AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #21 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye bruker dere? Anonymkode: 812bd...ba1 Ca. 5-7000/mnd, generelt i matbutik. Skal sies at vi kun spiser kylling og fisk, men fersk fisk er dyrt, dermed blir det mye "fiskeprodukter". Lager lite mat helt "fra bunnen". Har mye Toro i skapet. Er dårlig på å eksperimentere og å finne oppskrifter. Anonymkode: c91e8...163
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #22 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Elbil. Koster det det koster å lade opp hjemme. Ca 1 kr og 92 øre hvis vi tenker på dagens pris. Kan kjøre noen turer da. Koster 179 kr for 2kg 100% kylling. Bedre enn den på kiwi,æ. karbonadedeig et det samme som norsk kjøttdeig. Koster 89.90 Charlottenberg. Man må se hva man kjøper. Indrefilet fra Tyskland er den møreste jeg noen gang har smakt, den Koster 69.90 pr kg. Pålegg, oster m.m er rimligere i Sverige. Og jo samme kvalitet som på kiwi. En 3liter med vin sparer jeg mye på. Gubben snuser, mye å spare. Anonymkode: aa052...4a2 Ja, det er så DEILIG med all den antibiotikaen i kjøttet altså.. Anonymkode: 4c160...7f2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #23 Skrevet 8. september 2023 Du får sette ned foten angående å spise middagsrester til kvelds. Da kan de heller spise havregryn/havregrøt. Ellers til middag: Taco med bønner, Spaghetti , Fiskekaker med rotgrønnsaker, Fiskeboller, hjemmelaget fiske/pølsegrateng, lapskaus/ grønnsak/ tomatsuppe, omelett med salat til siden, ovnsbakt kylling med ris. Mye man kan lage. Lag større porsjoner, ha dager med litt mix og trix om det er noe som må spises opp. Handle når div varer er på tilbud, kjøp varer som snart går ut på dato (ofte 40-50% avslag) og frys dette. Anonymkode: d37a5...c98
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #24 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Elbil. Koster det det koster å lade opp hjemme. Ca 1 kr og 92 øre hvis vi tenker på dagens pris. Kan kjøre noen turer da. Koster 179 kr for 2kg 100% kylling. Bedre enn den på kiwi,æ. karbonadedeig et det samme som norsk kjøttdeig. Koster 89.90 Charlottenberg. Man må se hva man kjøper. Indrefilet fra Tyskland er den møreste jeg noen gang har smakt, den Koster 69.90 pr kg. Pålegg, oster m.m er rimligere i Sverige. Og jo samme kvalitet som på kiwi. En 3liter med vin sparer jeg mye på. Gubben snuser, mye å spare. Anonymkode: aa052...4a2 Du kjøper bare billig import drit. Er ikke rart det er billig da😂 Absolutt ikke lik kvaliteten på det man for kjøpt i Norge. Anonymkode: 8d835...680
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #25 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er så DEILIG med all den antibiotikaen i kjøttet altså.. Anonymkode: 4c160...7f2 Men det er det ikke. Du får som meg sjekke ut maten du spiser. Anonymkode: aa052...4a2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #26 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kjøper bare billig import drit. Er ikke rart det er billig da😂 Absolutt ikke lik kvaliteten på det man for kjøpt i Norge. Anonymkode: 8d835...680 Det gjør jeg da ikke. Mye av det er bedre kvalitet enn i Norge.. Norge er et puslete land nor det kommer til mat. Anonymkode: aa052...4a2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #27 Skrevet 9. september 2023 Seibiff er undervurdert. Kjøp en billig frossen blokk, del opp når den er halvtint og vend i panering. Stekes med løk/purre, og server råkostsalat ved siden av. Omelett og ovnspannekaker av billige egg. Google oppskrifter på vegetarretter laget av tørkede linser og kikerter. Jeg er ikke så flink til å bruke dette, men falafel f.eks er jo rågodt. Stekt sopp er også godt, synes jeg. De kurvene med champignon eller hvordan man staver det, pleier være billige. lapskausblanding med noe røkt& salt kjøtt oppi. Knoke er gjerne billig. Er ikke alle som tåler masse linser, sopp og bønner, men det går jo an å prøve seg fram og ikke overdrive i begynnelsen. Jeg finner også alltid mye rimelig i halvpris-disken her, men det er nok fordi jeg har mulighet til å gå i butikken tidlig på dagen. Anonymkode: 2d5c0...714
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå