AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Hei, datet ei dame siden tidlig våres. Møtes ikke så veldig ofte, da hun har 2 barn over 50%, men vi har det fint når vi er sammen, hun virker egentlig litt betatt og er veldig glad i fysisk kontakt, å kysse osv Men hun virker derimot til å ha mye mindre behov for kontakt når vi ikke er sammen, en hva jeg er vandt til med tidligere!? Er dette noe "rødt" flagg? Jeg forventer ikke at man skal snappe/tekste hele dagen, det orker ikke jeg heller, men derimot vant til en fin morgen melding og/eller på kvelden. Hun her sender bare innimellom en snapp midt på dagen at hun er ute på tur eller noe tilsvarende og merkelig nok så har frekvensen gått enda mer ned nå, til tross for at hun virker MER interessert når vi faktisk er sammen. Som sagt, erfart at kvinner ofte har behov for mye mer kontakt når man ikke er sammen hvis de er genuint betatt/interessert, men antar at det finnes unntak!? Anonymkode: 36a0f...f87 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Hun har barn. Hun er opptatt. Og ja, folk har ulike behov. Selv som barnløs, hadde jeg (kvinne) ikke behov for daglig kontakt med kjæresten min. Og jeg ville følt det litt kveldene om jeg var forventet å avlegge rapport (det er det det ville føltes som for meg med godmorgen/godnatt-meldinger) daglig. Anonymkode: 45849...af8 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Vi har hatt daglig kontakt siden dagen vi møttes i mai, er nå kjærester. Vi bytter på å ta initiativ, og ingen spiller spill med kalkulert venting osv. Jeg kjente på ambivalens første mnd, pga frykt for å inngå i et forhold. Vært singel lenge og generelt lav tillit til menn. Når jeg leser chatten vår i den spede begynnelse så ser man ikke hva jeg egentlig tenkte, jeg byr på meg selv og tar initiativ og svarer utfyllende. Men jeg var litt opp og ned, ut av frykt. Når forelskelsen kom, så slo den til for fullt. Og jeg fikk et behov for mye kontakt og nærhet. Synes selv jeg nesten var litt masete når jeg leser meldingene nå Han har en mye roligere og naturlig utvikling av følelser. Han har gått alle stadiene med betatt, forelsker, glad i, gradvis mer bruk av kosenavn og kjærestegreier. Med meg kom det behovet mer pang over natten 🤪 Jeg får ikke nok av han, hører en sang, vil dele den, ser noe morsomt vil dele det, leser noe interessant i avisene deler det, har en greie med en av ungene, vil spør om råd, savner han vil snakke med han osv. Vi kan snakke mange timer på telefonen, og da flyter praten så lett at tiden flyr, og vi kan se på tv sammen over telefonen. Håper han ikke går lei 😇🙈 Jeg har tenkt at om dette virkelig er han jeg skal gifte meg med, så får jeg bare la det stå til og være helt meg selv. Med pluss og minus. Anonymkode: d3ddd...ecf 4
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 14.56): Hei, datet ei dame siden tidlig våres. Møtes ikke så veldig ofte, da hun har 2 barn over 50%, men vi har det fint når vi er sammen, hun virker egentlig litt betatt og er veldig glad i fysisk kontakt, å kysse osv Men hun virker derimot til å ha mye mindre behov for kontakt når vi ikke er sammen, en hva jeg er vandt til med tidligere!? Er dette noe "rødt" flagg? Jeg forventer ikke at man skal snappe/tekste hele dagen, det orker ikke jeg heller, men derimot vant til en fin morgen melding og/eller på kvelden. Hun her sender bare innimellom en snapp midt på dagen at hun er ute på tur eller noe tilsvarende og merkelig nok så har frekvensen gått enda mer ned nå, til tross for at hun virker MER interessert når vi faktisk er sammen. Som sagt, erfart at kvinner ofte har behov for mye mer kontakt når man ikke er sammen hvis de er genuint betatt/interessert, men antar at det finnes unntak!? Anonymkode: 36a0f...f87 Min erfaring er at de som lett blir betatt og forelsker seg i illusjonen ofte er mye mer ivrige på meldinger og kontakt når man ikke er sammen. De vil kjenne på følelsene hele tiden fordi det ofte er følelsene de er ute etter, mye mer enn selve relasjonen. Det virker som du har møtt en dame som har det bra med seg selv og livet hun lever og som heller fokuserer på kvaliteten på møtene dere har sammen enn å holde kontakten utenom. Synes det virker bra og sunt for en potensiell langvarig relasjon. 2
ESFP Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 (endret) Du går i den klassiske fellen: du analyserer henne og ikke deg selv. Jeg skal gi deg et tips. Du må fortelle henne at du føler deg litt utrygg siden kommunikasjonen mellom dere har endret seg. Spør henne om det er noe spesielt som gjør det eller om hun bare er blitt komfortabel med relasjonen slik at hun ikke har like stort behov for hyppig kontakt lenger. Hvis hun svarer noe som ligner på at hun bare er blitt komfortabel i relasjonen, forteller du henne at du ønsker kontakt både morgen og kveld og spør henne om det er noe hun kan være med på. Endret 9. september 2023 av ESFP 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Mitt behov er veldig lavt. Enten det er en kjæreste eller en ny flørt. Har ikke tid eller interesse av teksting dagen lang.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Hun har jo barna og prioriterer selvsagt de. Noe som viser at hun er en god mor. Når jeg har sønnen min fokuserer jeg på å være til stede med han. Generelt er jeg ikke så aktiv på telefonen, foretrekker heller kvalitets tid med menneskene jeg er sammen med. Hvordan er hun når dere er sammen da, mye på tlf eller fokuserer på deg? Mennesker er ulike på behov, jeg kan generelt synes menn blir veldig kvelende og klengete. Har de ikke barn selv forstår de ikke helt hvor hellig den tiden man har sammen er. Jeg tenker du bør se på kvaliteten på relasjonen når dere er fysisk sammen, er den god? Er hun tilstede og påskrudd deres relasjon da? Om alt er bra når dere er sammen ville jeg ikke bekymret meg, særlig når du vet hun har barn. Anonymkode: 8209d...38a
exictence Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 14.56): Hei, datet ei dame siden tidlig våres. Møtes ikke så veldig ofte, da hun har 2 barn over 50%, men vi har det fint når vi er sammen, hun virker egentlig litt betatt og er veldig glad i fysisk kontakt, å kysse osv Men hun virker derimot til å ha mye mindre behov for kontakt når vi ikke er sammen, en hva jeg er vandt til med tidligere!? Er dette noe "rødt" flagg? Jeg forventer ikke at man skal snappe/tekste hele dagen, det orker ikke jeg heller, men derimot vant til en fin morgen melding og/eller på kvelden. Hun her sender bare innimellom en snapp midt på dagen at hun er ute på tur eller noe tilsvarende og merkelig nok så har frekvensen gått enda mer ned nå, til tross for at hun virker MER interessert når vi faktisk er sammen. Som sagt, erfart at kvinner ofte har behov for mye mer kontakt når man ikke er sammen hvis de er genuint betatt/interessert, men antar at det finnes unntak!? Anonymkode: 36a0f...f87 Synes det virker som dere har et fint og godt forhold. Sender du god morgen og god kveld meldinger? Koselig det. Men selv foretrekker jeg å ringes bare for å snakke en kort telefon. Men det er sikkert vanskelig i deres situasjon med hensyn til barna. Bare nyt å være i et sunt og godt forhold der dere begge er fornøyde. Ser på det som bare positivt å høre med henne om hun er fornøyd ned sånn som det er når dere ikke er sammen, om hun ønsker mer kontakt osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå