AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Kommer dine barn til å (inflasjonsjustert) arve mer fra deg enn du arvet fra dine foreldre? Anonymkode: c05c5...1f1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Ja, uten tvil. Men jeg vil forsøke å gi så mye jeg makter mens jeg enda lever. Jeg fikk aldri noen ting, hverken mens mamma levde eller etter hennes død. Hun brukte opp alt. Anonymkode: 44c0a...d6c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Det blir kanskje omtrent likt. Anonymkode: 06f24...229
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Har ikke arvet noe noe, og har ingen barn, men det kan jeg ikke forestille meg at de gjør. Mine foreldre har ganske mye penger, og jeg har en livsstil hvor jeg ikke tenker lenger frem enn dagen i dag. Anonymkode: e2ed4...125
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Ja. Da min mor er ufør og eier ikke nåla i veggen. Faren min er allerede død og det var ikke så mye verdi etter han. Anonymkode: 87c90...b4b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Har ingen barn og har akkurat blitt foreldreløs, så ingen vil arve etter meg med mindre jeg faller hodestups forelska og blir bonus for noen. Sjukt at det ble sånn! Både livet uten barn, og uten foreldre. Ble noen mill på meg, men hadde glatt byttet det mot å ha familien min. Anonymkode: c37bc...788 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ingen barn og har akkurat blitt foreldreløs, så ingen vil arve etter meg med mindre jeg faller hodestups forelska og blir bonus for noen. Sjukt at det ble sånn! Både livet uten barn, og uten foreldre. Ble noen mill på meg, men hadde glatt byttet det mot å ha familien min. Anonymkode: c37bc...788 De som arver deg er dine søsken eller nieser/ nevøer. Det vil gå til nærmeste slektning. Anonymkode: 52195...a73
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Vi har begge foreldre som lever, og vi vil nok Arve en del fra de. Våre barn arver huset vårt og det vi har av oppsparte midler når den tid kommer. Men herlighet. Jeg er 30 år, og skal mest sannsynlig lever i 50 år til 😅 Anonymkode: 52195...a73
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 Definitivt! Jeg har vel arvet rundt en million eller noe sånt, våre to barn kommer sikkert til å dele 100 millioner. Anonymkode: 7082e...1f0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Har vaska og styrt å med å vaske ut omsorgsboligen min mor bodde i. Prøver å ordne mest mulig etter henne, for verdier er der ikke., Det er ikke penger til leien av leiligheten engang for det som var er gått i begravelse. Har solgt vaskemaskin, tørketrommel osv og håper at jeg skal slippe å gå så mye i minus når jeg skal kjøpe gravstein. Så ja, jeg tror at mine barn kommer nok til å arve mer.. Anonymkode: ccf52...2b3 1
Knirke Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Har ikke barn, ingen nevøer eller nieser, så uansett hva jeg arver så stopper det hos meg😄. Kommer til å donere eventuelle penger til et veldedig formål.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Samlet, ja. Hver enkelt, antagelig ikke. De er flere som må dele. Anonymkode: 2ba10...6ba
Brunello Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 (endret) Utvilsomt. Min kone og jeg tar sikte på at vår fremtidige arv går rett til barna våre. Forhåpentlig vis er vi nær pensjonsalder, i alle fall over 60, når vi arver noe. Så da vil barna ha behov og ikke vi. Etter oss blir det også en god arv. Endret 7. september 2023 av Brunello
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #14 Skrevet 7. september 2023 Ja. Men vi har ikke barn, så nevøene og niesene arver. Anonymkode: 71fb8...4c3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #15 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De som arver deg er dine søsken eller nieser/ nevøer. Det vil gå til nærmeste slektning. Anonymkode: 52195...a73 Det vet jeg, der er det heller ingen som har for lite, så jeg har sørget for at det som blir igjen av mine verdier går til en god sak i stedet. Anonymkode: c37bc...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå