Gå til innhold

Nå er det in å røyke igjen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvsagt ble det til slutt in igjen. Det er åpenbart. Det er og har alltid vært, kult å være kontrær.

Anonymkode: 04c31...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 11.52):

Mange jeg kjenner legger ut røykebilder på Instagram. En sigarett i hånda ser jo bra ut, jeg synes faktisk det er pent. Ikke så pent om noen år når du er 30 og ser ut som du et 45. Eller når du er 60 og ligger på sykehuset og har så langtkommen kols at du ikke får puste😄

Anonymkode: 70b6e...60a

Hæ? Hvilke profiler er dette? Sett lite røykebilder. Legger de det ut fordi de synes det er tøft eller sexy?

Anonymkode: 51344...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hæ? Hvilke profiler er dette? Sett lite røykebilder. Legger de det ut fordi de synes det er tøft eller sexy?

For 20ognoe år siden så synes jeg og venninnene mine det var sexy å røyke. Skikkelig sexy å ikke kunne løpe 45 meter i gymtimen uten å lene seg så langt ned at en omtrent kan slikke kneskålene sine og hoste som en katt som forsøker å spy opp en god hårball. 

Anonymkode: abd08...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som begynner å røyke i dag, med all den informasjon om hvor skadelig det er, er rett og slett dumme! 

Anonymkode: 3cd7c...601

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Folk som begynner å røyke i dag, med all den informasjon om hvor skadelig det er, er rett og slett dumme! 

Anonymkode: 3cd7c...601

Dumme og jævlig god råd.

Anonymkode: c18ef...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 14.23):

Æsj og jeg som sleit så fryktelig med å slutte, og så er det blitt kult igjen? 😳 :ironi:

Anonymkode: f454f...ff7

Du sluttet fordi det var ukult? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 23.39):

Leser at det er in å røyke igjen nå! Så ikke den komme… noen som har begynt å røyke i det siste?

Mulig det er in for noen få men de som begynner er i så fall dum og veldig naive. Veldig skadelig og avhengighetsskapende. 

Anonymkode: 18052...e87

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er digg å ta noen sigaretter iblant. Roer nervene. Bryr meg faen hva andre tenker om det.

Anonymkode: 096c8...8d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke inn. Dette er et symptom på at man ikke når frem til ønsket aldersgruppe o.l med informasjon om hvor skadelig dette er. 

Det er faktisk viktig at staten tar ansvar ved å ordne med et regelverk som gjør at tobakk og snus kun kan selges fra steder som f.eks  vinmonopolet eller apoteket eller enda mer effektivt: øke aldersgrensen til 20 år! 

Endret av Fighter83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jeg kjenner legger ut røykebilder på Instagram. En sigarett i hånda ser jo bra ut, jeg synes faktisk det er pent. Ikke så pent om noen år når du er 30 og ser ut som du et 45. Eller når du er 60 og ligger på sykehuset og har så langtkommen kols at du ikke får puste😄

Hvis du ikke ser ut som en sliten storrøyker ser det pent ut. Det kan være stilig, dersom ikke hele deg signaliserer en boms.

Anonymkode: 7da46...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 7.08):

Her er sigaretter så dyrt at ingen ungdommer røyker, og knapt nok noen voksne. Det sagt er det mange som vaper og marijuana er lovlig 🤪

Anonymkode: adfd5...839

Usa?

Her jeg er er det også lov å røyke marihuana, og det er mye vaping -men like så mye sigaretter og tobakk. Og ikke-røykere. Blanda drops

Anonymkode: a0ca9...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 10.27):

Det er jo folk jeg kjenner da. Men jeg er i begynnelsen av 20-årene og de er yngre, like gamle og litt eldre enn meg. Tror de legger ut fordi det ser bra ut, og jeg er enig i at det faktisk er pent på en måte. Litt classy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sigarett i hånda ser jo bra ut, jeg synes faktisk det er pent.

Regner med du er født tidligere enn 90 tallet da? Jeg er født på 80-tallet og vi syntes det så pent ut, på både kvinner og menn selv om vi visste det var farlig. Trodde derimot dagens unge bare syns det ser teit og harry ut.

Hvorfor syns du det er pent?

Anonymkode: 8e483...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med du er født tidligere enn 90 tallet da? Jeg er født på 80-tallet og vi syntes det så pent ut, på både kvinner og menn selv om vi visste det var farlig. Trodde derimot dagens unge bare syns det ser teit og harry ut.

Hvorfor syns du det er pent?

Anonymkode: 8e483...2e0

Jeg er født på 2000-tallet. Jeg synes det er pent og classy, ikke noe dypere enn det. En sigarett ser bra ut på bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere i dag gikk det en ungdom/en i tyveårene, han var ca 50 m foran meg på fortauet,  innhyllet i røyk. Det er så uvanlig å se yngre røyke nå at jeg måtte se to ganger.  Røyker jeg også, men etter mange år med røykeloven og røykemotstand over alt holder jeg meg ute av syne med røyken. Bra at det ble forbudt å røyke på kafeer, fly ,sykehus og lignende,da.

Anonymkode: 9e3c5...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 10.04):

Det er jo sant, at det er stilig! Mye bedre enn å være dophue og snuse og sniffe ting i smug, det er også noe som for enkelte er trendy! 

Anonymkode: 7da46...8ec

En kan jo fint la være å røyke, drikke og dope seg.

Anonymkode: 534f5...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er født på 2000-tallet. Jeg synes det er pent og classy, ikke noe dypere enn det. En sigarett ser bra ut på bilder. 

Classy å røyke?! Det er jo så harry som det kan bli! 
Jeg er oppvokst på 80 tallet med mantraet «En røyk er en pinne med en glo i den ene enden og en idiot i den andre». 

Anonymkode: 72914...398

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...