AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Jeg har dødsangst og har ganske heftig helseangst. Fungerer allikevel godt i samfunnet. Tidligere slitt med en spiseforstyrrelse, og ødela da kroppen min «med vilje», da hadde jeg ikke dødsangst. Nå føler jeg bare for å lufte tankene mine. Jeg har alltid slitt med dårlig hukommelse, men den siste tiden har vært ekstrem. Glemmer at jeg har sotte pasta på koking, hvor jeg har lagt nøklene mine, navn på venner osv osv… har hjernekreft i familien (vet det ikke er veldig arvelig). Hatt noe hodepine det siste året. Magesmerter og slim i avføringen… MYE slim. Har også tørket meg å kun fått vevsbiter på papiret… ville dere sjekket opp disse symptomene? Eller tenker dere jeg overtenker? Ønsker ikke «ta opp» en plass i helsevesenet uten grunn, da jeg vet det er fastlegemangel osv. Anonymkode: 0c9af...3ea
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Ved hjernekreft skal jeg love deg du hat mer enn «litt hodepine». Du blir alvorlig dårlig, kaster opp ustoppelig osv. Ta D-vitsminer. Anonymkode: d8100...be8 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Du er hypokonder. Uansett så kan ingen på kvinneguiden fortelle deg noe som helst om din helse, da ingen av oss har lov til å si at vi er helsepersonell. Hjernekreft gir mye mer sympomer enn det der.... Anonymkode: d9dde...545 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Hypokonder. Men mulig du bør diskutere tarmplagene dine med lege. Og sjekke vitaminer og mineraler og sånt. Anonymkode: a465b...87c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Du har absolutt lov å dra til legen og snakke om dårlig hukommelse, magesmerter og slim i avføringen. Det betyr ikke at det må være en sykdom, men det er helt innafor å snakke med legen om endringer som oppstår, som disse. Hvis man har hypokondri så er det lov å snakke om det og! Det finnes behandling å få for det og det er mye bedre enn å gå i åresvis og plages... Du fortjener helsehjelp TS, du som alle andre. Anonymkode: db08c...b71 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Man skal ikke sette diagnoser på Kvinneguiden, men jeg kan 100% si at du har ikke hjernekreft ut ifra det der. Glemsomheten kommer av at du stresser og litt hodepine det siste året har vi alle hatt. Slim og magesmerter er nok heller ikke kreft, dette er noe alle har innimellom. Stress ned er det beste rådet du kan få, overtenker man finnes det ikke grenser for hva en kan føle på kroppen. Anonymkode: 1d9ec...89b 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Angst gir problemer med magen. Men kun en lege som kan sjekke ut om du har kreft eller ei. Her har vi ikke mrmaskin. Anonymkode: 14515...104
Topsi Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har dødsangst og har ganske heftig helseangst. Fungerer allikevel godt i samfunnet. Tidligere slitt med en spiseforstyrrelse, og ødela da kroppen min «med vilje», da hadde jeg ikke dødsangst. Nå føler jeg bare for å lufte tankene mine. Jeg har alltid slitt med dårlig hukommelse, men den siste tiden har vært ekstrem. Glemmer at jeg har sotte pasta på koking, hvor jeg har lagt nøklene mine, navn på venner osv osv… har hjernekreft i familien (vet det ikke er veldig arvelig). Hatt noe hodepine det siste året. Magesmerter og slim i avføringen… MYE slim. Har også tørket meg å kun fått vevsbiter på papiret… ville dere sjekket opp disse symptomene? Eller tenker dere jeg overtenker? Ønsker ikke «ta opp» en plass i helsevesenet uten grunn, da jeg vet det er fastlegemangel osv. Anonymkode: 0c9af...3ea Hva mener du med vevsbiter på papiret. Hvis det virkelig er det ville jeg absolutt tatt en tur til legen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå