Gå til innhold

Å bevisst gå bak ei dame. Er det for å vike unna eller for å sjekke kroppen/rumpa?,

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner og satt med ventet til jeg gikk først. Så kom han bare bak meg, følte meg litt sånn "kan du komme frem til meg" , istedenfor å gå bak meg. Bevisst eller bare mfg som føler dette? 

Anonymkode: 1aa3e...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du innbilsk? 

Anonymkode: 79de2...bb1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva mener du selv, er rumpen din så beundringsverdig at det kan tenkes at folk du kjenner velger å gå bak deg for å nyte synet av rumpen din.

Hadde ei venninne som alltid gikk litt fort og som oftest havnet foran meg, tror du hun gjorde dette for og vise frem rumpa si?

Anonymkode: ad034...aea

• Liker 5
Skrevet

Hvis dette var et engangstilfelle, så er du sinnsykt innbilsk. 

Anonymkode: a86f6...b26

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis dette var et engangstilfelle, så er du sinnsykt innbilsk. 

Anonymkode: a86f6...b26

Har hendt to ganger..

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er du innbilsk? 

Anonymkode: 79de2...bb1

Mulig🤨

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har hendt to ganger..

Ja, da er det nesten ikke tvil. Post et bilde av rumpa di, så vi kan være helt sikre.

Anonymkode: 84ac2...535

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, da er det nesten ikke tvil. Post et bilde av rumpa di, så vi kan være helt sikre.

Anonymkode: 84ac2...535

Jeg hadde skjørt på. Så det var nok vanskelig for han å se konturene på rumpa... ;)

Skrevet

Det heter seg at man skal la damene gå først, men ikke opp trappene. Da skal menn gå først. Er vedkommende kanskje bare opptatt av gode manerer?

Anonymkode: aff25...fb7

• Liker 1
Skrevet

Det har vel hendt. 

Anonymkode: 05b69...1cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En jeg kjenner og satt med ventet til jeg gikk først. Så kom han bare bak meg, følte meg litt sånn "kan du komme frem til meg" , istedenfor å gå bak meg. Bevisst eller bare mfg som føler dette? 

Dette styrer du vel selv🤭 Vil du han skal se deg bak? gå først.. Vil du ikke at han skal se deg bak, vent.. Vil du være litt høflig? ikke begynn å gå, snu deg mot han.. og vent til han har reist seg, så går dere sammen side om side. Det betrakter jeg som normale høflighetstrekk. Og det spiller ingen rolle om du er mann eller kvinne😉

Det samme gjelder i trappa, men der er det normalt å si "damene først".. 10 av 10 sier takk, for de blir forundret at en mann kan være høflig. Ikke minst litt eldre kvinner som har husker den gamle gentlemannen. Ned trappa går jeg alltid først, men det er fordi jeg skal beskytte dama i tilfelle hun faller, det føles betryggende også.

Og de mennene som ikke tror meg.. ta på dere høyhælet sko å gå ned ei trapp, så skjønner dere hvor vanskelig det kan være😂

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Dette styrer du vel selv🤭 Vil du han skal se deg bak? gå først.. Vil du ikke at han skal se deg bak, vent.. Vil du være litt høflig? ikke begynn å gå, snu deg mot han.. og vent til han har reist seg, så går dere sammen side om side. Det betrakter jeg som normale høflighetstrekk. Og det spiller ingen rolle om du er mann eller kvinne😉

Det samme gjelder i trappa, men der er det normalt å si "damene først".. 10 av 10 sier takk, for de blir forundret at en mann kan være høflig. Ikke minst litt eldre kvinner som har husker den gamle gentlemannen. Ned trappa går jeg alltid først, men det er fordi jeg skal beskytte dama i tilfelle hun faller, det føles betryggende også.

Og de mennene som ikke tror meg.. ta på dere høyhælet sko å gå ned ei trapp, så skjønner dere hvor vanskelig det kan være😂

Okay 😊 selvom han gikk bak meg hele veien bort? For alt jeg vet kan han ja filmet🙉 Han hadde mobilen i hånden. Jeg ventet på han så vi kunne gå sammen, men nei, han skulle gå bak. Kan være andre årsaker også.. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Okay 😊 selvom han gikk bak meg hele veien bort? For alt jeg vet kan han ja filmet🙉 Han hadde mobilen i hånden. Jeg ventet på han så vi kunne gå sammen, men nei, han skulle gå bak. Kan være andre årsaker også.. 

Ok, da blir spørsmålet ditt mere forståelig.. njaa ikke noe jeg ville ha gjordt, for da har jeg blitt sett på som en snåling😅 .. med tanke på mobilen og kamera virker det jo litt perverst også, i et "dirty mind-hode"🤔

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Som mann går jeg alltid litt bak kona.

Grunnen er enkel, jeg går , hun observerer, stopper, leser oppslag i butikkvinduer, ser etter et sted å stoppe osv osv.

Om jeg går foran ender det ALLTID med at jeg går 10-15 m før jeg merker hun har stoppet for å sjekke ut noe, så må jeg snu og gå tilbake. At hun tar ledelsen blir derfor helt naturlig etter hvert.

Anonymkode: d7269...309

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Som mann går jeg alltid litt bak kona.

Grunnen er enkel, jeg går , hun observerer, stopper, leser oppslag i butikkvinduer, ser etter et sted å stoppe osv osv.

Om jeg går foran ender det ALLTID med at jeg går 10-15 m før jeg merker hun har stoppet for å sjekke ut noe, så må jeg snu og gå tilbake. At hun tar ledelsen blir derfor helt naturlig etter hvert.

Anonymkode: d7269...309

Okei, så dette kan jeg på en måte ta positivt da?😄 kanskje vi er egnet som et par. (Vi er gode venner) Merker han går der jeg går osv.. Jeg tenkte bare litt på om han gikk bak for at vi ikke skulle gå sammen. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Ok, da blir spørsmålet ditt mere forståelig.. njaa ikke noe jeg ville ha gjordt, for da har jeg blitt sett på som en snåling😅 .. med tanke på mobilen og kamera virker det jo litt perverst også, i et "dirty mind-hode"🤔

Ja han gjorde sikkert ikke det😆

Men han skulle uansett gå bak. Man føler jo bare st man blir studert og kikket på når noen går bak. 

• Hjerte 1
Skrevet

Man må jo inspisere fisern til dama før man eventuelt får henne med seg hjem for å spise den ;) 

Anonymkode: 5cc27...a3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man må jo inspisere fisern til dama før man eventuelt får henne med seg hjem for å spise den ;) 

Men hvorfor skulle han gå bak...?😄

Skrevet

Synes det ser vanlig ut at mannen går litt bak dama ,ser det hele tiden. Kanskje det er en slags måte å passe litt på.. eller bare la dama styre..?? Skjønner ikke hvorfor egentlig, for jeg blir ihvertfall sur hvis jeg går i følge med en mann som bare går avgårde og regner med at jeg går bak ham. Har hendt jeg bare har latt han gå avgårde og ikke fulgt etter,da blir de plutselig forvirret når de snur seg og du ikke er der. Det betyr at de tar deg som en selvfølge og ikke bryr seg om hva du er interessert i.

Anonymkode: f2382...d9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men hvorfor skulle han gå bak...?😄

Man må jo inspisere fisern til dama før man eventuelt får henne med seg hjem for å spise den, du kan ikke gjøre det hvis du går foran dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...