, og for å gi henne et lite sikkerhets nett sendte hun melding etter hun var ferdig på jobb. Var egentlig glad når hun byttet til digitalt. Anonymkode: 70457...49d Stå opp for vennen din du, det viser ekte karakter ❤️ Anonymkode: 05727...3cb 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #18 Skrevet 7. september 2023 Abonnerer du på henne på OF, ts? Eller viser hun deg bilder hun legger ut der? Anonymkode: 47b50...544 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #19 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Altså, få dama til å bli kjent med tidligere ligg? Hvorfor? Vedder på at TS abonnerer på henne på OF. Anonymkode: 89499...249 Nå er vel denne venninnen mer enn et tidligere ligg? Har du lest hva ts faktisk har skrevet? Det er som han sier en AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det som gjør at du ønsker ei tidligere prostituert og som nå er på Onlyfans som venninne? Anonymkode: 76bd0...db3 Igjen, har du egentlig lest hi? Om du har det, så anbefaler jeg dere til å lese en gang til. Anonymkode: 8ecd8...e53 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #20 Skrevet 7. september 2023 Dropper du venninna finner kjæresten noe annet å være usikker over og du vil enda opp helt uten bukse i forholdet. Anonymkode: 417e8...783 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå