Laini Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 Hvordan forbreder dere dere når det gjelder feks hud? Er det hyppigere hudpleier etc fram mot " DAGEN"? Hva med slanking? Og hva gjør dere ang make up på selve dagen? Jeg må jo si jeg har lyst å se FANTASTISK ut;-) Hvem vil ikke det, men da har jeg lyst å få make up lagt den dagen. Klart jeg kan sminke meg selv da men jeg er litt lei min egen "rutine" kanskje en mer proff kan få huden til å gløde, øyner til å stråle ( det gjør de vel mest sannsynlig alikevel den dagen), etc. Få fram noe mer enn det jeg kan selv. Hva har dere planlagt? Så var det de 4-5 kg da som jeg vil ha av, trener bra nå, spiser sunt, ingen fanatiske tendenser enda;-) Mye å tenke på gitt, lurer på om min like bra halvdel tenker sånn??? Han vil ned 5 kg sier han men jeg må sliiiite ham med meg på tur og trening. Jaja, for meg er han deilig uansett;-) I så måte er vel ikke den kaffen jeg har her med baileys i så bra for figuren, men vi skal jo LEVE litt;-) Ha en fortreffelig helg alle;-)
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Har tenkt å bestille meg time til voksing, manikyr og pedikyr et par dager før bryllupet jeg da. Noen som har erfaring med voksing av bikinilinjelinje- bør dette gjøres en stund i forveien fordi man kan bli rød/ blå? Synes jeg har hørt dette et sted..
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Jeg har tatt ansiktsbehandling ca en gang i mnd i nesten et halvt år nå. Hadde mye kviser tidligere, men de er neste borte nå - JIPPI! Må kanske legge til at jeg bor i utlandet, og på min lokale salong slipper jeg unna meg ca 350kr for 90min behandling... Hadde jeg bodd i Oslo, ville jeg nok komme til å bli en kvisete brud
Brudesløret Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Har tenkt å bestille meg time til voksing, manikyr og pedikyr et par dager før bryllupet jeg da. Noen som har erfaring med voksing av bikinilinjelinje- bør dette gjøres en stund i forveien fordi man kan bli rød/ blå? Synes jeg har hørt dette et sted.. ← Når du vokser, så bør du gjøre det noen ganger før det blir bra. Dette fordi hårene evokser i ulikt tempo. så hvis du vil ha et bra og varig resultat bør du først gjøre det en gang, ogs så en gang til et par uker etterpå når de hårene som var korte da du gjorde det første gangen har vokst ut. Etter det kan vente i opptil 8 uker før du må gjenta det. Men hvis du bare har tenkt til å gjøre det denne ene gangen så spiller det vel liten rolle...
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Hei! Har de samme 4-5 jeg sliter med jeg også. Siste rest av maaange... Jeg har vært flink, men enda er det altså litt igjen Lurte på å bli fanatisk snart, tror det er det eneste som funker på de gjenstridige siste. Herbalife kanskje? Har 6 mnd på meg, men de er plutselig gått.. Tenker å ta et sminkekurs hos makeup-artist, og spandere på meg den sminken hun anbefaler. Ellers ville jeg også gjerne tatt noe hudpleie på salong i mnd før, men desverre bor jeg ikke i utlandet. Men tenker å ta en sånn "brudepakke" hos Bare-clinic rett før. Voksing er stress, lei av det, og dessuten må man leve med stubbene til de er lange nok til å ta dem igjen barberer meg samme morgen!
Rennic Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Jeg skal ihvertfall ta Spray-tanning. Må være litt brun. Har bestillt time oss frisør og de skal sette opp hår og ta seg av sminken. Det er visstnok bedre "hold" i den sminken, og det kan jo komme godt med på en sånn dag. Jeg har lange negler så de skal bare få en fransk manikyr. Ellers så er jeg godt igang med vektreduksjon, og skal nok ta litt godt vare på meg selv før bryllupet. Det er jo en stor motivasjons å se og føle seg bra ut den dagen. + at man har en god unnskyldning for å faktisk bruke litt ekstra tid og penger på det, for dette er noe jeg aldri tar meg råd til.
Gjest Fruktkake Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har tenkt å begynne å trene ganske mye nå fram mot bryllupet. Gifter meg om fem måneder. Hadde tenkt å ha et mål om å gå ned 5 kilo, MEN: I går var jeg og fant drømmekjolen. Da jeg iførte meg den, så jeg ut som ei prinsesse, og de ekstra kiloene mine syntes ikke i det hele tatt! Så jeg vil ikke stresse veldig med å gå ned i vekt, men trening og sunt kosthold har ingen vondt av. Jeg vil fokusere på sunt kosthold også i forbindelse med at huden blir mye finere om man kutter ut søppelmaten. Jeg vil komme til å ta jevnlig solarium fram mot bryllupet, og hvis jeg ikke blir fornøyd med fargen når dagen nærmer seg, så skal jeg spraye meg brun i en salong. Jeg skal ha "full pakke" to-tre dager før bryllupet med manikyr, pedikyr, massasje og det som hører til. Voksing og slikt gjør jeg nok ikke, da jeg synes at resultatet blir like bra om jeg barberer selv. Sminke og hår overlater jeg til frisøren. Jeg er lei av rutinesminken min, og håper at en profesjonell kan greie å sminke meg uimotståelig vakker. Tenkte også på tannbleking. Men tviler på at økonomien tillater det
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Tenkte å bli litt brunere frem til bryllupet og stramme opp litt i kroppen. Noen kilo bør jeg ikke gå ned, men jeg takker ikke nei til en litt strammere mage. Jeg ønsker også å få farget øyenbrun og vipper og kanskje litt egenpleie. Men det var tid og penger da. Negler skal jeg nok få satt på meg. Det må jeg jo ha
Huldra:) Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Jeg skal kanskje koste på meg tannbleking. Det skal jeg gjøre om ikke så lenge tenker jeg... Ellers skal jeg få meg penere negler, og voksing av legger og bikinlinje må også til. Samt napping av øyebryn. Satser på at jeg blir litt brun i sommer og slipper solarium. Må bare huske på at jeg ikke kan bruke halterneck-topper som setter skiller Når det gjelder huden min... Hmm... Tror jeg skal ta meg en tur til hudpleier og høre hva hun mener om saken. Prøver å være flink med peelingkremer på armer og rygg,- ansiktet tror jeg ikke trenger så mye... Skal prøve å minske ned på saltet, og fortsette å drikke masse vann
kitekatt Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 Jeg og en venninne skal på spa litt før bryllupet i mai. Dette er 30 års gave til hverandre (hun hadde bursdag i sept, jeg i des, men hun foreslo å ta det rett før bryllupet ) Også vet jeg at det blir noe hudpleiegreier iforbindelse med utdrikningslaget Skal ihvertfall vokse legger, legge fransk manikure, fotpleie, ta noen timer solarium, farge håret, og håååper på å få vekk 3-4 kg som henger igjen etter at jeg var gravid. Blir noen runder på min AB King Pro hjemme tenker jeg Håper på å få unna noen av disse tingene i spa behandlingen Har inmari lyst på tannbleking og, men er ikke det veldig dyrt? Prøvde noe hjemmegreier engang, men det iste så grusomt i en tann (nei har ikke hull i den, den er bare ømfindtlig) også virket det heller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå