Gå til innhold

Ny kattunge. Når ble du glad i den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som barn var katten min livet mitt. Har nylig fått kattunge nå som voksen, men kjenner ikke på den kjærligheten jeg forventet. PS: jeg har flere barn + mann. Kommer det etterhvert selvom man har barn?

Anonymkode: 4ce2a...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk katt da jeg var dypt deprimert , ble avhengig av han med en gang.

Klart jeg et glad i han  men ikke på samme måte som barn og mann. Pusen er en bekymring. Et ute og kan skade seg. Hatt katt gør som ble påkjørt. 

Anonymkode: 69256...d8c

Skrevet

Jeg elsker en katt så fort jeg ser den.

Anonymkode: 572bf...630

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på katten. Er den en sånn katt som ligger høyt, vil Ikke klappes, kun kommer inn for å spise, eller er det en søt liten pelsdott som elsker å ligge på fanget, skraper på døra og vil inn til eieren.

Anonymkode: 0f827...241

Skrevet

Vi ble forelsket med en gang. 

Det er jo en liten terrorist til tider, men den er veldig kjærlig og kosen også. Til og med den gamle hunden vår er blitt glad i den. 

Anonymkode: eaca7...149

Skrevet

Par uker kanskje. Jeg har fått 2 kattunger for noen mnd siden. Den første som kom i hus er veldig hyper og lite kosete så det var mye jobb og lite "belønning" i startet. Den andre brukte en knapp uke på å bli trygg og er verdens største kose gris. Han var det naturlig nok lettere å knytte seg til fort. 

Anonymkode: a93a9...85c

Skrevet

I det øyeblikket jeg den i armene mine. Det gjaldt både som barn og nå som voksen:

Anonymkode: 3e23c...46a

Skrevet

Med en gang. Selv kattene vi «bare» har passet for Dyrebeskyttelsen. 

Anonymkode: 78a85...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...