AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Jeg vet at man ikke screenes på mottak så hvordan forholder lærere og andre seg til dette? Må man be barnet sitt om å unngå lek med barn fra andre land? Det sender ut noen veldig uheldige signaler. Hvordan løser man det i praksis? Anonymkode: e7931...93f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet at man ikke screenes på mottak så hvordan forholder lærere og andre seg til dette? Må man be barnet sitt om å unngå lek med barn fra andre land? Det sender ut noen veldig uheldige signaler. Hvordan løser man det i praksis? Anonymkode: e7931...93f Jeg tror ikke folk i Norge tenker så langt dessverre. Man tar bare inn uten å tenke på følgene og konsekvensene. Anonymkode: 406ee...37f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Det er fint om du legger ved link til saken/artikkelen om det er en sak eller artikkel du refererer til. Anonymkode: 56239...7d1 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Ja, dette blir nå et større problem. Og det gjelder absolutt innvandrere fra Afrika og Asia også.. Anonymkode: 576df...eb7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Dessverre er både reising og innvandring problematisk i forhold til bakterier som ikke lar seg behandle https://www.nrk.no/norge/folk-som-reiser-mye-og-langt-kan-vaere-superspredere-av-resistente-bakterier-1.15410708 Anonymkode: 576df...eb7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå