AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Hvordan ville dere reagert eller tenkt om en dame på 50+ med familie og barnebarn som bare har bilde av seg selv (selfie som ofte også havner på Facebook) som bakgrunn og låseskjerm på telefonen? Hva slags menneske ville dere tenkt at dette var? Anonymkode: 9ccc0...e77 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Tenker det er helt greit jeg. Jeg har også bilde av meg selv som bakgrunn på mobilen. Riktignok profesjonelt portrett tatt av en ekte fotograf, og ikke selfie. Men jeg er 32 og veldig pen, da. Anonymkode: e37cb...d28 1
flusa Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Hadde ikke lurt noe på det i det hele tatt! Er vel bedre det,enn at hun sprer bilder av andre uten samtykke? Er jo mange som ikke liker det . 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Er det deg? Ditt valg. Er det noen andre? Hennes valg. Ikke bruk energi på ting du ikke får gjort noe med. Anonymkode: 377f1...53f 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Jeg tenker generelt svært lite om hva andre mennesker velger å gjøre i sitt liv, spesielt om så små ting som det. Anonymkode: 3d2c7...c14 1
Phoenix Heart Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 (endret) Ville tenkt at hun er selvopptatt og beundrer sitt eget utseende, litt sånn narsissist. Endret 7. september 2023 av Athena Freyja 11 3
Kratt_ Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Ville ikke tenkt noe spesielt på hvilken type menneske det er, men hadde syntes det var rart.. Uansett alder og kjønn. 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Hadde tenkt at vedkommende er narsissistisk. Anonymkode: 0fa1e...3ea 5
Cuntzilla Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 Jeg ville tenkt det var veldig rart å ha bilde av seg selv som bakgrunn/låseskjerm. Uansett alder og kjønn. Om noe så er det litt formildende at hun er godt voksen, de kan liksom ikke alle "reglene" for mobil og SoMe etc. 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 1 minutt siden, Athena Freyja said: Ville tenkt at du er selvopptatt og beundrer ditt eget utseende, litt sånn narsissist. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde tenkt at vedkommende er narsissistisk. Anonymkode: 0fa1e...3ea Dere bør virkelig slå opp hva en narsissist er hvis det skal så lite til før dere slenger om dere med slike begreper. Anonymkode: 3d2c7...c14 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker det er helt greit jeg. Jeg har også bilde av meg selv som bakgrunn på mobilen. Riktignok profesjonelt portrett tatt av en ekte fotograf, og ikke selfie. Men jeg er 32 og veldig pen, da. Anonymkode: e37cb...d28 Jeg klarer ikke helt å se at dette er normalt, må jeg innrømme. Blir litt som å ha bilde av deg selv på nattbordet. Du ser deg selv i speilet hver dag, men du liker å se deg selv hver gang du tar opp mobilen også? Fordi du er pen? 👀 Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 11 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 flusa skrev (7 minutter siden): Hadde ikke lurt noe på det i det hele tatt! Er vel bedre det,enn at hun sprer bilder av andre uten samtykke? Er jo mange som ikke liker det . Hun gjør det også. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det deg? Ditt valg. Er det noen andre? Hennes valg. Ikke bruk energi på ting du ikke får gjort noe med. Anonymkode: 377f1...53f Klart det er hennes valg. Jeg bare stusser på hvor fokuset hennes ligger. Dette er nær familie. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #15 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde tenkt at vedkommende er narsissistisk. Anonymkode: 0fa1e...3ea Jeg tenker det samme. Og det gir mening ift andre personlighetstrekk dette mennesket har også. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #16 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere bør virkelig slå opp hva en narsissist er hvis det skal så lite til før dere slenger om dere med slike begreper. Anonymkode: 3d2c7...c14 Nja, det er ikke så utenkelig at dette er et faktum altså. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #17 Skrevet 7. september 2023 Cuntzilla skrev (7 minutter siden): Jeg ville tenkt det var veldig rart å ha bilde av seg selv som bakgrunn/låseskjerm. Uansett alder og kjønn. Om noe så er det litt formildende at hun er godt voksen, de kan liksom ikke alle "reglene" for mobil og SoMe etc. Jeg tenker det samme. Har aldri hørt om eller sett noen andre ha bilde av seg selv der, så ville høre hva folk her inne tenkte. Ja enig i det, men hun er også sånn som skifter profilbilde minst en gang i mnd og har bilde av seg selv som forsidebilde på Facebook. Og den kontoen har hun hatt i over ti år. Og mobilen likeså. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #18 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det deg? Ditt valg. Er det noen andre? Hennes valg. Ikke bruk energi på ting du ikke får gjort noe med. Anonymkode: 377f1...53f Bruker ikke særlig med energi på å lage en tråd her inne for å spørre hva andre tenker ned saken altså. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #19 Skrevet 7. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nja, det er ikke så utenkelig at dette er et faktum altså. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 Det er kun psykolog/psykiater som kan sette diagnoser, ikke bekjente/familiemedlemmer. Og i hvert fall ikke fremmede på nett. Anonymkode: 3d2c7...c14
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #20 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tenker det er helt greit jeg. Jeg har også bilde av meg selv som bakgrunn på mobilen. Riktignok profesjonelt portrett tatt av en ekte fotograf, og ikke selfie. Men jeg er 32 og veldig pen, da. Anonymkode: e37cb...d28 Hvorfor har du det? Er det ikke mer naturlig å ha skjermbilde fra Samsung/iPhone eller bilde av katten/barna? Anonymkode: a7fcc...514 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå