Gå til innhold

Sliten i hodet av å se film eller serier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig sliten i hodet av å se film eller serier. Jeg må konsentrere meg så mye at jeg blir psykisk sliten. Flere som blir det?

Er det ikke meninga at film og serier skal være en avkobling for hjernen? Det er helt motsatt her.

Anonymkode: 76e71...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ser du på da? Noen serier får hjernen til å tenke, og andre til å slappe av..  

Har du sjekket synet ditt? Kanskje du trenger briller  

Anonymkode: 46749...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva ser du på da? Noen serier får hjernen til å tenke, og andre til å slappe av..  

Har du sjekket synet ditt? Kanskje du trenger briller  

Anonymkode: 46749...4a1

Jeg ser på alle mulige serier. Sliter veldig med konsentrasjonen og hukommelsen uansett serie. Ikke noe galt med synet mitt.

Anonymkode: 76e71...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir det, men så har jeg ME da.. Så enkelte dager er sånt helt uaktuelt.

Trives best med serier, og da gjerne sånne man ikke MÅ følge med på hele tiden. 

Anonymkode: cd281...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha perioder der hodet sliter med å henge med på nytt innhold, og da slenger jeg heller på en serie/film jeg har sett før.

Anonymkode: ec85f...5ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir det av serier som er mørke i fargene, altså at naturlige farger har fått mørkere grånyanser. 

Og av serier der det er mye dialoger mellom altfor mange. 

Og IKKE MINST av serier der kameraet svinger mye fram og tilbake, hopper opp og ned, og/eller skifte bildet altfor ofte. 
Actionfilmer lar jeg være å se på. For der skal liksom ting skje så fort. Blir mye ustabil filming der bildet skiftes hvert 2. eller 3. sekund. At det da er lagt på lydeffekter gjør det bare enda mer kaotisk. Men det er vel kaotisk som er målet? Uansett så klarer jeg ikke se på serier når det blir slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sjekket synet ditt i det siste? Jeg ble også veldig sliten i hodet av å se på film og serier. Fikk nye linser med ny styrke og det ble mye bedre 😊

Anonymkode: 75dab...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...