AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Kjenner du en mann som fortjener sex? Finnes de? Anonymkode: cca23...0fa 2
Lorieen Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Sex er ikke noe man gjør seg fortjent til, det er noe man har fordi man har lyst, forutsatt at man har en å ha sex med som deler den lysten. 17 10
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 1 minutt siden, Lorieen said: Sex er ikke noe man gjør seg fortjent til, det er noe man har fordi man har lyst, forutsatt at man har en å ha sex med som deler den lysten. Jeg er litt uenig med deg. Finnes mange eksempler på menn. Man kan ha lyst på men som ikke fortjener sex. Til eksempel serieutro menn... Beklager mitt enkle sexokratiske spørsmål, det enkle skal vel ofte være det beste. 😁 Anonymkode: cca23...0fa
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Skjønner ikke spørsmålet. Ingen fortjener sex. Anonymkode: e643e...389 15 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er litt uenig med deg. Finnes mange eksempler på menn. Man kan ha lyst på men som ikke fortjener sex. Til eksempel serieutro menn... Beklager mitt enkle sexokratiske spørsmål, det enkle skal vel ofte være det beste. 😁 Anonymkode: cca23...0fa Sex er noe man gjør sammen fordi begge har lyst, det har ingenting med "fortjene" å gjøre. Å i det hele tatt bruke ordet fortjene i den konteksten sier meg at du har et unormalt forhold til sex. Anonymkode: 78b3d...a97 16 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sex er noe man gjør sammen fordi begge har lyst, det har ingenting med "fortjene" å gjøre. Å i det hele tatt bruke ordet fortjene i den konteksten sier meg at du har et unormalt forhold til sex. Anonymkode: 78b3d...a97 Jepp. Incel aka «snill mann» som tenker «jeg skal late som jeg er snill, hjelpe henne med et eller annet og hun skal spre beina fordi hun er takknemlig og jeg har fortjent det». Anonymkode: e643e...389 10 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sex er noe man gjør sammen fordi begge har lyst, det har ingenting med "fortjene" å gjøre. Å i det hele tatt bruke ordet fortjene i den konteksten sier meg at du har et unormalt forhold til sex. Anonymkode: 78b3d...a97 Vel jeg mener ikke det er unormalt. Anonymkode: cca23...0fa
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 «Fortjene» er et begrep som ikke helt passer inn i konteksten når jeg tenker på sex. For meg er det ingen ting som heter å «fortjene sex». Anonymkode: 5cf5e...28c 8 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 Typen min, etter han har spandert middag eller tatt oppvasken. Anonymkode: d80bc...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Nei, sex er noe man har lyst til ikke noe man fortjener. Anonymkode: 6cdd4...7de 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Fortjener? Mannen min "fortjener" vel sex med meg like mye som jeg "fortjener" sex med ham, men selvfølgelig kun når begge har lyst. Han er mye bortreist, så syns jo vi begge fortjener det når vi møtes igjen og har savnet hverandre. Anonymkode: 8ef8f...888 9 2
Ubulu Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Sex er nos man gjør sammen med et annet menneske, ikke noe man får Det høres ikke veldig gøy ut å ligge med noen som mener de «får» noe. Blir man bare brukt for den andres nytelse? 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel jeg mener ikke det er unormalt. Anonymkode: cca23...0fa Skremmende. Anonymkode: 78b3d...a97 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #14 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner du en mann som fortjener sex? Finnes de? Anonymkode: cca23...0fa Jeg forstår ikke spørsmålet. På hvilken måte er sex noe vi gjør oss fortjent til? Hilsen kvinne. Anonymkode: ada52...ba8 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #15 Skrevet 7. september 2023 Ja, det finnes utallige menn som fortjener sex men som nok aldri kommer til å ha det, og det skjærer dypt hos meg. Dette kan være menn som har stått på, arbeidet, slitt, gitt av seg selv, alltid behandlet andre med respekt og vennskap, men som av en eller annen grunn mangler én kritisk faktor, som desverre vil umuliggjøre kjærligheten for dem. Det finnes også menn som fortjener å bli kastrert både fysisk og kjemisk samt tatoveres med biologisk fare-skilt, som har så mye sex med så mange at det blir mindre spesielt for dem enn en kopp med kaffe. Disse kan ofte være noen av de verste medmenneskene en kan tenke seg, som behandler kvinner som dritt, bryter ned selvtilliten til og manipulerer dem, desverre responderer kvinner til denslags atferd i mye større grad. Kvinnelig seleksjon og seksuell differansiering er en brutal og nådeløs ting. Anonymkode: 1bcbc...f9a 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #16 Skrevet 7. september 2023 Selvfølgelig går det an å "fortjene sex" i den for av at intimitet er et av de vanligste måtene vi har både å uttrykke kjærlighet på i parforhold og forventer å bli vist kjærlighet i parforhold. Det at noen fortjener å bli vist kjærlighet på den måten de respondere best på betyr likevel ikke at noen skal tvinge seg selv til intimitet når de ikke har lyst. Anonymkode: 0048a...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #17 Skrevet 7. september 2023 Ubulu skrev (2 timer siden): Sex er nos man gjør sammen med et annet menneske, ikke noe man får Det høres ikke veldig gøy ut å ligge med noen som mener de «får» noe. Blir man bare brukt for den andres nytelse? Er det utelukket å nyte det selv? Anonymkode: 1a4cd...cd0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #18 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Typen min, etter han har spandert middag eller tatt oppvasken. Anonymkode: d80bc...f4c Så han betaler deg i form av tjenester? Anonymkode: 2dbe3...6c4 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #19 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det utelukket å nyte det selv? Anonymkode: 1a4cd...cd0 Hvis man har lyst så nyter man det selvsagt selv, men da har man jo sex fordi man har lyst, ikke fordi noen har "fortjent" det. Man nyter ikke sex man ikke har lyst på. Anonymkode: 78b3d...a97 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #20 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det finnes utallige menn som fortjener sex men som nok aldri kommer til å ha det, og det skjærer dypt hos meg. Dette kan være menn som har stått på, arbeidet, slitt, gitt av seg selv, alltid behandlet andre med respekt og vennskap, men som av en eller annen grunn mangler én kritisk faktor, som desverre vil umuliggjøre kjærligheten for dem. Det finnes også menn som fortjener å bli kastrert både fysisk og kjemisk samt tatoveres med biologisk fare-skilt, som har så mye sex med så mange at det blir mindre spesielt for dem enn en kopp med kaffe. Disse kan ofte være noen av de verste medmenneskene en kan tenke seg, som behandler kvinner som dritt, bryter ned selvtilliten til og manipulerer dem, desverre responderer kvinner til denslags atferd i mye større grad. Kvinnelig seleksjon og seksuell differansiering er en brutal og nådeløs ting. Anonymkode: 1bcbc...f9a Sex er ikke et belønnings middel Anonymkode: 73faf...a0b 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå