AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Jeg var sammen med min første kjærlighet i 4 år. Følelsene var ekstremt intense og sterke. Vi var sammen fra vi var 19 til 23. Jeg sa ting som "jeg elsker deg mer enn noe annet" og "jeg kommer aldri til å elske noen annen som deg" og sånt. Men så ble det slutt likevel (fordi vi ikke så en felles fremtid) KUN en uke senere møtte jeg min nåværende kjæreste. Og jeg er litt overrasket over meg selv over hvor fort de ekstreme følelsene forsvant! Nå er det så pinlig å tenke tilbake på alt det jeg sa! Som ikke stemte i det hele tatt! Jeg må se exen noen ganger årlig, og jeg er like flau hver gang. Herregud. Og også når jeg tenker på sexen. Anonymkode: e9f80...5c8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Man sier ofte ekstreme ting som ung. Det er jo tida for å føle alt intense. Min eks på den tida skrev masse kjærlighetsbrev til meg. Vi ble tom gift en kort stund. Jaja 😄 Anonymkode: 86435...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Det var vel det du følte der og da da. Regner med du har sagt mye annet oppigjennom også som du ikke mener/føler like sterkt i dag. Anonymkode: 7056b...43d 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Ikke flaut det, er helt vanlig. Alle elsker sin første kjærlighet intenst og få er med dem for resten av livet. Anonymkode: ed112...e38
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Vi har alle vært unge. Og det er vel bare fint å kunne kjenne og uttrykke slike følelser, det var nok sant der og da. Anonymkode: ffbe7...24a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Helt vanlig , har aldri følt så sterkt etterpå som jeg gjorde den gangen heller. Anonymkode: cdf94...ef2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var sammen med min første kjærlighet i 4 år. Følelsene var ekstremt intense og sterke. Vi var sammen fra vi var 19 til 23. Jeg sa ting som "jeg elsker deg mer enn noe annet" og "jeg kommer aldri til å elske noen annen som deg" og sånt. Men så ble det slutt likevel (fordi vi ikke så en felles fremtid) KUN en uke senere møtte jeg min nåværende kjæreste. Og jeg er litt overrasket over meg selv over hvor fort de ekstreme følelsene forsvant! Nå er det så pinlig å tenke tilbake på alt det jeg sa! Som ikke stemte i det hele tatt! Jeg må se exen noen ganger årlig, og jeg er like flau hver gang. Herregud. Og også når jeg tenker på sexen. Anonymkode: e9f80...5c8 Du vil nok si det samme til den nye kjæresten, og kjæresten etter det, og etter det, og etter det - hvis du er av typen som er veldig følelsesstyrt.. Min erfaring er at den slags ord er som oftest tomme ord, kvinner kalle det Lovebombing - et virkeligmiddel for å påvirke partneren. Anonymkode: 53151...947 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Haha. Da jeg var 21, datet jeg nedover. Han var ikke spesielt å se på. Likevel trodde jeg det var kjærlighet, noe det ikke helt var da jeg bare var en mellomstasjon for han og jeg selv følte jeg datet nedover utseendemessig og var ikke akkurat forelska i valkene og selvopptattheten hans… Likevel oppførte jeg meg som om han var guds gave til kvinnen, og tror det var det selvtillitsboostet han trengte for å finne hu han var utro med, og gift med i dag. Jeg hadde forlatt han med tiden uansett da mora ikke likte meg og jeg trengte mer enn å sitte bare hjemme, som vi gjorde. Den alderen er rar. Anonymkode: b8eec...9be
blui89 Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Haha. Da jeg var 21, datet jeg nedover. Han var ikke spesielt å se på. Likevel trodde jeg det var kjærlighet, noe det ikke helt var da jeg bare var en mellomstasjon for han og jeg selv følte jeg datet nedover utseendemessig og var ikke akkurat forelska i valkene og selvopptattheten hans… Likevel oppførte jeg meg som om han var guds gave til kvinnen, og tror det var det selvtillitsboostet han trengte for å finne hu han var utro med, og gift med i dag. Jeg hadde forlatt han med tiden uansett da mora ikke likte meg og jeg trengte mer enn å sitte bare hjemme, som vi gjorde. Den alderen er rar. Anonymkode: b8eec...9be Dette ga ingen mening, men ok. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha. Da jeg var 21, datet jeg nedover. Han var ikke spesielt å se på. Likevel trodde jeg det var kjærlighet, noe det ikke helt var da jeg bare var en mellomstasjon for han og jeg selv følte jeg datet nedover utseendemessig og var ikke akkurat forelska i valkene og selvopptattheten hans… Likevel oppførte jeg meg som om han var guds gave til kvinnen, og tror det var det selvtillitsboostet han trengte for å finne hu han var utro med, og gift med i dag. Jeg hadde forlatt han med tiden uansett da mora ikke likte meg og jeg trengte mer enn å sitte bare hjemme, som vi gjorde. Den alderen er rar. Anonymkode: b8eec...9be Bitter much? Anonymkode: 7056b...43d 1
PM75 Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Skjønner hva du mener, ts. Jeg tenker det samme om meg selv og min oppførsel når jeg tenker tilbake 🙈
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Hvor gammel er du nå? Anonymkode: 00bfe...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå