AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 Jada, vet at jeg ikke kan si noe, at det er helt normalt og alt det der. Men mi nese er veldig sensitiv for ekkel papirlukt. Andre som reagerer på ting andre synes er helt normalt? Jeg kan f eks lukte dagbladet fra andre siden av et rom, det er den verste avisen Anonymkode: ac3ee...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessop Skrevet 7. september 2023 #2 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Dagbladet stinker, på flere vis Endret 7. september 2023 av jessop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Del Skrevet 7. september 2023 Det er vel trykksverten dere reagerer på, ikke papiret. Anonymkode: a502b...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #4 Del Skrevet 7. september 2023 jessop skrev (38 minutter siden): Dagbladet stinker, på flere vis 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Del Skrevet 7. september 2023 Dette var nytt for meg. Faktisk litt morsomt. Er det ikke til å holde ut må man nesten bare sette en klype på nesen, man kan ikke be fremmede endre seg for din del. Anonymkode: 077bf...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jada, vet at jeg ikke kan si noe, at det er helt normalt og alt det der. Men mi nese er veldig sensitiv for ekkel papirlukt. Andre som reagerer på ting andre synes er helt normalt? Jeg kan f eks lukte dagbladet fra andre siden av et rom, det er den verste avisen Anonymkode: ac3ee...c40 Folk leser papiravis på bussen? Hvor tar du buss, i 1953? Anonymkode: 5cecf...34a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 7. september 2023 #7 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jada, vet at jeg ikke kan si noe, at det er helt normalt og alt det der. Men mi nese er veldig sensitiv for ekkel papirlukt. Andre som reagerer på ting andre synes er helt normalt? Jeg kan f eks lukte dagbladet fra andre siden av et rom, det er den verste avisen Anonymkode: ac3ee...c40 Hahaha, det utsagnet tror jeg ikke på! Det er ikke så mange som leser dagens papir avis. Du får sette en klype på nesen og eventuelt gå inn på neste vogn eller buss hvis du er SÅ sensitiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. september 2023 #8 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Hvor er dette? Er noen år siden jeg har sett folk lese papiravis på bussen, syns nå alle sitter med mobilen. Endret 7. september 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Del Skrevet 7. september 2023 Joda, dette var i Kristiansand, idag, satt på setet rett ved siden av meg Anonymkode: ac3ee...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, dette var i Kristiansand, idag, satt på setet rett ved siden av meg Anonymkode: ac3ee...c40 Var heldigvis lokalavisen fvn og ikke dagbladet Anonymkode: ac3ee...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg er også sensitiv for lukter og kjenner igjen mye rart rundt meg, men jeg har også fått høyere toleransegrense og godtar at andre har produkter på kroppen, eller mat eller noe som pirrer nesen min. Enkelte parfymer nyser jeg riktignok av, men sånn er det bare. Anonymkode: 3e332...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå