Gå til innhold

Hvordan unngå at plagg får merker etter kleshengere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger så henger kåper og kjoler lenge her, og nå merker jeg at noen har fått merker selv om hengeren er lang nok nok og går nedfor skulderen, da blir merket lenger nede mot armen :sukk:

Anonymkode: 1053e...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lette plagg får stort sett bare merker om hengeren er for stor, altså slik at hengeren går ut i ermene. 

Tyngre plagg vil få merker om du ikke bruker en polstret henger, eller i det minste en med avrundede kanter. 

Om du googler finner du flere videoer av alternative måter å henge klærene opp på hengere, slik at de ikke får merker. Det går ut på å bruke midt-stangen som gode hengere er utstyrt med. 

Problemet er at vekten av plagget blir strukket ned over en kant, og de vil da få merker om du henger dem slik. 

Anonymkode: f99e1...477

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 12.46):

Lette plagg får stort sett bare merker om hengeren er for stor, altså slik at hengeren går ut i ermene. 

Tyngre plagg vil få merker om du ikke bruker en polstret henger, eller i det minste en med avrundede kanter. 

Om du googler finner du flere videoer av alternative måter å henge klærene opp på hengere, slik at de ikke får merker. Det går ut på å bruke midt-stangen som gode hengere er utstyrt med. 

Problemet er at vekten av plagget blir strukket ned over en kant, og de vil da få merker om du henger dem slik. 

Anonymkode: f99e1...477

Takk for svar, ja jeg tror jeg må polstre de med noe selv, bobleplast kanskje, for å runde av litt. 

Skrevet

Sette skulderputer på hengeren?

Anonymkode: 2e589...bd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sette skulderputer på hengeren?

Anonymkode: 2e589...bd4

Åå smart! Får en kjøpt det løst? Nå spurte jeg før jeg googlet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...