Gå til innhold

Mannen legger seg til og runker når jeg sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du syntes om det? Når jeg sover, og våkner og merker at han ligger og runker, hva synes du? 
Nei- jeg blir overhodet ikke kåt av det. Men det tror han kanskje 🫣🫣🫣🫣🫣

Anonymkode: 63974...740

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hadde du syntes om det? Når jeg sover, og våkner og merker at han ligger og runker, hva synes du? 
Nei- jeg blir overhodet ikke kåt av det. Men det tror han kanskje 🫣🫣🫣🫣🫣

Eventuelt så tror han at du sover og ikke blir vekket av runkingen hans. 

Anonymkode: a7444...60d

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg gjorde det samme mot min mann en periode.

Han sovnet, og jeg lå og onanerte ved siden av. Hvorfor? Jo, for jeg hadde en sinnsyk sexlyst kontra han. Han ville ikke ha sex, neivel, da fikser jeg orgasmen min selv. 

Anonymkode: 93f28...e4e

• Liker 33
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Ser ikke problemet. Hva er det du opplever vanskelig med det?

Anonymkode: 15116...906

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hater det og mannen har heldigvis skjønt det nå. At han fikser ting selv er supert, men når det gjøres i senga rister det så jeg får pulesveis uten å ha pult.

Anonymkode: 1d4c0...2b1

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hater det og mannen har heldigvis skjønt det nå. At han fikser ting selv er supert, men når det gjøres i senga rister det så jeg får pulesveis uten å ha pult.

Dette. Ristingen i sengen 😂😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sett på denne :D 

Anonymkode: 88a06...659

Skrevet

Vil tro han gjorde det, uten noen tanker om at du skulle bli kåt, eller at du skulle våkne i det hele tatt.

Du kan jo snakke med han og si at runking er helt greit, men at risting av senga vekker deg, og be han gjør det et annet sted.

Anonymkode: 291cb...3ce

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Som mann ville dette vært litt delt.

Om hun gjør dette uten å vekke men vil det være en erkjennelse av at hun har behov hun ikke vil ha dekket av meg. Dette er noe man kan anta skjer, men å få egen utilstrekkelighet bevist på denne måten blir en annen liga.

Anonymkode: fd4d0...721

• Liker 3
Skrevet

Dette skjedde meg en gang med en eks. Jeg utbrøt "Tar du på deg selv?" Som om jeg ikke kunne tro det. Det ble med den ene gangen. Når jeg tenker på det lurer jeg på om det var for brutalt. Kanskje jeg heller skulle begynt å heie på han. "Kom igjen, dette klarer du. Litt til, du er så flink så."

Anonymkode: 91a7c...ca6

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det handler vel ikke om deg.

Anonymkode: b9e29...215

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette skjedde meg en gang med en eks. Jeg utbrøt "Tar du på deg selv?" Som om jeg ikke kunne tro det. Det ble med den ene gangen. Når jeg tenker på det lurer jeg på om det var for brutalt. Kanskje jeg heller skulle begynt å heie på han. "Kom igjen, dette klarer du. Litt til, du er så flink så."

Anonymkode: 91a7c...ca6

Vel, da har du i hvert fall stengt den døra til evig tid. Ikke regn med åpenhet (Sårbarhet) på den fronten . Er han i tvil så dropper han det mtp. din reaksjon.

Du kunne ha brukt den sitasjonen til å utforsket/utviklet sexlivet men isteden hemmet du den.

Kanskje han passer bedre sammen med den neste han finner.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er respektløst 

Anonymkode: 5a42e...c66

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er respektløst 

Why?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Gorgonzola skrev (3 minutter siden):

Why?

Fordi det er å poengtere at så tydelig at partner ikke dekker ens behov. Man føler seg ganske kjip når man ligger der i senga ved siden av. Blir litt som å få det trykket opp i ansiktet at jeg ikke strekker til. 

Anonymkode: 0fe73...459

• Liker 13
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kanskje jeg heller skulle begynt å heie på han. "Kom igjen, dette klarer du. Litt til, du er så flink så»

😀 Den var fin, jeg hadde blitt tent av den uttalelsen. 

Minnes en tidligere kjæreste, om hun våknet av at jeg runket, så hendte det at hun smøg seg inntil meg, hvisket med trøtt stemme om hun skulle hjelpe til, fikk alltid et positivt stønn tilbake og da lekte hun med ballene mens hun hvisket at hun liker at jeg runker og oppfordret meg til å komme, digg😀 Det var dessverre mye annet ståk med henne. 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er respektløst 

Kan være enig om han avviser dama i senga og fikser det selv. Om dama avviser han og han fikser det selv bør han få lov til det.

Hvis kona lager kaffe til seg selv , han spør om hun kan lage en til han og . Hun sier nei. Da er det ikke respektløst å gå på kjøkkenet og fikse dette selv?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi det er å poengtere at så tydelig at partner ikke dekker ens behov. Man føler seg ganske kjip når man ligger der i senga ved siden av. Blir litt som å få det trykket opp i ansiktet at jeg ikke strekker til. 

Anonymkode: 0fe73...459

Eller at han ble kåt, ville runke men du sov. 

Anonymkode: 7dac3...e36

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan være enig om han avviser dama i senga og fikser det selv. Om dama avviser han og han fikser det selv bør han få lov til det.

Hvis kona lager kaffe til seg selv , han spør om hun kan lage en til han og . Hun sier nei. Da er det ikke respektløst å gå på kjøkkenet og fikse dette selv?

Han kan godt fikse seg selv, men ikke der foran henne. Det er dét jeg reagerer på. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der var virkelig ikke god sammenligning.

For det første lå ikke TS ved siden av og onanerte, for det andre er kaffe og sex to vidt forskjellige ting. Ingen har noen sinne blitt straffedømt for å drikke kaffe uten motpartens samtykke eller følt seg presset til ufrivillig kaffedrikking. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...