jeg lurerpå Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Hei. Har noen et bra hotell å anbefale sentralt i Roma? Rimelig men OK? Noen lure tips til billigere flybilletter enn Norwegian? Andre som flyr dit?
Rødstrupa Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 jeg lurerpå skrev (5 minutter siden): Hei. Har noen et bra hotell å anbefale sentralt i Roma? Rimelig men OK? Noen lure tips til billigere flybilletter enn Norwegian? Andre som flyr dit? 1.Gå på Supersaver.no( ok flybilletter) 2.Sjekk ut solfaktor.no( ofte ok fly/hotellpakker.)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Vi drar med KLM til Roma 😀 Hotell har jeg ingen erfaring med ennå Anonymkode: 69df5...44c
Brunello Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 (endret) Hotell i Roma er ganske dårlige i det lavere prissjiktet. Bare søk på Booking.com eller lignende og velg et rimelig hotell med ok score fra besøkende. Gjerne Trastrevere, Trevi, Soagna, Phanteon eller Vatikano Prati. Endret 8. september 2023 av Brunello
Eloise12345 Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 (endret) On 9/7/2023 at 12:29 AM, jeg lurerpå said: Hei. Har noen et bra hotell å anbefale sentralt i Roma? Rimelig men OK? Noen lure tips til billigere flybilletter enn Norwegian? Andre som flyr dit? Demetra hotel: https://www.demetrahotelrome.com/ Det var ganske fint, synes jeg 🥰. Men vil du ha svømmebasseng så må du velge et annet hotel. Det er ikke svømmebasseng på hotellet, men det var veldig moderne og fint. Endret 8. september 2023 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå