AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg får bare ringetone når enkelte ringer mens andre får jeg ikke lyd på. Noen som vet hva som kan være galt . Vil gjerne ha lyd på alle for får jo ikke med meg når folk ringer Anonymkode: 5d2de...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Del Skrevet 7. september 2023 Har du en fellesnevner på de som du ikke får ringelyd på? Er de i kontaktlisten din for eksempel? Du kan mute anrop som ikke er i kontaktlisten din, se om du har skrudd på den innstillingen. Har du fokustid på? Anonymkode: 38629...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 14.57): Har du en fellesnevner på de som du ikke får ringelyd på? Er de i kontaktlisten din for eksempel? Du kan mute anrop som ikke er i kontaktlisten din, se om du har skrudd på den innstillingen. Har du fokustid på? Anonymkode: 38629...ae4 De er i kontakt listen . Har ikke fokus på, tror jeg Anonymkode: 5d2de...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke fokus på, tror jeg tror du? Eller VET du? Sjekk opp det ihvertfall. Har du en fellesnevner med de du ikke får ringe lyd på? Altså er det hver eneste gang de enkelte ringer? Er det i samme klokkeslett periode? Etc? Først og fremst, sjekk opp fokustid. Alt ligger i Innstillinger. Anonymkode: 38629...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Del Skrevet 8. september 2023 Jasså, så det finnes faktisk folk som ikke engang klarer å bruke iPhone, ja. Anonymkode: a0bce...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 13.48): Jeg får bare ringetone når enkelte ringer mens andre får jeg ikke lyd på. Noen som vet hva som kan være galt . Vil gjerne ha lyd på alle for får jo ikke med meg når folk ringer Anonymkode: 5d2de...670 Når jeg har lyden av (knappen på venstre side nede) får jeg bare ringetone fra de jeg har på favoritter. Anonymkode: a51ee...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 16.08): tror du? Eller VET du? Sjekk opp det ihvertfall. Har du en fellesnevner med de du ikke får ringe lyd på? Altså er det hver eneste gang de enkelte ringer? Er det i samme klokkeslett periode? Etc? Først og fremst, sjekk opp fokustid. Alt ligger i Innstillinger. Anonymkode: 38629...ae4 Har ikke fokus på. ja hver gang de ringer . Hele døgnet Anonymkode: 5d2de...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå