Maskinfører Skrevet 7. november 2023 #41 Del Skrevet 7. november 2023 Den pipa er morsom fyrte den opp en gang i bilen og tante satt i passasjersetet noe jeg glemte at hun satt der og fyrte den opp så hele bilen ble full av røyk så sier hun du er helt lik pappa (bestefaren min) han hadde pipa i munn hele tiden sa bare uuunnnssskkkyyylllddd skal jeg lukke opp vinduet ? Nei er så vandt til pappa 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 7. november 2023 #42 Del Skrevet 7. november 2023 Tøfttt..!! Da skal jeg pokker meg ta frem Rød-mix igjen. Løpe ned til stortinget å blåse den talentløse salen full av nikotin.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #43 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 10.01): Trodde røyking var «white trash» nå om dagen jeg da ? Anonymkode: c7cc5...483 For 20 år siden var det det. Så da er det fortsatt sånn for folk over 35. Men det har blitt mer in igjen blant unge. Anonymkode: 788f6...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #44 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg har inntrykk av at det er en del som både røyker (både tobakk og weed) og vaper på skolen til datteren min (Oslo sentrum). Jeg håper hun ligger unna, og skulle jeg oppdage at hun røyker noe mer enn et par trekk på fest så er det slutt på Bank of Mom. Jeg røkte selv et par år i slutten av ungdomsskolen og starten av vgs, men sluttet heldigvis (jeg syntes ærlig talt jeg så teit ut når jeg røkte 😄). Siden det ikke er noen garanti for at hun også slutter så vil jeg aldri finansiere røyk (moren min visste ikke at jeg gjorde det før lenge etter jeg hadde sluttet). Anonymkode: 01ad0...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #45 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 1.27): Gikk forbi en folkehøgskole i fjor og der satt dem og dampa Anonymkode: bb2aa...f85 Det er jo fordi de sitter i en klynge ute at du legger merke til dem. Det store flertallet røyker ikke, og de som gjør det blir oppfattet som ganske harry. Anonymkode: 2c063...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #46 Del Skrevet 7. november 2023 Er populært blant studenter i Oslo hvertfall. Desverre.. Anonymkode: 9bfd9...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #47 Del Skrevet 8. november 2023 Begynner ikke å røyke igjen nå. Kan jo endelig trekke pusten ordentlig og jeg har fått igjen lukte og smak sans. Men den lukte sansen er ikke alltid så god å ha, som på bussen feks 😄 Anonymkode: 5e519...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 8. november 2023 #48 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva er merkesigsretter? Sigaretter er vel sigaretter uansett om det er Marlboro, Prince eller et annet merke? Finnes det ikke-merkesigsretter? Aldri sett at Rema, First price osv har sine egne, men nå har aldri jeg røyket heller da. Ble bare nysgjerrig på hva merkesigaretter var for noe. Kjempetrist at røyking har blitt mote, ja, helt ufattelig. Anonymkode: 100f3...e95 Selv om det hadde vært REMA eller First Price er det jo merke-sigaretter, bare ett billig merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #49 Del Skrevet 8. november 2023 bvp skrev (1 time siden): Selv om det hadde vært REMA eller First Price er det jo merke-sigaretter, bare ett billig merke. Ja, enig, men noen mener at kun de kjente merkene er merker. Altså ikke butikkenes egne. Blir kanskje litt som med merkeklær? Jeg vet bare om Prince, Marlboro og sånn på røyk. Derfor lurte jeg på hva merkesigaretter er for noe. Anonymkode: 100f3...e95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #50 Del Skrevet 10. november 2023 Niesa mi på 15, og fler av hennes venninner røyker Anonymkode: 6e3b3...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10. november 2023 #51 Del Skrevet 10. november 2023 Samme her. Masse ungdommer som røyker plutselig. Jeg tror det har med at 90-tallet er inn igjen og da røyka «vi alle». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #52 Del Skrevet 10. november 2023 Raskeste måten til å brenne helsa og pengene sine. Jeg røkte før og etter røykeloven og som flere her beskriver husker jeg de årene, fatter ikke at sigaretter er på vei opp igjen. Anonymkode: abd08...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #53 Del Skrevet 10. november 2023 Vi snakket om det når vi sto utenfor en videregående skole for noen uker siden. Det første de gjorde var å tenne en røyk eller dra opp en damper. Ble veldig overrasket over at små mange røyket. Begge kjønn og alle nasjonaliteter. Trodde aldri røyking skulle bli trendy, så feil kan vi ta. Veldig trist å se. Med tanke på økonomien til veldig mange i dag er det en unødvendig kostnad som er vanskelig å bli kvitt om de først har begynt. Anonymkode: e52cd...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #54 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 14.34): Veldig inn blant ungjenter på Oslo's vestkant ihvertfall. Ikke å røyke, men å ta seg noen røyk her og der. Anonymkode: affea...563 "å ta seg noen røyk her og der" Det er jo det som er å røyke. Anonymkode: a1f22...8c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #55 Del Skrevet 10. november 2023 Her er sigaretter så dyrt at ingen ungdommer røyker, og knapt nok noen voksne. Det sagt er det mange som vaper og marijuana er lovlig 🤪 Anonymkode: adfd5...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #56 Del Skrevet 10. november 2023 Synes ikke mange ungdommer røyker. Men snus derimot. Alle snuser jo. Anonymkode: d1caa...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #57 Del Skrevet 10. november 2023 Prince White 20pk 167 kr Anonymkode: c18ef...66d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 10. november 2023 #58 Del Skrevet 10. november 2023 Det kan jo ha noe med at det er så dyrt å gjøre. Viser status at du har råd til å røyke..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #59 Del Skrevet 10. november 2023 andy capp skrev (2 minutter siden): Det kan jo ha noe med at det er så dyrt å gjøre. Viser status at du har råd til å røyke..? Litt som å helle Cava i vasken? Anonymkode: abd08...a90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #60 Del Skrevet 10. november 2023 Mange jeg kjenner legger ut røykebilder på Instagram. En sigarett i hånda ser jo bra ut, jeg synes faktisk det er pent. Ikke så pent om noen år når du er 30 og ser ut som du et 45. Eller når du er 60 og ligger på sykehuset og har så langtkommen kols at du ikke får puste😄 Anonymkode: 70b6e...60a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå