Gjest Inverto Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 (endret) Det virker som at frivillig barnløse, spesielt kvinner, blir sett på som noen anomalier. Et stort vandrende tabu i humanoid form. Det er uheldig. Så derfor vil jeg høre fra dere, menn og kvinner, som har bestemt dere for å IKKE få barn. Fortell gjerne også hvorfor Endret 6. september 2023 av Inverto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Del Skrevet 6. september 2023 Ingenting ved å ha barn frister meg, derfor unngår jeg dem så godt jeg kan. Men hvorfor skal vi måtte forklare og begrunne hele tiden? Anonymkode: 81283...939 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg vil verken ha barn, hest, eller dra til månen. Det frister ikke. Er ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: df26b...e9d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 Har ikke dette blitt diskutert opp og ned til det kjedsommelige før? Skal jeg opprette en ny tråd for de som ikke vil ha katt? osv... gjesp Anonymkode: 5bb48...920 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 Føler det har blitt snakket så mye om at det ikke er like tabu å ikke ønske barn som før. Spørs vel på omgangskretsen. Har kun opplevd en person klage på at jeg kanskje ikke skal ha barn og det var fra en som ikke en gang har familie selv, eller har prøvd å få en. Ganske creepy hvor viktig det var for han at jeg må bli mor. Slektning så det er nevnt, ikke noen frier nei. Anonymkode: b454a...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 6. september 2023 #6 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg 🙋♀️ Årsaker: 1) Ønsker ikke kjæreste, og vil ikke bli alenemor. 2) Har vært utsatt for overgrep, og ville ikke klart å bli gravid, føde eller amme 3) Ustabil økonomi og helse 4) Tror ikke jeg har foreldreferdighetene til å gi barnet en god oppvekst 5) Tåler dårlig stress og lite søvn 6) Ønsker mer frihet enn hva et liv med barn innebærer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. september 2023 #7 Del Skrevet 6. september 2023 Enda en tråd om dette temaet? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #8 Del Skrevet 6. september 2023 Ønsker ikke barn pga: Gå gravid og fødsel. Fødsels skader etterpå. Tror ikke jeg er skapt for fødsel. Smerter og drit. Ha ansvar for et hjelpeløst barn 24/7 i minst 18 år. Mye å holde styr på i 18 år. Barneskrik og skrål i mange år. Takle at kabalen om jobb og barn skal gå opp. Anonymkode: c2b11...d49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 6. september 2023 #9 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg var ikke klar over at dette var en gjenganger på KG. Jeg er ikke så aktiv i denne seksjonen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #10 Del Skrevet 6. september 2023 Meg. Tror ingen trenger meg som en foreldre. Anonymkode: 3dd12...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg vil ikke. Det høres slitsomt ut, og jeg kan ikke se hva som liksom skal være så givende med det. Det kan umulig være verdt det. Jeg vil være fri til å bruke alle mine penger og all min fritid på meg selv. Jeg vil ikke slå røtter noe sted. Jeg vil kunne pakke sekken og flytte til utlandet på kort notis, hvis jeg vil. Alt dette er umulig med barn. Ser på unger som 20+ års fengsel. De stjeler din tid, din frihet, og dine penger. Heldigvis har jeg en kone som er helt enig. Vi har begge full jobb og bruker alle pengene på opplevelser. M39. Anonymkode: 43a8f...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå