Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte nettopp noe gjennom finn.no til ei fra en annen landsdel, og i posten appen står jeg feilaktig oppført som mottaker. Er det mulig kjøper ikke har fått beskjed om at pakken er henteklar da, siden den er fortsatt uhenta og returneres om noen få dager?

Anonymkode: 2052c...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel gi beskjed til mottaker om at pakken ligger og venter? 

• Liker 2
Skrevet
petterm skrev (Akkurat nå):

Du kan vel gi beskjed til mottaker om at pakken ligger og venter? 

Vil helst ikke framstå som masete.

Skrevet

Skriv det som det er - du er usikker på om navn og adresse på pakken er riktig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Solgte nettopp noe gjennom finn.no til ei fra en annen landsdel, og i posten appen står jeg feilaktig oppført som mottaker. Er det mulig kjøper ikke har fått beskjed om at pakken er henteklar da, siden den er fortsatt uhenta og returneres om noen få dager?

Har du fått hentemelding da, eller er det mottakers telefon og e-post som er oppgitt? 

Anonymkode: 8f0f2...f98

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du fått hentemelding da, eller er det mottakers telefon og e-post som er oppgitt? 

Anonymkode: 8f0f2...f98

Fikk hentemelding fra appen ja..

Skrevet

Hvis du har fått hentemelding har jo ikke den som skal ha pakken fått det. Send screenshot av hentemeldinga i appen til vedkommende ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Da var pakken sendt i retur.. Er jeg pliktig til å tilbakebetale kjøper det varen kostet? Kjøper har blitt informert om at pakken lå henteklar..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da var pakken sendt i retur.. Er jeg pliktig til å tilbakebetale kjøper det varen kostet? Kjøper har blitt informert om at pakken lå henteklar..

Når ga du kjøper beskjed om at den lå henteklar?

Anonymkode: 8b36a...b92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når ga du kjøper beskjed om at den lå henteklar?

3 dager siden

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

3 dager siden

Normal hentetid på pakker hos Posten nå er 7 dager. Det er du som har gjort tabbe her når du sendte den og førte deg selv opp som mottaker. 
Du burde enten tilby å sende pakken på nytt gratis eller gi kjøper pengene tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Normal hentetid på pakker hos Posten nå er 7 dager. Det er du som har gjort tabbe her når du sendte den og førte deg selv opp som mottaker. 
Du burde enten tilby å sende pakken på nytt gratis eller gi kjøper pengene tilbake. 

Pakken det er snakk om har to ukers hentetid, og det står tydelig på selve pakken at jeg ikke er mottaker, kun i posten appen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Pakken det er snakk om har to ukers hentetid, og det står tydelig på selve pakken at jeg ikke er mottaker, kun i posten appen.

Uansett ditt ansvar som selger. Du får klage til Posten. Kreve å få sende pakken på nytt gratis siden de ikke varsler mottaker. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uansett ditt ansvar som selger. Du får klage til Posten. Kreve å få sende pakken på nytt gratis siden de ikke varsler mottaker. 

Mottaker ble varslet flere dager før pakken ble sendt i retur så han hadde mer enn nok av tid til å hente pakken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mottaker ble varslet flere dager før pakken ble sendt i retur så han hadde mer enn nok av tid til å hente pakken.

Du skriver han hadde 3 dager på seg. Normalen er 7, for ikke lenge siden var det 14 dager. Du vet ikke hvordan hverdagen til selger er og hans muligheter til å greie å hente pakken på så kort varsel. 
Posten gjorde en tabbe som gikk ut over deg som selger. Som sagt er det enkleste å klage til posten og kreve å få sendt pakken på nytt gratis. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...