Gå til innhold

Diffuser, erfaring med Volant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt diffuseren fra Volant, og så lant synes jeg den er helt Ok. Men jeg reagerer på at duften forsvinner mye raskere enn jeg hadde trodd - nesten så snart som jeg stopper diffuseren er duften vekke. Det er sannsynligvis ventilasjonen vår som gjør det, men jeg hadde likevel trodd at duften ville henge i litt lenger.

Jeg har testet tre ulike oljer, Spa, Unwind og Date Night, og jeg synes alle er deilige, men så langt er nok Date Night favoritten.

• Liker 1
silkestrå skrev (6 timer siden):

Jeg har akkurat kjøpt diffuseren fra Volant, og så lant synes jeg den er helt Ok. Men jeg reagerer på at duften forsvinner mye raskere enn jeg hadde trodd - nesten så snart som jeg stopper diffuseren er duften vekke. Det er sannsynligvis ventilasjonen vår som gjør det, men jeg hadde likevel trodd at duften ville henge i litt lenger.

Jeg har testet tre ulike oljer, Spa, Unwind og Date Night, og jeg synes alle er deilige, men så langt er nok Date Night favoritten.

Synes du at duften sprer seg greit i rommet eller er den veldig konsentrert kun rundt diffuseren? Ser det står noe om et visst areal på opptil 40 kvm men det kan vel hende det er litt overdrevet. 

Har forstått det slik at duften forsvinner når den ikke er på, men kan vel hende duften"setter" seg mer i rommet dersom den brukes ofte og lenge av gangen!? 

Anonymkode: 419cc...fb1

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

• 2 måneder senere...

Har en diffuser derifra og er fornøyd med den. Oljene derimot var jeg ikke spesielt fornøyd med. De kjøper jeg andre steder. Reagerer også på drøy markedsføring, der de skriver blant annet "aldri mer fatigue ". Ser mange har kommentert, men ingen kommentarer kommer opp.

Vi er veldig fornøyd med vår! Kjøpte den pga. miljøgifter i duftlys+ vi har barn som gjør meg var for levende lys. Vi har dog hatt den kun noen mnd. og ikke erfaring med oljer fra andre merker enda. Kjøpte den helt ærlig mest pga utseende fordi vi ønsket at den skulle gli inn i interiøret.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 15.56):

Noen som har en diffuser og vil dele erfaringer? 

Hva er din favoritt-olje evt? 

Anonymkode: 419cc...fb1

Kjøp fra kina. Er der volant får de ifra. 

Anonymkode: 0d578...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...