AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 som dere aldri hadde møtt før? Anonymkode: afa4c...fda
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 Helt vanlig på blink og nettby dater, back in the day 😅 Anonymkode: e8484...c99 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Ja, dater med omhu så det hadde gått fint. Anonymkode: 7ab79...c23 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 I dag, nei. Men... jeg dro til utlandet for å møte en fyr jeg hadde møtt på nettet da jeg var i 20-årene. Angrer ikke, men det var en idiotisk idé, og jeg vil ikke anbefale det. Du vet aldri hvem som møter deg.. Anonymkode: 0fdda...58e 2
petterm Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): som dere aldri hadde møtt før? Anonymkode: afa4c...fda Hva vet du om daten? Navn, adresse, alder osv. Kan informasjonen verifiseres? Virker hen seriøs? Regner med at hen bor et stykke unna siden du skal ta tog. Har du tenkt å overnatte? Har du evt. en reserveplan hvis det skjærer seg helt? Det kan kanskje være lurt å alliere seg med noen som vet hvor du er. Den som intet våger intet vinner... 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Nja, det kommer jo an på hvilken aktivitet man skal ha på daten, og hvor lenge man hadde vært i kontakt med hverandre. Er forventinger til første date avklart? Jeg ville nok ikke takket ja til det om vi skulle møtes på togstasjonen i en by og han insisterte på å hente meg i bil for å kjøre til en restaurant like ved. Men om det hadde vært tog til ett avsidesliggende sted for å gå en fjelltur, så hadde jeg nok takket ja. Anonymkode: fbb43...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Nei, aldri. Anonymkode: fd1c2...fed
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Hentes på togstasjonen som i møtes der og spasere videre på og til offentlig sted - null stress. Hentes på togstasjonen som i sette seg inn i bil med et fremmed menneske - uaktuelt. Anonymkode: ddf11...137 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hentes på togstasjonen som i møtes der og spasere videre på og til offentlig sted - null stress. Hentes på togstasjonen som i sette seg inn i bil med et fremmed menneske - uaktuelt. Anonymkode: ddf11...137 👆 This Men er det noe større risiko for å bli kidnappet på togstasjonen enn andre steder? Hvis man er såpass usikker på fremmede dater (noe som er veldig smart i disse tider) så bør man velge trygge rammer for hele møtet, ikke bare pick up punktet. Anonymkode: 416e9...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå