Gå til innhold

Rart å være seksuelt tiltrukket av menn som er litt «gubbete»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man har veldig forskjellige preferanser. Men lurer på om det virker merkelig å tiltrekkes av og tenne på menn som et litt gubbete? De jeg tiltrekkes av har ofte måne eller er skallet. Har litt mage og kroppsfett (ikke mye, men synlig). Man ser at de er 40+ med litt skjegg og linjer i ansiktet. Det er noe med en moden mann som gjør meg tent. Er selv i 30-årene og dater bare menn på 40+, oftere 45+. Flere med samme preferanse som meg? 🤭 

Anonymkode: 450cd...c1b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke rart😍. Gjør akkurat det samme. Eller, mulig vi er unormale😂. Men hva så.

Yngre «menn» har alltid vært uinteressant. Samme med veldig striglete og «clean cut» menn. Så utrolig kjedelige😅

Anonymkode: 26c42...8a1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei det er ikke rart😍. Gjør akkurat det samme. Eller, mulig vi er unormale😂. Men hva så.

Yngre «menn» har alltid vært uinteressant. Samme med veldig striglete og «clean cut» menn. Så utrolig kjedelige😅

Anonymkode: 26c42...8a1

Veldig, veldig enig! 😍 Det er noe trygt og godt ved en moden mann. Godt vi er flere! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Har litt mage og kroppsfett (ikke mye, men synlig). Man ser at de er 40+ med litt skjegg og linjer i ansiktet

Akkurat disse preferansene vil jeg nesten si er normen heller enn at det er rart

Anonymkode: 278fd...d8c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat disse preferansene vil jeg nesten si er normen heller enn at det er rart

Anonymkode: 278fd...d8c

Så menn kan egentlig slutte å trene. Jeg liker at klesstilen er litt 40+-aktig også. Skjorter og bukser som er for litt modne menn. 

Skrevet

Litt rart, ja. Men folk liker de underligste ting, så det må jo være greit nok.

Anonymkode: 3fc45...f4f

Skrevet

Du begynner vel å bli litt kjerring-aktig selv, da.

Anonymkode: ebf20...eec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er som man kqn mistenke det faste incel-koret står bak. Litt som om jeg skulle utgitt meg for å være en snasen kar på 38 som følte seg voldsomt tiltrukket av gråhåra damer med lesebriller og joggedress, liksom.

Anonymkode: 3fc45...f4f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje. Men jeg har fortsatt rygglangt lysebrunt hår. Ikke briller eller tunika ennå 🤭

• Liker 1
Skrevet

Hm. Synd for meg som har nedre grense på 42 på Tinder da. 😅 

Hva er øvre grense for deg da? Jeg er litt over det du nevner av alder, og kan ikke skryte på meg hverken måne eller kulemage, så jeg er vel litt "ut" da. 

Spør mest fordi jeg er nysgjerrig. Visste ikke at den preferanse fantes. (annet enn gold diggers) 

Anonymkode: c7eb9...0fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hm. Synd for meg som har nedre grense på 42 på Tinder da. 😅 

Hva er øvre grense for deg da? Jeg er litt over det du nevner av alder, og kan ikke skryte på meg hverken måne eller kulemage, så jeg er vel litt "ut" da. 

Spør mest fordi jeg er nysgjerrig. Visste ikke at den preferanse fantes. (annet enn gold diggers) 

Jeg har nedre grense 43 på Tinder. 43-50. Fyller 39 ved årsskiftet. Jo, jeg tiltrekkes av det, men jeg mener ikke stor gravid-mage på menn liksom 😅. Mer littegrann polstring på magen og resten av kroppen.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har nedre grense 43 på Tinder. 43-50. Fyller 39 ved årsskiftet. Jo, jeg tiltrekkes av det, men jeg mener ikke stor gravid-mage på menn liksom 😅. Mer littegrann polstring på magen og resten av kroppen.

Ja littegrann polstring er vanskelig å unngå i denne alderen. Du måtte nok ha lagt på et par år for å finne meg og jeg måtte ha redusert litt. 🤣 Jeg hadde nok ikke hatt noe i mot damer i slutten av 30-årene, men for meg er det viktig at man er ca på samme sted i livet når det gjelder barn, etablering osv.  Du har ikke noe betenkeligheter om det du da? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja littegrann polstring er vanskelig å unngå i denne alderen. Du måtte nok ha lagt på et par år for å finne meg og jeg måtte ha redusert litt. 🤣 Jeg hadde nok ikke hatt noe i mot damer i slutten av 30-årene, men for meg er det viktig at man er ca på samme sted i livet når det gjelder barn, etablering osv.  Du har ikke noe betenkeligheter om det du da? 

Jeg har barn på deltid og ønsker ikke flere. En mann mellom 43-50 har fin alder synes jeg. Livsstil kan være forskjellig uavhengig av alder. 

Skrevet

Det jeg egentlig mente var «kjekk gubbe» om det går an å si 🫣

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg egentlig mente var «kjekk gubbe» om det går an å si 🫣

Nei, det går ikke an å si. Vi gubber 45+ er ikke kjekke .👹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...