AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Lege har skrevet ut astmamedisinen min på hvit resept? Jeg har hatt astma hele livet og lunge som er skadd med komplikasjoner. Den er operert og fungerer ikke så bra. Hvorfor i all verden settes det på hvit resept når jeg alltid har hatt det på blå resept? Anonymkode: 7d525...c0a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lege har skrevet ut astmamedisinen min på hvit resept? Jeg har hatt astma hele livet og lunge som er skadd med komplikasjoner. Den er operert og fungerer ikke så bra. Hvorfor i all verden settes det på hvit resept når jeg alltid har hatt det på blå resept? Anonymkode: 7d525...c0a Sikkert feil, send mld og spør legen. Anonymkode: db450...e51 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Veldig rart, ja. Bare be om å få det på blå resept. Tror du kan få tilbakebetalt også, hvis du nylig har tatt ut på hvit resept, så sjekk opp det. Anonymkode: 61a06...3e6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Det er sikkert en feil. Si i fra, så får du det nok på blå resept igjen. Anonymkode: 40380...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå